הישרדות: רגע לפני הסוף, קיבלנו פרק מושלם. רשת 13

הישרדות: רגע לפני הסוף, קיבלנו פרק מושלם

בלי יותר מדי ברברת ועם שתי משימות מלאות באקשן ומתח - ממש לפני הגמר הגדול, אנחנו מקבלים פרק "הישרדות" מושלם

לא יאומן, פשוט לא יאומן שדווקא בפרק האחרון, רגע לפני הדחה אחרונה וגמר באלף חלקים, אנחנו מקבלים פרק נורמאלי. פרק עם שתי משימות, בלי המון בירבורים ומריחות זמן (טוב, אם לא מחשיבים את נאומי הסיכום של כל השורדים, כאילו היו במסיבת סיום כיתה י"ב והמורה ביקשה מהם למשוך זמן כי אב הבית עןד לא הצליח לסדר את המצגת עם כל התמונות).

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ישראל הבטיח לנו רחש בחש ושיהיו עיניינים, לא מובן למה הוא מתכוון, הרי נשארה לו עוד שניה וחצי במשחק, ואם במשך מעל 30 ימים הוא לא טרח לעשות אסטרטגיה, אז מה הוא כבר יצליח לעשות עכשיו, מלבד לשלוף את פתק ביטול החסינות שאלה הדוגמנית איילון הורישה לו.

אבל, בהישרדות כמו בהישרדות שום דבר לא בטוח וההפקה דואגת להפתיע אותנו ואת השורדים כל פעם מחדש. חמישיית השורדים יצומצמו לרביעייה שתשב באירוע הגמר ולא שלישייה כפי שהיה נהוג עד כה.

וזה טורף את כל הקלפים, קולות המושבעים יחולקו עכשיו על פני ארבעה, מה שאומר פחות קולות לכל אחד. לכן, המלחמה על שרשרת החסינות ועל צמיד הווטו היא משמעותית לכל אחד בצורה קריטית. אבל, כפי שראינו לאורך כל העונה הזוג החזק על האי טף את שני התכשיטים המבוקשים. עידן לח את שרשרת החסינות ואילו ירדן לקחה את צמיד הוטו אחרי משימה ארוכה, מתישה ואפילו מותחת לרגע קטן.

עכשיו כל מה שנותר לנו לראות הוא האם ירדן ועידן ידיחו את אלינה או את אחד מחבורת השעולים....

 

תגובות