הסדרות של yes ל-2021: ישראל אוגלבו בדרמה והחרדים בעולם הנוער. נטי לוי, אינסטגרם manohakak@

הסדרות של yes ל-2021: ישראל אוגלבו בדרמה והחרדים בעולם הנוער

יהודה לוי עבריין, פאודה חוזרת לסיבוב נוסף דרמת הנוער עם מרגי ועולם החרדים מגיע לראשונה לקהל הצעיר • חברת yes חשפה את סדרות המקור שלה לשנה הבאה

2021 מסתמנת כשנה עמוסה ומלאה בתוכן ישראלי מקורי חדש, ואם אתם סקרנים לדעת ולשמוע על הדברים המתוכננים כבר מעכשיו - yes החליטו לחשוף הבוקר (ב') את מה שהם מתכננים לשנה הנוכחית על המסך הקטן. אספנו את הפרויקטים שהכי מסקרנים אותנו!

עוד הערוץ הבידור של פרוגי:

עונות חדשות

שטיסל 3

העונה החדשה תחזור אל משפחת שטיסל הבוגרת יותר - חמש שנים מתום העונה הקודמת. עקיבא (מיכאל אלוני) הוא כבר אבא לתינוקת דוביירל׳ה, אמן משגשג אשר מתפרנס מציוריו בעזרתה של סוחרת האומנות רחלי (דניאלה קרטס) אך עדיין מספק לא מעט דאגות לאביו שולם (דבל'ה גליקמן). יחד הם ממשיכים לחלוק את אותו הומור ציני. אל העונה מצטרפת ריף נאמן.

פאודה 4

עונה חדשה ומסעירה לסדרה הישראלית המצליחה. העונה הרביעית נכתבת בימים אלו ומיועדת לצאת לצילומים בחודשים הקרובים ונכון לרגע זה צפויה לעלות לשידור בסוף 2021.

© צילום: אוהד רומנו / באדיבות yes

בגזרת העונות חדשות בדוקו ריאליטי ניתן יהיה לראות את העונה החמישית של "הבוזגלוס", יחד עם כל בני המשפחה הצבעוניים. העונה ממשיכה להצטלם בימים אלו ותיעדה לאחרונה את הפרידה המקצועית של מאור מאביו יעקב וכן את זכייתו של אסי בגמר "הישרדות VIP". לצד "הבוזגלוס", תעלה גם עונה חדשה של "יס מן" בהנחיית חנוך דאום - במסגרתה ידוענים שונים יצטרכו להגיד כן על כל דבר שדאום יציע להם ולא היה להם אומץ לעשות עד כה. בעונה ישתתפו: אביבית בר זוהר, מלך זילברשלג, רותי ברודו, דיקלה והעיתונאי ערן סויסה.

© אסנת רום

סדרות דרמה חדשות

"מעילה"

סדרת פשע המבוסס על סיפור המעילה של אתי אלון ואחיה עופר מקסימוב. סדרה על אח ואחות שאהבתם ונאמנותם המוחלטת אחד לשנייה, מובילה אותם בדרכים אפלות שסופן רע. דאנה איבגי מגלמת את אתי אלון - עובדת בנק ואשת משפחה, אשר מצליחה לגנוב מהלקוחות שלה, יותר מרבע מיליארד שקלים, אותם היא ומעבירה לאחיה המכור להימורים. את האח מגלם יהודה לוי - האהבה האמיתית שלה והנאמנות אליו חזקה יותר מנאמנותה לבעלה (חנן סביון), ילדיה ואף לעצמה. עופר הוא נשמה אבודה, בן לאב מכור להימורים (דובר קוסאשווילי) שהתמכר גם הוא, עד שהיא כילתה כל פינה בחייו ולא נותר לו דבר- חוץ מאתי. הסדרה תביא למסך את שיטתה ופועלה של אלון במעילה ומצד שני את הצד הרגשי – עד כמה הקשר המורכב והאובססיבי עם אביה ואחיה השפיע עליה והפעיל אותה.

© באדיבות yes

מלכת היופי של ירושלים

הסדרה (המבוססת על ספר רב מכר מ-2013) תביא אל המסך סיפורם של שלושה דורות במשפחת ארמוזה, משפחה ספניולית - ירושלמית שורשית, בתקופה שבין תחילת שנות ה-20 עד שנות ה-40 של המאה הקודמת. המשפחה האמידה שזורה בסיפורה של ארץ ישראל בתקופות של כיבוש, עצמאות ושגשוג, דרך תקופות שפל ומלחמה. מתחת לכבוד המשפחה, מסתתר סכסוך פנימי, שבניה ובנותיה סוחבים איתם "קללה" של אהבה, אותה הם לא מצליחים להגשים. במרכז הסדרה עומדים גבריאל ארמוזה (מיכאל אלוני), אשתו רוזה (הילה סעדה), ושלוש בנותיהם: בקי, רחליקה, ובתו הבכורה שהיא בבת עינו- לונה (סוול אריאל), הלא היא "מלכת היופי של ירושלים". מערכת היחסים האובססיבית בין גבריאל לבין לונה, עומדת בניגוד מוחלט לחוסר אהבתו לאשתו. הקנאה שחשה רוזה כלפי בתה, מעבירה אותה על דעתה וגורמת לסכסוכים עמוקים בתוך המשפחה. הסדרה מתרחשת בו זמנית בשני צירי זמן, סיפורי ההווה והעבר של המשפחה מובאים במקביל. מי שעוד יככב בסדרה הוא ישראל אוגלבו בתפקיד מרכזי ראשון.

© נטי לוי

בני אור

דרמת פשע המבוססת על אירועים אמיתיים שאירעו בשכונת בני אור בבאר שבע והמביאה את סיפורם של נערים המחליטים להרוויח כסף בדרך היחידה שהם מכירים - סחר בחומרים אסורים. אלי, (מאור לוי) גיבור הסדרה, ילד כריזמטי וחכם, רוצה לעזור לאבא שלו להיגמל מאותם החומרים (עמיר בניון) ולשם כך הוא חייב כסף. כשג'וני היריב שלו, חוזר מהכלא הם מתחברים לאחר שהאחרון מביא איתו את קשרים ו"סחורה". המשטרה נכנסת לתמונה בראשותו של חוקר בכיר (גיא עמיר) וסיפור אהבה כמעט בלתי אפשרי נרקם בין אלי לאחת הסטודנטיות. הסדרה מורכבת ברובה מ"נון-אקטרס", כלומר שחקנים שלא באו מרקע של משחק (לצד כמה מהנערים שאכן באו ממשחק) בתפקידים הראשיים חבורה של צעירים אנונימיים שלראשונה משחקים בסדרת טלוויזיה. סדרה על בני נוער - אך ככל הנראה תוגבל לצפייה על פי גילאים.

© נטי לוי

עולם הנוער

ב-yes מבטיחים עונה חדשה ללהיט "פלמח" של טין ניק. הפעם אל צוות הכותבים מצטרפת גם כוכבת הסדרה - אביב פנקס.

בת השוטר

בנוסף, תעלה דרמת נוער חדשה בשם "בת השוטר" (המבוססת על ספר באותו השם) אשר תעלה בחודשים הקרובים בערוץ KIDZ.  הסדרה עוקבת אחר דנה בת ה-17 (ליאנה עיון), נערה פרועה ובתם של זוג שוטרים, היא העדה היחידה לרצח שהתרחש בבית ספרה. כשהרוצח נמלט מהכלא היא נלקחת במסגרת "התכנית להגנת עדים" להסתתר בבית משפחה חרדית אדוקה. הנערה החילונית נאלצת להעמיד פני חרדית, אך נוכחותה בבית מטלטלת את עולמם של בני הנוער במשפחה. הכול משתנה בבת אחת כשדנה, בת השוטר, מבינה שמאחורי הרצח לו הייתה עדה, מסתתר הרבה יותר... ואף אחד מהסובבים אותה, הוא לא מי שהיא חשבה. מעבר להיותה סדרת מתח, "בת השוטר" היא הסדרה הראשונה בארץ שמפגישה בין העולם החרדי לעולם החילוני של בני הנוער בישראל. מצד אחד יש בה צעירים חילוניים מאד, שחולמים, איך לא, להיות שחקנים מפורסמים, ומן העבר השני כאלו ששואפים ללמוד בישיבה ולהתחתן בגיל 18.

 

PPS

סדרה חדשה מבית היוצר של אורי גרוס, יואב צפיר וטדי הפקות: גילי אברמסון היא ילדה חדשה בכפר משעולי לב שעברה לגור יחד עם אמה אצל סבתה בפתאומיות ובאמצע החיים. לא קל לה בכיתה והיא מתקשה למצוא חברים. אמא שלה, מהנדסת רובוטים מבריקה, רואה את המצוקה שלה ומחליטה להעניק לה מתנת יומולדת ייחודית שבנתה לה בעצמה - ההמצאה החדשה ופורצת הדרך שלה: רובוט ה"פרסונל פופ סטאר" (PPS), אותו מגלם מרגי. כולם מתאהבים בו והוא משנה לכולם את החיים.

© אורית פניני

עוד יעלו: עונה חדשה ל"אבא מטפלת" עם יובל סמו ודין הפנר וסדרת הנוער החדשה של חמיצר - "SKY". שתיהן למעשה הפקה משותפת של טין ניק עם yes ו-HOT במקביל.

בנוסף לסדרות החדשות, ב-yes חשפו את דירוג הסדרות הנצפות ביותר השנה אצל לקוחותיה. במקום הראשון - "פאודה 3", מיד אחריה - "תאגד 2", "הבוזגלוס 4" ו-"יס מן". במקום החמישי מככבת סדרת הנוער "פלמח", במקום השישי "החיים הסודיים של בני הארבע - עונה שנייה". במקום השמיני סדרת נוער נוספת - "אבא מטפלת" ובסוף העשירייה מככבת הקומדיה "הנוכלות" בכיכובן של דמויות הקאלט - מירי ותקווה.

© צילום: באדיבות yes
תגובות