רכילות בקטנה: תובל שפיר קוטף תואר מפתיע. צילום מסך מהאינסטגרם @sapir_ben_rubi

רכילות בקטנה: תובל שפיר קוטף תואר מפתיע

השבוע ב"רכילות בקטנה": באטמן חולה בקורונה, ברייס מדבר על היחסים עם אדיסון וכוכבת "רייברדיל" מרגישה בכלא

אם הייתם עסוקים בחזרה אל ספסל הלימודים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אם אין כניסה - תעשו טיקטוק!

בגלל הקורונה נאסר על ארגונים להכנס לבתי ספר ולכיתות, ובתנועת "כנפיים של קרמבו" היו צריכים למצוא פתרון יצירתי לגיוס חניכים וחונכים חדשים לתנועה, עכשיו כשאי אפשר יותר להכנס לתוך הכיתות. הם חברו ל-Fresh שמתמחה ביצירת תוכן לנוער ויזמו יחד קמפיין טיקטוק במטרה לגייס ולחשוף עוד צעירים לתנועה ואף להזמין אותם להיות חונכים וחניכים. בחלק מהקמפיין מספרים חניכים וחונכים על הבית שמצאו ב"כנפיים של קרמבו", בחלק מהסרטונים משתתפים כוכבי רשת מוכרים כמו אנג'ל ברנס, מאור לוי, אלכס קורוטייב ונוספים.

תזמינו לו אמבולנס

רוברט פטינסון התכונן לחזרת המשך הצילומים של "באטמן" הראשון בכיכובו, אלא שאמש (שעון ישראל) נודע כי הוא נדבק וחיובי לנגיף הקורונה. רק לנו זה מרגיש סופר אירוני שאיש העטלף נדבק במחלה הזאת?

 

© צילום מהטריילר

 

הדבר הגדול הבא

להקת הבנות המצליחה יוצאת למסע חיפושים מיוחד שיתועד במיוחד בשבילכם. להקת הבנות שכבשה את העולם "ליטל מיקס" מחפשת את להקת החימום האידיאלית לסיבוב ההופעות העולמי הבא שלה. את תהליך החיפוש תוכלו לראות בתוכנית ריאליטי שתצא ממש בקרוב ובמהלכה יבחנו מגוון אנשים מוכשרים במיוחד. השבוע יצא הטריילר לתוכנית ולפי מה שאנחנו ראינו זו הולכת להיות תוכנית מטורפת!

 

שמים לזה סטופ

הטיקטוקרים שבינינו בטח יסכימו על כך ששנה לא ברורה נרשמה בגזרה של אדיסון ריי וברייס הול. לפני כשנה התחילו השניים לעשות לא מעט סרטוני טיקטוק ביחד ומערכת היחסים בין השניים השתקפה ללא מעט למעריצים כזוגיות, שכן השניים דאגו לשים רמזים לכך. אמנם השבוע הוכרז באופן רשמי כי השניים לא ביחד. הול צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני רווק. עכשיו תפסיקו לשאול אותי". הציוץ הגיע כמה ימים אחרי שריי פירסמה גם היא כי היא רווקה.

דרמה במשפחה

חשבון האינסטגרם של אמה ממשפחת טרסוב המפורסמת נחסם. הסיבה: ילדה בת שש איננה יכולה לנהל חשבון אינסטגרם, על פי הנחיות הקהילה של האפליקציה (המתירה רק מגיל 13). מאז המקרה, משפחת טרסוב במגעים עם אינסטגרם להשבת העמוד, בטענה שהם, ההורים, מנהלים לה את העמוד. מהמשפחה נמסר בתגובה: "העמוד של אמה מנוהל על ידינו, בהתאם לחוקי אינסטגרם המאפשרים ניהול חשבון על ידי הורה או מנהל בגיר. אנו מצפים מהם להסיר את החסימה מהחשבון ולאפשר לעשרות אלפי העוקבים להמשיך ולהינות מהתכנים. בינתיים אמה תמשיך לייצר תוכן ל160,000 המנויים בערוץ היוטיוב שלה".

רמז את זה

השבוע התבשרו בידיעה המצערת כי השחקן והפנתר השחור האגדי, צ'דוויק בוזמן הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מותו הפתיע רבים, שכן העדיף השחקן להשאיר את ההתמודדות שלו עם המחלה לעצמו ולבני משפחתו הקרובה, ובחר שלא לחשוף זאת בפני התקשורת והמעריצים. אך ככל שעוברים הימים, נחשפים עוד ועוד משפטים שאמר השחקן בראיונות קודמים. היום בדיעבד יכולים להתפרש כרמזים להתמודדותו הקשה. לדוגמא, בראיון ל"הפינגטון פוסט" נשאל בוסמן על שינויים גופניים שעבר בעקבות פרוייקטים שונים שהשתתף בהם. כתגובה לתשובתו של השחקן אמר המראיין: "אתה נראה סחוט". תגובתו המצמררת של בוסמן הייתה: "הו, אתה לא יודע עד כמה, אין לך מושג. יום אחד אני אחיה כדי לספר את הסיפור הזה".

© צילום: באדיבות גלובוס מקס

בדיליי של עשור

כעשור אחרי אחת השערוריות שאירעו אי פעם בטקס פרסי האמי, נחשפה השבוע הסיבה שגרמה לה. נחזיר אתכם אחורה בזמן לשנת 2009, בטקס פרסי האמי מכריזים כי טיילור סוויפט זכתה בפרס לקליפ הנשי הטוב ביותר של השיר - "You belong to me". אך לפתע בצעד חריג, מתפרץ הראפר קניה ווסט לבמה ומכריז כי הזוכה האמיתי בפרס אמורה להיות ביונסה בזכות השיר ״single ladys. השבוע חשף הראפר את סיבת התפרצותו לבמה וטען כי אם אלוהים לא היה רוצה שהוא התפרץ לבמה הוא לא היה גורם לכך שהוא ישב שורה ראשונה, הוא היה יושב מאחור. נשמע הגיוני, או שלא?

ההשקה שהסתבכה

ג'מבו סטוק השיקו השבוע את החנות החדשה בסינמה סיטי נתניה. הכוכבים הגיעו להשקת החנות החדשה: יעל שלביה, רוסלנה רודינה, טיטי איינאו, אסי בוזגלו, ברק שמיר, טום באום, גל גברעם ונוספים. אלא שאותם הכוכבים לא ציפו לדרמה שתגיע לאחר מכן. שמיר, שכאמו ר, נכח במקום, התלונן על חום גובה ופונה לבית החולים. שם עשו לו בדיקת קורונה כמתבקש והוא אובחן כגבולי - באי ההשקה כבר התכוננו להיכנס לבידוד, אך שמיר עשה בדיקה נוספת בה התגלה כשלילי לנגיף. מזל! 

© איגור אוסדצ'י, באדיבות ג'מבו סטוק

המיליון הזוגי הראשון

זה לקח "רק" 48 שעות, אבל זה קרה - נועה קירל ויהונתן מרגי הגיעו למיליון צפיות בלהיט המשותף החדש שלהם - "אמבולנס". כמו כן, השיר קטף הישג מרשים נוסף כשנכנס כמעט במיידי לפלייליסט של גלגלצ. כבוד!

 

שמחה מהולה בעצב

ההכנות לעונה החמישית של הסדרה "ריברדייל" בעיצומן, אך בניגוד לדעת המעריצים שוודאי מתרגשים מאוד - יש מי שאינם מרוצים יותר מידי. כוכבת הסדרה, לילי ריינהרט, סיפרה השבוע כי הידיעה שתצטרך להישאר בוונקובר עד לחג המולד בעקבות חשש להפצת וירוס הקורונה מקשה עליה מאוד. "אני ממש מרגישה כמו אסירה... זה לא מרגיש טוב. אי אפשר ללכת לחגוג את חג ההודיה, אי אפשר לבקר את המשפחה. אף אחד לא יכול לבקר אותך". בטי לא הייתה מתלוננת!

© gettyimges.ILJon Kopaloff

על הגל

תובל שפיר נבחר כאחד מששת האמנים המבטיחים של השנה של חברת "אשכולות".
השיר של תובל שנבחר לקבל חשיפה -  הוא "תחזיק עוד קצת" שכתב בעצמו והלחין יחד עם ליאור ניר ויונתן ויינריך. מדובר בפרויקט מיוחד של החברה בו ישתתפו שישה אמנים נוספים בפרויקט המוזיקלי, ובימים אלו הוא מצלם את הקליפ לשיר המקורי שיצר. בתקופת הקורונה הדלה בהופעת ובהקלטות, מדובר במהלך חיוני להעצמת התרבות ולקידום אמנים צעירים. עוד זכו ברשימה: השחקן והזמר דוד שאול, השחקן והזמר ברק ביטון, עציון מאיר ("דה וויס"), יאיר הררי והזמרת עדי ורסנו.

 

© דויד שחורי

 

זווית אחרת

במסגרת יום הצילום בר רפאלי ואסי עזר צילמו אחד את השנייה מזוויות הראייה שלהם כפרזנטורים של מותג המשקפיים CAROLINA LEMKE BERLINולכבוד קולקציית סתיו- חורף 20-21. לטובת הצילומים, השניים קיבלו טיפים מצלם האופנה אייל נבו, שמלווה את בר ברוב שנות הקריירה שלה כדוגמנית על, אשר עזר להם וכיוון אותם במטרה לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

תגובות