האח הגדול: הדייר שיתחרה על הזכייה מול ג'וזי. מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

האח הגדול: הדייר שיתחרה על הזכייה מול ג'וזי

כניסת הדיירים האנונימיים הייתה גדושה במתמודדים טובים - אך מה חשבנו עליהם? • סיכום מיוחד של חלקו השני של ערב הפתיח ב"האח הגדול 2021"

ערב הכניסה הנוספת של "האח", ושוב לא קיבלנו חוקים חדשים (ברבים), כמו שחשבנו שנקבל. אבל היי! הפעם נכנסו דיירים אנונימים ונראה שהם אפילו ליהוקים טובים ומגוונים יותר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

סיכום כניסת המפורסמים
אפשר להכריז על ג'וזי כזוכה של העונה?
משה אבוטבול
פרק הפתיחה של העונה החדשה ב"האח הגדול" היה מאכזב יחסית למה שהובטח לנו, אך הרכב הדיירים מלא בפוטנציאל לעונה עסיסית במיוחד • ביקורת פתיחת עונה

מי הצטרף לחגיגה וייפרד מהאנונימיות?

אילון איקון

נשוי בן 31, עורך דין מהרצליה. נראה אדם חמוד אבל קצת חופר, כפי שהעיד על עצמו בתעודת הזהות. על פניו נראה דייר די "פרווה", אבל אולי מוקדם מדי לשפוט.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

ימית אברמוב

נשואה בת 38. ראש לשכה לשעבר של השרה אורלי לוי אבוקסיס. מרגשת מאוד ומקסימה. מבעד למסרים החשובים היא נראת דמות כייפית שנעים להיות בחברתה ומסתמן שתתחבר לכולם. עם זאת, תחושת הבטן שלנו אומרת שדווקא זה ששולה זקן בחרה אותה לצאת אל הביצה לא תעבור בשתיקה. 

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

תום חיימוב 

רווק בן 33, עורך דין מתל אביב. די דמות גנרית של 'החתיך המצוי' בכל עונה. כמובן הוא יהיה זה שיכבוש את לב הבנות. יש מצב שיגיע רחוק, אבל גם קיים סיכוי שלטייפ קאסט הזה פחות ילך בעונה לאור הליהוק המוצלח של שאר הדיירים, הכל תלוי בהתנהלותו של טום בתוך הבית (בין היתר ברומנים הפוטנציאליים שעשוי לנהל). 

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

לינור סביניק

בת 25, רווקה. דמות מצחיקה, בערך ה-"אביבית" של העונה ונראה גם שלשם מכוונת. תהיה בולטת, אך השאלה אם לטובה.לא כל כך ידענו איך לאכול את תעודת הזהות שלה ואנחנו מתאוששים עד עכשיו.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

דיוויד דימוס

רווק בן 35, מציל מאילת. גם את דיוויד לא ידענו איך 'לאכול'. לרגעים אהבנו אותו ולרגעים הרגיז אותנו, כנראה שזה יהיה כך גם בבית. אבל כפרה עליך - אפשר גם לשחרר מעט את הפוזה, אפשר להיות גבר-גבר גם בצורה לא מאולצת.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

אלימלך קשתי

גרוש+2 בן 35, בעל חברה לפרקטים וקבלן מתל אביב, אחיו של טום קשתי. הרגיש לנו כמי שעושה הצגה ובא להיות דמות קומית במכוון. יותר מדי דומה לאחיו בהתנהגות ובסלנג הדיבורי שלו, הוא יודע מה יתפוס בחוץ ונראה שעם זה הוא מתכוון ללכת רחוק. זה בהחלט יעבוד, אבל הקהל כבר למד את השיטה. 

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

יהודה יצחקוב

רווק בן 31, מהנדס מחולון. יהודה ריגש אותנו מאוד, ולמען האמת הוא כבר זכה בריאליטי אחד ("המשימה אמזונס" של קשת), ולכן גם לא ברור למה הוא לא הוגדר כדייר VIP, על הרבה פחות מזה מגדירים היום VIP ככאלו, אז לא ברור למה הוא ה'אנונימי'. בכל אופן, יש סיכוי גדול שיזכה גם כאן ובגדול. נכון לרגע זה הוא הפייבוריט שלנו ואנו כבר רואים אותו מתחרה על התואר ראש בראש עם ג'וזי זירה. הוא נוגע ללב, אמיתי, יהיה אהוב בבית ובחוץ. אגב, גם ברמת לוק הכניסה שלו - הוא לא חיפש לעשות שופוני ולהפגיז, הוא הלך על משהו פשוט שאנו בטוחים שהוא גם שם ליציאות בחוץ וזה גם משהו שהעביר מסר וקנה אותנו.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

רונית לוי

גרושה+2 בת 51, סוכנת ביטוח מעפולה ופעילה פוליטית ימנית. בתכל'ס? נראה שיהיה איתה ועם רמי לא מעט בלאגן (וכנראה גם עם שולה). ללא ספק הולך להיות כסאח והמון רעש בנושאים הפוליטיים. אבל רונית - עצה מאיתנו: את צריכה להראות גם את רונית ולא רק את הדמות, תרשי לזה לקרות.

© מיכה לובטון, באדיבות רשת 13
תגובות