הבלתי נשכחים: הסרטים שלא יוצאים לנו מהראש. צילום: באדיבות yes

הבלתי נשכחים: הסרטים שלא יוצאים לנו מהראש

התקופה הנוכחית לא כל-כך פשוטה, אך אין נאמן כמו סרט לעניין! הכנו עבורכם רשימה של כל הסרטים שלא יוצאים לנו מראש מ-״מלחמת הכוכבים״ ועד ״בחזרה לעתיד״, הזהרו! זה עושה חשק לבינג׳ מהסרטים

מגפת הקורונה עצרה הרבה פרויקטים קולנועיים נפלאים ודחתה סרטים כמו "מקום שקט 2" ו-"וונדר וומן 1984" כמה פעמים. זה הזמן להיזכר בסרטים הבלתי נשכחים שלא יוצאים לנו מהראש!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הארי פוטר

סדרת הסרטים "הארי פוטר" מבוססים על סדרת ספרים בעלי אותו שם, שנכתבו על-ידי הסופרת ג'יי קיי רולינג. עלילת הסרטים מספרת על הארי פוטר, ילד בן 11 (דניאל רדקליף) שלומד בבית ספר הוגוורטס לכישוף וקוסמות עם חבריו רון ויזלי (רופרט גרינט) והרמיוני גריינג'ר (אמה ווטסון). הארי נאלץ להתמודד עם סיפור הוריו שנהרגו בתאונת דרכים טרגית (האומנם?) ועם הרשע שמתגלה אליו.

מלחמת הכוכבים

הקלאסיקה שסוחפת אותנו כל פעם מחדש. סדרת הסרטים "מלחמת הכוכבים" מתרכזת בגלקסיה רחוקה בה חיים חייזרים ובני אדם בעלי טכנולוגיות מתקדמות ובמלחמה בין הטוב לרע. סדרת הסרטים מונה תשעה סרטים, שהאחרון יצא ב2019.

 


הנוקמים

אמרתם קומיקס וגיבורי- על, אמרתם "הנוקמים". סדרת סרטי "הנוקמים" מבוססת על ספרי הקומיקס של 'מארוול' ועל גיבורי העל שמונים את חבורת הנוקמים - ת'ור, קפטן אמריקה, איירון מן, האלמנה השחורה, הוקאיי והענק הירוק (ובהמשך מצטרפים אליהם עוד ועוד). סדרת הסרטים זכתה, ועדיין זוכה, לאהדה רבה ובעלת קהל מעריצים רב. בכל סרט חבורת הנוקמים מתמודדת עם נבל אחר וזוכה להכיר עוד גיבורי-על.

מלך האריות

 אין ספק שהסרט "מלך האריות" הוא כזה שנכנס לרשימת הקלאסיקות, עלילת הסרט מספרת על סימבה, גור אריות שעתיד לרשת את כס המלכות מאביו מופסה. במהלך הסרט סימבה נתקל בקשיים ובאתגרים לא קלים, את הקושי טימון ופובמה (חבריו של סימבה) עוזרים להפיג ומלמדים אותו לחיות על-פי האידיאל 'אקונה מטטה' (בתרגום-ללא דאגות).

טיטאניק

סיפור האהבה הסוחף שבין ג'ק דוסון (לאונרדו דיקפריו) לבין רוז דוויט בוקייטר (קייט וינסלט) הוא אחד מהדברים הזכורים שבסרט, אולם עלילת הסרט "טיטאניק" מתרכזת ומבוססת על אחד האסונות הגדולים שאירעו בהיסטוריה. ספינת הטיטניק יצאה להפלגה באפריל 1912, אך במהלך מסעה פגעה בקרחון וצללה לקרקעית הים. באסון הטיטניק נספו כ-1,514 בני אדם. הסרט "טיטאניק" הביא את האסון למסך הקולנוע וגם זכה ב-87 פרסים שונים בינהם כמה פרסי האוסקר.

אי. טי.

מחפשים סרט סוחף ובלתי נשכח? אתם במקום הנכון כי "אי. טי. - חייזר מכוכב אחר" הוא הסרט שעונה על הקטגוריות הללו. "אי.טי." הוא סרט מדע בדיוני שמספר על הידידות שנרקמה בין ילד בודד לבין חייזר שמגיע לכדור הארץ מכוכב אחר, החייזר אי-טי זוכה להצצה במתרחש בכדור הארץ.

מטריקס

האם אנחנו חיים במטריקס? תשאלו את קיאנו ריבס, הלא הוא ניאו בסרט "מטריקס". עלילת הסרט מספרת על ניאו איש מחשבים והאקר, ביום בהיר אחד ניאו אנשים מוזרים שחושפים אותו למשהו קריטי שמתרחש בעולם. מכאן והאלה העלילה רק ממשיכה להסתבך, תכינו פופקורן - כי הסרט יותר מותח מדקה לדקה.

אווטאר

הסרט "אווטאר" מספק לנו הצצה לעתיד, או ליתר דיוק לשנת 2154.  עלילת הסרט מתרכזת בכוכב הלכת פנדורה, אזרחי פנדורה מאמינים בהרומוניה של הטבע, אך כאשר בני האדם מגיעים לפנדורה הכל משתנה. לסרט "אווטאר" צפוי לצאת סרט המשך "אווטאר 2".

אינדיאנה ג’ונס

סרטי "אינדיאנה ג'ונס" מתרכזים בארכיאולוג ד"ר הנרי (אינדיאנה) וולטון, אשר יוצא למסע במזרח הרחוק ונתקל במשימות ובאתגרים. הסרט הראשון "אינדיאנה ג'ונס: שודדי התיבה האבודה", זכה להצלחה רבה. מאז יצאו ארבעה סרטים המשך סוחפים עוד יותר.

 
בחזרה לעתיד

מי לא חלם אי פעם להציץ לעתיד, עלילת הסרט "בחזרה לעתיד" מתרכזת במרטי מק'פליי, תיכוניסט בן 17 שחוזר (או ליתר דיוק נוסע) לעתיד ולעבר במסע בזמן עם חברו ד"ר אמט בראון. השניים עושים את מסעם במכונית אשר הוסבה למכונת זמן על-ידי ד"ר בראון. לסרט יצאו עוד שני סרטי המשך שמשכו קהל מעריצים רב וזכו להצלחה מסחררת. אין ספק שהוא בהחלט אחד הסרטים הבלתי נשכחים!

 


 

תגובות