כל מה שאנחנו יודעים על העונה החדשה של ריברדייל. gettyimges.IL\Frazer Harrison

כל מה שאנחנו יודעים על העונה החדשה של ריברדייל

מתי הסדרה תצא, מה תהיה העלילה והאם הזוגות האהובים יישארו ביחד? כל מה שצריך לדעת על העונה הבאה של הלהיט

ריברדייל, אחת הסדרות האהובות ביותר על הנוער, חוזרת לעונה חמישית ומלאה בהפתעות, מסתורין, רומנטיקה ובעיקר דרמה. הנה כל מה שאנחנו יודעים על העונה החדשה עד עכשיו!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מה יקרה בעלילה?

כפי שכולנו יודעים, העונה הקודמת הסתיימה מוקדם בגלל מגפת הקורונה. צילומי ההשלמה לפרקים האחרונים לא היו יכולים להתקיים ולכן הוחלט לגמור את העונה הרביעית מוקדם. הפרקים הראשונים של העונה החמישית למעשה יהיו הפרקים האחרונים של העונה הרביעית – הנשף וסיום הלימודים של החבורה בתיכון ריברדייל.

 

שחקו וגלו:
כמה אתם מכירים את "רייברדיל"?
שיראל נר
עד שתעלה העונה הבאה של "רייברדיל", החלטנו להכין לכם שאלון מיוחד שיבדוק עד כמה אתם בקיאים בכל מה שקשור לסדרה! • שחקו וגלו

"בעונה החמישית יהיה טקס הסיום. בפרק הרביעי יהיה מעבר זמן לשבע שנים לאחר מכן. וויתרנו על שנותיהם בקולג' לטובת קפיצת הזמן הזו, על מנת שנוכל לראות את החבורה בחייהם הבוגרים. חלקם במערכות יחסים אחרות", חשף מארק קונסואלוס (היירם לודג') ב-SiriusXM. "קראתי את ששת הפרקים הראשונים וזה מעניין מאוד. היירם חוזר לתכסיסיו הישנים, ואני נרגש מאוד לחזור לעבודה". נפגוש מחדש את בטי, ארצ'י, ורוניקה וג'אגהד כאשר הם בני 25. על פי רוברטו, משהו מסתורי יקרה בעיר, משהו שיגרום לחבורה להיפגש שם מחדש.

© באדיבות Netflix

הצילומים החלו?

לאחר בידוד של כשבועיים בונקובר שבקנדה, קאסט השחקנים החלו לצלם את העונה החמישית. "לאחר 14 ימי בידוד וחודשים של הכנות, העונה החמישית של ריברדייל תתחיל להצטלם", כתב רוברטו, יוצר הסדרה,  רגע לפני שהחלה להצטלם. הוא גם חשף משהו שכולנו רצינו  – שוט מהסצנה הראשונה של העונה החמישית, הכוללת את קיי ג'יי אפא.

מתי העונה אמורה לצאת?

לפי הערכות, הסדרה תצא רק בינואר 2021. ההפקה הופסקה במרץ בגלל מגפת הקורונה, והצילומים המחודשים רק התחילו. למרות זאת, אנחנו יודעים שיש להם צילומים חלקיים מהפרקים שהיו אמורים לצאת כחלק מהעונה הרביעית ולא החמישית, ולכן יש סיכוי שנקבל את העונה החדשה השנה. מחזיקים אצבעות!

מי ממשיך?

רוב הקאסט של העונות הקודמות ממשיך איתנו, אך יש גם מספר דמויות מהן אנו נאלצים להיפרד. סקיט אולריץ' (אף.פי ג'ונס - אביו של ג'אגהד) הודיע בתחילת השנה כי למרות שהוא אהב לשחק בסדרה ונהנה מאוד, הוא החליט שהגיע זמנו לעזוב ולמצוא הזדמנויות והרפתקאות חדשות. אם יש סיכוי שהוא יחזור, זה יהיה רק לפרקים הראשונים, לפני מעבר הזמן.

גם מריסול ניקולס (הרמיוני לודג') הודיעה על פרישתה מהסדרה, אך לבסוף החליטה לחזור. "הייתה לי שיחה ארוכה עם רוברטו, יוצר הסדרה ואני גאה להודיע שלא רק שהרמיוני לודג' חוזרת, היא חוזרת חזקה וטובה יותר מתמיד!", הודיעה בריאיון לאתר Access. "אני שמחה ונרגשת לחזור ולספר את הצד שלה בסיפור".

אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

תגיות
תגובות