אמי 2020: זנדאיה מנצחת, "המורדת" הפסידה ל"שומרים". gettyimages_IL/Frazer Harrison

אמי 2020: זנדאיה מנצחת, "המורדת" הפסידה ל"שומרים"

טקס פרסי האמי התקיים הלילה (שעון ישראל) ובו חולקו פרסים נחשקים בעולם הטלוויזיה • בין הזוכים: זנדאיה על תפקידה בעיבוד לסדרה הישראלית, סדרת הקומיקס "השומרים", "המורדת" הסתפקה רק בפרס הבימוי

טקס האמי התקיים הלילה במתכונת מיוחדת וירטואלית בצל הקורונה, בהנחייתו של ג'ימי קימל ששידור מלוס אנג'לס, בעוד המועמדים שידרו כל אחד מאזור מגוריו, בין היתר מישראל, על רקע מועמדת הסדרה "המורדת" (נטפליקס) והשחקנית הישראלית שלה - שירה האס בקטגוריות השונות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עם הכבוד על עצם מועמדותה, האס לא קטפה את התואר הנחשק - "השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה", פרס אשר הלך לבסוף לשחקנית רג'ינה קינג. אותה "מורדת", אשר הייתה מועמדת לשמונה פרסים, הסתפקה הלילה בפרס אחד - פרס הבימוי במיני סדרה עבור הבמאית מריה שרייבר, אשר הודתה בנאומה להאס ורהב הישראלים.

© באדיבות נטפליקס
 

ובכל זאת אם מחפשים נקודת זכייה ישראלית - אפשר למצוא זאת בפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר אשר הלך לזנדאיה. הכוכבת ההוליוודית קטפה את הפרס על תפקידה בגרסה האמריקאית של HBO לסדרת הדרמה הישראלית מ-2014 של HOT בעלת אותו השם (בישראל הייתה זו רוני דלומי שגילמה את התפקיד של זנדאיה). הזכייה הזאת מרגשת גם מהסיבה שזנדאיה היא השחקנית הצעירה ביותר שזכתה בפרס (24) וגם כי היא "הביסה" את ג'ניפר אניסטון המוערכת בקטגורייה.

 

אניסטון מצידה, הציגה מערכון מיני איחוד יחד עם השותפות שלה בסדרת הנוסטלגית "חברים".

 

עוד זוכים בולטים: הזוכה הגדולה של הערב היא "שיט'ס קריק" - סדרה אשר איננה משודרת בישראל אשר קטפה 7 זכיות (כולל הסדרה הקומית הטובה ביותר). סדרת הדרמה, התסריט והבימוי הטובים הלך לסדרה "היורשים", שם השחקן הראשי שלה - ג'רמי סטרונג, יצא עם זכייה מרגשת. תוכנית הריאליטי של השנה היא "המירוץ לדראג של רופול". בפרס "מיני סדרה", בו הייתה גם מועמדת "המורדת", זכתה סדרת הקומיקס "השומרים" - ועל הדרך עשתה היסטוריה בתור סדרת הקומיקס הראשונה שזוכה בפרס באמי.

תגובות