XOXO: הכל על הקאמבק של "אחת שיודעת". Gettyimages.IL/Scott Wintrow

XOXO: הכל על הקאמבק של "אחת שיודעת"

סדרת הנוער הפופולרית והנוסטלגית, חוזרת בסדרת ספין אוף חדשה. מה תהיה העלילה, מי מהקאסט החוזר ומי השחקנים החדשים? עשינו לכם סדר!

"היי דיירי אפר איסט סייד, אחת שיודעת כאן, ואיזו ידיעה מרעישה יש לי היום." – אם השורה הזו מעוררת בכם זיכרונות, זה אומר שגם אתם מעריצים מושבעים של הסדרה, בדיוק כמונו. אחת שיודעת חוזרת בסדרת ספין אוף בת 10 פרקים מלאה ברומנטיקה, תככים, סודות, מזימות, ובעיקר הרבה מאוד דרמה. מה יקרה בה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הספין אוף יעקוב אחר דור חדש של בני נוער בבתי הספר הפרטיים בניו יורק, שנחשפים לאתר של "אחת שיודעת". התוכנית תנסה לחקור עד כמה הרשתות החברתיות השתנו במהלך השנים, במקביל לשינויים שחלו בנוף העיר ניו יורק עצמה. אך הפרט החשוב ביותר שחלקו היוצרים הוא שהסדרה לא תכיל את התעלומה סביב זהותה של 'גוסיפ גירל', משום שכנראה לא ממש תהיה אחת כזו. "זה לא הרגיש לנו הגיוני שקבוצה של מבוגרים תהיה תחת שליטתה של נערה רכלנית אחת, ויש דווקא משהו מעניין ברעיון שכולנו 'גוסיפ גירל' עכשיו. בדרכנו שלנו, כולנו מספקים רכילות דרך הרשתות החברתיות והחברות שמרגלות אחרינו, כך שזה מרגיש כמו זמן נכון לספר את הסיפור הזה דרך דור חדש של נערים ונערות באפר איסט סייד", אמר שוורץ, אחד מיוצרי הסדרה.

נוסף על כך, אחד הפרטים החשובים ביותר שסיפרו יוצרי הסדרה היא שבעונה הנוכחית יתנו יותר מקום לסיפורים גאים, דבר המוכיח את השינוי הגדול שעברה הוליווד בעשור האחרון. "לא היה יותר מדי ייצוג לקהילה הגאה בסדרה המקורית", מספר ג'וש ספטאן, אחד מיוצרי הסדרה, "הייתי הכותב הגאה היחיד בסדרה באותה התקופה, אך כעת יש הרבה תוכן גאה בסדרת הספין אוף".

אם פחדתם שלא תשמעו יותר את קולה של קריסטן בל בתור אחת שיודעת, הרשו לנו להפריך את חששותיכם – קריטסן חוזרת לסדרה החדשה בתפקיד המספרת, בדיוק כמו בסדרה המקורית. "קריסטן בל תמיד הייתה ותמיד תהיה אחת שיודעת, והיא בלתי ניתנת להחלפה", מספרים יוצרי הסדרה.

מה בנוגע לשאר הקאסט המקורי?

ידוע לנו כי כל השחקנים המקוריים קיבלו הזמנה רשמית להשתתף בסדרה כאורחים, כולנו תקווה שהם יענו בחיוב להזמנה. לשמחתנו הרבה, אחד מיוצרי הסדרה כבר אישר כי נגלה בסדרה מה קרה לסרינה, בלייר, דן, נייט ושאר החבורה בשמונה השנים האחרונות. הוא מספר כי למרות שזו סדרה חדשה, כל הדמויות מתקיימות באותו היקום הטלוויזיוני.במקביל סירב לאשר או להכחיש את חזרתם של השחקנים המקוריים לסדרה.

הקאסט המחודש כולל פנים מוכרות מאוד. מלכת האפר איסט סייד החדשה שלנו היא אמילי אלין לינד. היא נכנסת לנעליה של אודרי, נערה ניו יורקית עשירה בבית ספר פרטי שנמצאת בזוגיות יציבה אך מעוניינת לגלות מה עוד יש לעולם להציע. אולי השם שלה לא מוכר לכם, אבל יש באמתחתה כבר סרטים רבים בהם השתתפה וכיכבה כמו "קוד שחור", "דוקטור סליפ" ושני הסרטים של "הבייביסיטר". אמילי נולדה לאור הזרקורים: היא בתם של המפיק ג׳ון לינד והשחקנית ברברה וודס, ויש לה גם שתי אחיות שמשחקות בסדרות שונות, ממש כמותה. היא גם זמרת מפורסמת ומנהלת חשבון אינסטגרם מתוחזק. אנחנו לא יכולים לחכות לראות אותה בסדרה!

השחקנים המצטרפים לאמילי הם וויטני פיק ('הרפתקאותיה המצמררות של סברינה'), אלי בראון ('שקרניות קטנות: הפרפקציוניסטיות'), ג'ייסון גוטיי (כוכב מחזות הזמר "ספיידרמן" ו"מעודדת צמודות") וג'ונתן פרננדז ('בנות', 'נשק קטלני'). גם תומאס דוהרטי, הזכור לכולנו כבנו של קפטן הוק מסדרת סרטי "היורשים" של דיסני, ישתתף בסדרה.

כפי שכולנו יודעים, הסדרה הביאה לנו כמה כוכבים ענקיים כמו לייטון מיסטר, אד ווסטוויק, צ'ייס קרופורד (שמשחק בסדרה "הבנים" ביחד עם תומר קאפון שלנו), פן בדג'לי וכמובן, בלייק לייבלי. מרביתם היו אנונימיים כמעט לגמרי כאשר הסדרה יצאה, ואנו סקרנים לראות מה יקרה עם השחקנים החדשים.

© Gettyimages.IL/Kevin Winter

הסדרה החלה להצטלם כבר באביב, אך הצילומים נקטעו בגלל מגפת הקורונה. למרות זאת, נראה כי דיירי האפר איסט סייד החדשים כבר מוכנים לכבוש את ניו יורק בסערה. מגזין וראייטי פירסם כי הצילומים אמורים להמשיך כבר בתחילת אוקטובר 2020 בונקובר, ניו יורק ולוס אנג'לס. עדיין לא ידוע תאריך יציאת הסדרה, אך על פי מקורות רבים, הסדרה אמורה לעלות בשירות HBO Max כבר בשנה הבאה. אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

תגובות