אסי בוזגלו: "מעדיף שלא יטנפו עליי מאחורי הגב". עידו ארז

אסי בוזגלו: "מעדיף שלא יטנפו עליי מאחורי הגב"

רגע אחרי הזכייה ב"הישרדות VIP", תפסנו את אסי בוזגלו לראיון ראשון בו סיפר על ההתרגשות אחרי, על השאיבה בחזרה למשחק, הריבים שהסתיימו בגמר וגם: על הניצחון שלו על בן הברית, ישראל והאם יש אפשרות שיחזור לסיבוב נוסף על האי? צפו

אמש (א'), היה זה רגע השיא של אסי בוזגלו. הכדורגלן וכוכב "הבוזגלוס" בלט לאורך כל העונה עם אסטרטגיה, ברית ומהלכים הוכרז כשורד האחרון וקטף מיליון שקלים, זאת בנוסף לפרס "השורד האהוב" ("חביב הקהל"), אשר ניתן לו יום קודם.

עוד הערוץ הבידור של פרוגי:

הגמר היה גדוש בדרמה (ופרסומות, כמובן) עד הרגע האחרון, זאת בשל חשיפתו של רן בוקר מ-ynet על חשד למרמה ושוחד של בן בריתו, ישראל אוגלבו, לבני ברוכים, מחברי המושבעים. אוגלבו היה אמור לזכות על פי ההצבעה הראשונית שנערכה על האי לפני כשנה, אלא שברגע האחרון והחלט לפסול את קולו - מה שהותיר תיקו בין בוזגלו ואוגלבו ועל כן נערכה הצבעה חוזרת בשידור חי - מה שהוביל לזכייה של אסי. היינו מאחורי הקלעים של הגמר לראיון ראשון עם הזוכה!

 

"אני מרגיש ענק", אמר בוזגלו בראיון, בקריצה למשפט המזוהה עם אביו. "אני חי את הסיטואציה ומתרגש מאוד. המשחק הזה שואב אותך בחזרה כל הזמן שהוא משודר". על הניצחון על ישראל אמר: "ישראל מתמודד ראוי, אבל גם לנצח את ירדן ועידן זה מאוד קשה, כולם היו ראויים". בתשובה לשאלה למי היה נותן לנצח אם לא הוא ענה: "אני חושב שעידן חביב יש לו את כל המרכיבים של השורד האחרון - הייתי מצביע לו".

רגע הזכייה
רגע הזכייה © אור דנון

 

תגובות