המירוץ למיליון אולסטארס: "הקסם של הזוגות לא אבד". המירוץ למיליון, רשת 13

המירוץ למיליון אולסטארס: "הקסם של הזוגות לא אבד"

חצי חדשים וחצי אולסטארס: צפינו בפרק הפתיחה של "המירוץ למיליון" ויצאנו עם כמה מסקנות חשובות לקראת המשך העונה • ביקורת פתיחה

אחרי ציפיה ארוכה עונת ה(חצי) 'אולסטארס' הראשונה של המירוץ למיליון הגיעה (בתקופה בה לא באמת אפשר לטוס). אל התחרות הגדולה בעולם חזרו זוגות בולטים מן העבר כמו: וובה ואלה, עומר ונטע, יעל ויוסיאל, אן וירדן ואפילו הזוכים המאושרים מעונה ארבע: שי ושני שבאו כדי לנסות את מזלם פעם נוספת ולהביא עוד מיליון.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לצידם, כאמור, שישה זוגות חדשים בטייפקאסטים מתבקשים: צמד הבלונדיניות, החברים הכי טובים והזוג הדביק, אך יחד עימם גם זוגות מקוריים יותר כגון זוג המשתייך לקהילת העיבריים בדימונה ועוד.

בניגוד לפרקים הפותחים של העונות הקודמות, הזינוק למירוץ לא נפתח בישראל, אלא במנילה שבפיליפינים. לאחר היכרות קצרה עם הזוגות הפרק הכניס אותנו ישר למשימות אותם נדרשים הזוגות לבצע. הפרק קצבי ומרענן ומלא בקטעים משעשעים למדי. רק ראוי לציין שבניגוד לעונות קודמות בהן בדרך כלל בסוף הפרק הראשון הייתה הדחה, בסוף פרק הפתיחה הנוכחי לא הייתה שום הדחה וככל הנראה גם בפרק הבא לא תהיה. למעשה החשש הגדול שלנו הוא שבדומה להישרדות, ההפקה תמרח את הפרקים כך שכל הדחה תהיה פעם בהרבה מאוד זמן, אז היכונו לעונה ארוכה מהרגיל.

הזוגות הוותיקים והחדשים כאחד היו משעשעים ומעניינים ביותר, אם כי לא מגוונים במיוחד (שמתם לב שחצי מהזוגות באו בתור קרובי משפחה? ). יתרה מכך, היינו מצפים שזוגות קצת יותר מגוונים כמו הזוג מקהילת העיברים יקבל קצת יותר זמן מסך מכיוון שמדובר בזוג מסקרן וחבל שלא כך היה (לפחות בינתיים). הפרק התמקד לא מעט בזוגות הוותיקים שמצד אחד זה נחמד כי אכן מדובר בזוגות מעניינים ועונה שהכותרת שלה היא 'אולסטארס', אבל היינו רוצים גם קצת להכיר את הזוגות החדשים.

מודים שהיה נחמד לראות מי מהזוגות השתנה יותר בחלוף הזמן (וובה ואלה, בן ואורי) ומי פחות השתנה (אן וירדן, עומר ונטע). ואכן יש לשבח גם את בחירת הזוגות הוותיקים לעונת ה'אולסטארס'. ניכר שההפקה בחרה זוגות אהובים ורעשנים שאנו שמחים שהקסם שלהם איננו אבד. מובן שישנם זוגות מעונות קודמות שאכן התגעגענו אליהם ולא הצטרפו בעונה (ועל כך כתבה בהמשך), אבל גם הקיימים עשו עבודה טובה וראויה לפרק הפתיחה וכנראה גם להמשך.

הפרק עשה לנו חשק לרצות לטוס לחו"ל דבר שלצערנו לא כל כך מתאפשר בתקופה זו, מה שכן אפשר להגיד שהמירוץ הוא הדבר הכי קרוב לביקור בחו"ל שנוכל לקבל אז לפחות נהנה מזה.

© המירוץ למיליון, רשת 13

בסך הכל, אהבנו את הוויב ששידר הפרק שהיה קליל ואנרגטי. אמנם סגנון המשימות מאוד חוזר על עצמו מעונה לעונה, אך אנו אוהבים לצפות בזוגות המבצעים זאת בצורה שונה. אכן התגעגענו למירוץ הזה. לצד כמה חסרונות קלים, פרק הפתיחה עדיין היה כיף אחד גדול, כפי שציפינו לקבל מהפורמט, רק מקווים לא נתייאש באמצע ממריחת יתר. אמן.

תגובות