לייק ואנלייק: דעות השחקנים על פרקי הסיום האייקוניים. Helen Sloan/HBO, gettyimges.IL\Frazer Harrison, Fox Film באדיבות yes

לייק ואנלייק: דעות השחקנים על פרקי הסיום האייקוניים

זהירות כתבה מלאה בספויילרים: חזרנו אל השחקנים אשר הביעו דעה על פרקי הסיום בסדרות שלהם - חלקם שנאו וחלקם בחרו להגן על הסוף, בניגוד לדעת הקהל

סוף שנוי במחלוקת? ובכן, לא מעט פעמים הקהל לא מרוצה מסיום עונה או סדרה והשחקנים יוצאים להגנתה של העלילה, אך לעיתים גם השחקנים עצמם לא מרוצים מהסוף. אספנו כמה מקרים בהם השחקנים לא היו מרוצים וכאמור, גם כאלו שבחרו דווקא להיות לצד התסריטאים, למרות דעת הקהל.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בלייק לייבלי – אחת שיודעת

נפתח בסדרת הנוער הפופולרית בעלת אחד הסופים השנויים ביותר במחלוקת. הגילוי בפרק האחרון על כך שדן האמפרי הוא בעצם "גוסיפ גירל" הותיר אחריו מעריצים מופתעים ומבולבלים. נדמה שגם השחקנים הראשיים של הסדרה מרגישים כך. בלייק לייבלי (סרינה ואן דר וודסן) שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה בעבר מם פופולרי בו כתוב: "צפינו בכל הסדרה רק כדי לגלות שזה דן". לא רק זאת, היא גם הוסיפה כיתוב קצר: "אתם מופתעים... רק תדמיינו איך הכותבים הרגישו".

© צילום מאינסטגרם


פן בדג'לי וצ'ייס קרופורד – אחת שיודעת

נמשיך עם הסוף של הסדרה "אחת שיודעת". פן בדג'לי (דן האמפרי) וצ'ייס קרופורד (נייט ארצ'יבלד) התאחדו לאחרונה לריאיון מיוחד למגזין וראייטי. בראיון התייחסו השניים גם לסיום המבלבל של הסדרה בכיכובם. כאשר השניים דיברו על האתחול של הסדרה, צ'ייס שאל: "לא משנה אם אתה חושב שהבחירה בדן כ'גוסיפ גירל' הייתה נכונה או לא, זה פשוט לא הסתדר עם הדמות של דן, נכון?", פן ענה בפשטות: "כן".

 


אמיליה קלארק – משחקי הכס

מלכת הדרקונים, גם לא הייתה מרוצה מהסוף של "משחקי הכס". בסוף הפרק האחרון והמרתק, לאחר שחאליסי נראתה לאחרונה בהתקף זעם ובהריסת מעלה מלך, היא הולכת לפגוש את אהובה ג'ון סנואו אשר הורג אותה. הסיום גרר זעם רב של מעריצים ונראה שגם של קלארק בעצמה. בראיון קלארק דיברה על הדמות הפמיניסטית שאבדה לטובת מושא אהבה שהרומן ביניהם נגמר בצורה רעה: "כן, כאב לי עבורה", היא סיפרה והוסיפה: "באמת כאב לי, וכן, גם כעסתי שג'ון סנואו לא נאלץ להתמודד עם מה שעשה. הוא התחמק מרצח – תרתי משמע".

 


שי מיטשל – שקרניות קטנות

גם מעריצי הסדרה "שקרניות קטנות" היו יותר ממאוכזבים מסיום הסדרה. ממש כמו ב"אחת שיודעת" ואולי הרבה יותר, המעריצים אספו רמזים ובנו תיאוריות קונספירציה על מנת לגלות מי היא A המסתורית, רק בשביל לגלות שהיא דמות שמעולם לא שמעו עליה או ראו אותה.
לעומתם, שי מיטשל דווקא טענה כי הסיום היה מספק. "אני חושבת שהסוף היה בזמן המושלם והאמת, לא היה יכול להיות סיום טוב יותר לסדרה", היא התוודתה.

 

אלן פומפאו – האנטומיה של גריי

אחרי הפרק האחרון בעונה ה-16 של "האנטומיה של גריי", יציאתו הפתאומית של אלכס קרב מהסדרה היממה את הצופים. בצעד לא שגרתי, עזב קרב את אשתו ג'ס על מנת להתאחד עם אשתו הראשונה, איזי סטיבנס. מחלוקת גדולה התעוררה בקרב הצופים, כיוון שקרב היה אחת הדמויות המקוריות האחרונות שנותרו בסדרה והם חשו שההיעלמות הפתאומית לא עשתה עם הדמות האהובה חסד.  אלן פומפאו, השחקנית הראשית בסדרה, החליטה שלא לשתוק ופנתה לאינסטגרם על מנת לפנות לצופים בהודעה ארוכה על סיפור העלילה. "עבורי, לתת לקרב לחזור להתחלה היה קו העלילה האפשרי הטוב ביותר. זה נתן כבוד לעונות הראשונות והמדהימות ולקאסט הנפלא שיצר בסיס כה חזק ובזכותו הסדרה ממשיכה לרוץ. אז בואו לא נהיה עצובים".

 
קובי סמולדרס – איך פגשתי את אמא

אחרי כ-9 עונות של סדרת הקומדיה "איך פגשתי את אמא", כולנו הופתענו לגלות כי למרות סיפור האהבה המתמשך בין טד ורובין, טד נישא לבסוף לדמות חדשה לגמרי שהוצגה בפנינו רק בפרקים האחרונים. אך בריאיון לעיתון המטרו, קובי סמולדרס המשחקת את רובין בסדרה, אמרה: "אנשים הולכים כל אחד לחוות דעה שונה על הסוף, אבל אני חושבת שעבר מספיק זמן". סמולדרס הוסיפה והסבירה, "כיום, הצפייה בסדרה כתוכנית סטרימינג נתנה לנו להתחבר יותר למערכות יחסים אחרות בסדרה. אני חושבת שסיום הסדרה עם מערכת היחסים בין רובין וברני - זו הייתה מערכת היחסים שרוב המעריצים רצו שתהיה. אך כשאתה חוזר להתחלה של הסדרה, אלו היו רובין וטד. אז אני חושבת שזה שונה לצפות בסדרה עכשיו כשאפשר לראות את כולה".

 


רבקה מאדר – אבודים

שני הפרקים האחרונים בסדרה "אבודים" הותירו את המעריצים המומים. למרות הסדרה המרתקת והמושקעת, התגלית העצלנית בפרקים האחרונים כי הדמויות כלל לא היו על אי ובעצם היו ב"כור מצרף" הייתה כואבת עבור המעריצים שצפו בסדרה במשך שנים. למרות זאת, לרבקה מאדר (שרלוט לואיס) הייתה דעת שונה לגמרי על סיום הסדרה. באחד הראיונות איתה, היא טענה כי אולי הסוף לא הובן כראוי. "אני חושבת שפשוט לא הבינו את הסיום. כל כך הרבה אנשים באו אליי ברחוב ואמרו לי, 'הסוף היה אידיוטי. הם היו מתים כל הזמן!' ואני הייתי עונה: 'מה? לא, הם לא'. לא הבנתי כך את סיום הסדרה, אולי הדבר פשוט לא היה ברור", היא טענה. בכל מקרה, קשה להגיד שהמעריצים התרשמו מדבריה.

 
תגובות