ערוץ הילדים משיק: שירות סטרימינג ישראלי ראשון. באדיבות ערוץ הילדים

ערוץ הילדים משיק: שירות סטרימינג ישראלי ראשון

אחרי שנטפליקס, אמזון, HBO, דיסני פלוס ועוד רבים כבשו את העולם - הגיע הזמן לסטרימינג כחול-לבן: הראשונים להרים את הכפפה הם קבוצת RGE שיצרו שירות חדש בשם "BIGI" עבור עולם הילדים והנוער עם התוכן של ערוץ הילדים

שירותי הסטרימינג הפכו לאחד מכלי הצפייה הבולטים והחזקים היום מסביב לעולם. חברות רבות מציעות שפע של תוכן (מקורי לצד רכש) לצפייה. הקהל כבר התרגל לצורת הצפייה החדשה ומחפש את הדבר הבא. כעת, שירות סטרימינג ישראלי ראשון יוצא לדרך והוא מגיע דווקא מעולם הילדים והנוער.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קבוצת RGE מכריזים הבוקר (ג') על מהלך מפתיע - פלטפורמת תוכן חדשה בשם "BIGI". השירות, שיהיה בעלות חודשית של 9.90 ש"ח בלבד (לאחר 30 ימי ניסיון ללא עלות עבור המנויים), יכיל את כל התוכן המוכר של ערוץ הילדים ולוגי לאורך השנים (למש: 'השמיניה', 'הפיג'מות', 'גאליס', 'נינג'ה ישראל ילדים', 'אלישע', 'או בוי', 'האי', 'אליפים', 'פרויקט הלהקה', 'פוקימון', העונה החדשה של ארתור ועוד), צפייה בלייב בערוץ הילדים ובלוגי, צפייה בתוכן בלעדי שיופק עבור השירות, תוכניות חדשות (כמו: תוכנית עם עידן תלם ותוכנית עם שחר ליבנה), את העונה החדשה של "הבנים והבנות" שתושק יחד עם הפלטפורמה ואף תכיל מתחם ייעודי לכוכביה.

© מתוך אתר ההרשמה ל-BIGI

המתחם הייעודי ייקרא "BIGI Starz" בו ירוכזו כל המשפיענים (כוכבי הרשת) של BIGI, שחתומים ומנוהלים בבית RGE. כל זאת בכוונה ליצור תוכן ואינטראקציה עם הקהל באופן מידי. לכל משפיען יוקם אזור משלו בו הוא ישתף את התוכן שלו שיופק בבלעדיות עבור קהל המשתמשים. המנויים יוכלו ליצור אינטראקציה ולשוחח עם המשפיענים, לקבל תשובות לשאלות, המלצות לתוכן ועוד.

עוד מבטיחים כי איכות הצפייה גבוהה ומיישרת קו עם העולם. רישום לשירות מתבצע  דרך אתר האינטרנט – ולאחר מכן התקנת האפליקציה בין אם מדובר בטאבלט, סטרימרים של Android TV, טלוויזיות חכמות עם מערכת הפעלה של Android tv וטלפונים חכמים מסוג אנדרואיד ו-iOS (בהמשך יהיה זמין גם במחשב, טלוויזיות חכמות נוספות וב-Apple TV). לאחר התקנתו השירות יוכל לפעול על שבעה מכשירים שונים לבחירת הלקוח ותתאפשר צפייה בשני מכשירים שונים במקביל.

© באדיבות ערוץ הילדים

נטלי נוריאל ישראל מנהלת ערוץ הילדים ולוגי: "אני גאה להשיק היום עולם תוכן בטוח וחדש לילדים ובני נוער במסגרתו יוכלו קהל צופינו להנות ממגוון עולמות חדשניים שכוללים הפקות מקור, עולם משפיענים חדש, וספריות תוכן ענפות. אני בטוחה שכל משתמש שיכנס לBIGI ימצא בלחיצת כפתור את מה שמתאים לו ומעניין אותו, כשגם ההורים יודעים שהילדים נמצאים בידיים בטוחות."

 

 

תגובות