הדמויות שכיפרו על המעשים שלהם בדרך יצירתית. טהרן (כאן 11), כפולה (KIDZ), גאליס (ערוץ הילדים)

הדמויות שכיפרו על המעשים שלהם בדרך יצירתית

אספנו לכם את הדמויות שדווקא לא בהכרח רעות, אך כן עשו טעות בדרך וידעו לכפר ולבקש סליחה בדרכים יצירתיות • החל מטקס הסליחות של איתמר ב"כפולה", דרך המופע של הוגו (נוה צור) בגאליס ועד תמר (ניב סולטן) שהולכת אחרי הלב שלה

רגע לפני שצום כיפור נכנס וכולנו מתחילים לעשות עם עצמנו חשבון נפש, לבקש סליחה ולכפר על מעשינו - ישנן כמה דמויות בסדרות הטלוויזיה הישראליות שמצאו דרכים יצירתיות לכפר על מעשיהן. מי יודע? אולי עוד תמצאו פה רעיון איך לבקש סליחה מבן\בת הזוג שלכם או מבני המשפחה, כמה שעות לפני הצום...   

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איתמר (בר ברימר) - כפולה

השחקן העולה, בר ברימר, הפתיע אותנו עם כישורי המשחק שלו בסדרה "כפולה", אבל עכשיו, רגע לפני כיפור - בואו נזכר בסצינה שבה איתמר ביקש סליחה מכל מי שהוא פגע בו, ומנועה קירל בפרט, כשהוא צועק זאת במגפון מול כולם. אז למה הייתה ההתנצלות? איתמר חשב שנועה יוצאת עם מיכאל אחיו (און רפאלי) מאחורי גבו, התעצבן והחליט לגלות את הסוד של קירל (שהיא עצמה לא ידעה עליו) בפני האויבת שלה - ליה פרץ. מהו הסוד? נועה התקבלה לבית הספר רק מפני שאביה שיחד את המנהלת ולא עברה בכלל את האודישן. לבסוף, איתמר הבין את הטעות שלו והחליט להתנצל בפניה בפומבי. איזו יצירתיות!

 

 הוגו (נוה צור) - גאליס

תודו שכזאת רומנטיות לא ציפינו לראות מהוגו בגאליס! אנחנו עד היום מכורים לפרק ההוא שהוגו ועדי רבו וכדי שעדי תסלח לו הוגו הרים בשבילה מופע. במסגרתו, הוא שר והמחיז לה את שיר האהבה הנצחי "אם את עדיין אוהבת אותי". פתאום גילינו מהוגו הפחדן התמים והמצחיק צד אחר, צד רומנטי ורגיש יותר. תכל'ס, אחרי מופע כזה אנחנו לגמרי היינו סולחים לו!

 

ניצן (לימור אטיאס) - השמיניה

ניצן הצליחה לעצבן אותנו כמה וכמה פעמים, בין אם זה כשהיא מחקה את ההודעה של אדם מהמחשב של איה או כשהיא גנבה לדגנית את התיק, אבל האמת שהצלחנו לאהוב אותה לבסוף. במיוחד כאשר יוליוס השתיל בגופה של דגנית וירוס מסוכן, שלולא ניצן שהצילה אותה הוא היה הורג אותה ואת התינוקות. כעסנו עליה על לקיחת המקום של איה, אך לבסוף הצלחנו לאהוב אותה כשהיא הוכיחה את יתרונותיה. בקיצור, ניצן קצת בלבלה אותנו, אבל כשהיא אכן עזרה - היא לגמרי עשתה זאת מהלב!

 

תמר (ניב סולטן) - טהרן

בואו נדבר על סדרה קצת יותר עדכנית, כמו למשל "טהרן" שהצליחה לסחוף את כולנו. תמר, סוכנת חשאית שאותה מגלמת ניב סולטן, הגיעה לאיראן כדי לבצע פעולה מבצעית נגד האויבים של ישראל. היא נאלצה לשקר למילאד, בחור מאיראן, מומחה במחשבים, שניהלה איתו רומן. מילאד לא ידע על זהותה האמיתית של תמר ועל מוצאה הישראלי. לבסוף (זהירות ספויילר למי שלא צפה), בעקבות כך שחברו של מילאד גילה את השקר של תמר ואחרי האירועים קצת הסתבכו, העניין התגלה למילאד והוא נפגע ממנה מאוד. הסוכנות הישראלית רצתה להרוג אותו על מנת שלא יספר על כל מה שקרה. תמר שידעה על התכנון להרוג אותו, המציאה תוכנית מבצעית ואמרה שהיא מוכרחה את עזרתו בשביל להוציא את התכנית לפועל. אך מה שקרה בפועל הוא שתמר עזרה לו לברוח והצילה אותו. אנחנו מכורים למשחק המדהים של ניב סולטן, ומחכים כבר לדעת מה יקרה עם השניים בעונה הבאה! 

© מתוך טהרן, כאן 11

פולצ'ק (דין מירושניקוב) - תאג"ד

למצב הזה הוא לא ציפה להגיע: כדי להחזיר את רותם להיות הפראמדיקית של התאג"ד - ליה, פולצ'ק ובן לולו תכננו לגרום לפארמדיקית החדשה לפריחה, על ידי זה שהם שמים לה קרציה בחדר. כמובן שהכל הסתבך בדרך. פולצ'ק נאלץ להכנס לחדר השינה של הפרמדיקית החדשה - נטע קולמן, תוך כדי שהיא ישנה, כדי לשים עליה את הקרציות. אך כשהרים מעליה את השמיכה נבהל לראות שהיא ישנה עם מעט בגדים. פולצ'ק רץ אחורה בבהלה, גרם לרעש שהעיר את נטע, ומתוך לחץ הביא לה מכה באף וגרם לה לאשפוז ארוך. מאז רצו שמועות לא נכונות על תקיפת חיילת. לפולצ'ק התמים והטוב היו מצפונים רבים, אז הוא נסע לבקר אותה בבית החולים כדי להתנצל ולבקש סליחה, בידיעה על כך שהוא לגמרי מסכן את עצמו. חמוד - אבל להבא - פשוט אל תעשה זאת! 


 
תגובות