השחקנים שקיבלו את התפקידים האהובים בנס. באדיבות yes | CW

השחקנים שקיבלו את התפקידים האהובים בנס

לכבוד סיום חג הניסים, חזרנו אל סיפורי השחקנים הגדולים שהשיגו את התפקידים הבולטים שלהם בדרך נס

אנו בטוחים ששמעתם סיפור אחד או שניים שהוא נס של ממש, כזה שהפתיע אתכם כל כך שמתאים יותר לחשוב שהוא מתאים לתסריט לסרט מאשר להיות אמיתי. לכבוד הנר האחרון של חג הניסים והנפלאות, הבאנו לכם את הניסים הכי גדולים של כמה מהכוכבים הגדולים ביותר, שהדרך שלהם למסך שלנו ולדמויות האהובות, קרתה בנס של ממש!

עוד בערוץ הבידור:

ליה מישל - "Glee"

ליה מישל היא הדמות המזוהה ביותר עם הדרמה המוזיקלית המצליחה, אך מה אם היינו אומרים לכם, שבדרך לאודישן הסופי והאחרון לתפקיד רייצ'ל, היא הייתה מעורבת בתאונת דרכים קשה? מקום התאונה היה קרוב למקום האודישן, כך שמישל, שרצתה את התפקיד בכל מחיר, יצאה מהמכונית ההרוסה ורצה במהירות האפשרית למקום האודישן. היא ביצעה אותו כשהיא מתנשפת, עם זכוכיות בשיער מהתאונה והרשימה את המלהקים בכישוריה. כך שלא היה ספק שבסופו של דבר היא תקבל את התפקיד.

קיי ג'יי אפא - "ריברדייל"

ריברדייל הובילה לכמה מתגליות ענק של צעירים מוכשרים, אך הבולטת ביותר היא אולי, היא דמותו של קיי ג'יי אפא כג'ינג'י ההורס, ארצ'י אנדרוס. לאודישן הראשון בתור ארצ'י, אפא הגיע לחדר האודישנים אחרי טיסה ארוכה של 12 שעות מניו זילנד כשהוא עייף, מותש וכדברי המלהק "לא מוכן", אבל אתם יכולים לנחש איך זה נגמר. בהמשך הושלם הליהוק של כל הדמויות, חוץ מדמותו של ארצ'י והמלהקים היו בלחץ גדול של זמן. כמה חודשים טובים אחרי האודישן הלא מוצלח, ושלושה ימים בלבד לפני סגירת הליהוקים, קראו לאפא לעוד ניסיון שהיה מוצלח ביותר, והפעם מיד ראו בו את ארצ'י.

© באדיבות Netflix

כריס המסוורת' - "ת'ור"

תאמינו או לא, אבל התפקיד של גיבור העל ת'ור, המזוהה ביותר עם השחקן האוסטרלי כריס המסוורת', בהתחלה יועד לאחיו של כריס, ליאם. באודישנים הראשונים בתהליך הליהוק הארוך לדמות גיבור העל, ליאם הוא זה שהלהיב את המלהקים והיה אחת מהבחירות הכמעט סופיות לתפקיד, ואילו כריס היה זכור בתור הופעה פחות מוצלחת בחדר האודישנים, ונשאר מאחור. מאוחר יותר העיד כריס, שזה מה שגרם לו לבקש להגיע לאודישן נוסף, שהפעם היה מוצלח ביותר, והוביל אותו לקבל את התפקיד. פייר, אנחנו לא יכולים לדמיין את ת'ור בתור מישהו אחר, גם אם זה אחיו ליאם, שחקן מצליח ומוכשר לא פחות.

© צילום: באדיבות פורום פילם

אד ווסטוויק - צ'אק באס "אחת שיודעת"

אם יש דמות בלעדיה אנחנו לגמרי לא יכולים לדמיין את אחת הסדרות האייקוניות ביותר על המסך, זו הדמות של צ'אק באס, המיליארדר שובר הלבבות שסחף את צופות (וצופי!) הסדרה. יותר מכך, הוא ההגדרה לדמות שמתאימה לשחקן כמו כפפה ליד, כזו שאי אפשר לדמיין אף אחד אחר שישחק אותה. אי שם בשנת 2007 בשיא הליהוקים לסדרה המבטיחה, מלהקי הסדרה לא חשבו כך, ו-ווסטוויק היה בשלבים מתקדמים לקבל את התפקיד של שובר לבבות אחר, נייט ארצ'יבולד, החבר הכי טוב, אך ההפך הגמור מהדמות של צ'אק. בדקה ה-90 המלהקים הבינו שצ'אק באס יש רק אחד, הלוא הוא ווסטוויק, ובמקביל מצאו את הבחור המושלם לתפקיד של נייט. בנס הרווחנו שתיים מהדמויות שהדביקו אותנו למסך במשך שנים!

מיגל הראן - ריו מ"בית הנייר"

קשה לנו לדמיין את הסנסצייה העולמית "בית הנייר" ללא השודד עם הלב הגדול ריו. יותר מכך, ללא השחקן ההורס שמשחק אותו, הלוא הוא מיגל הראן. מי שעוקב אחרי הראן ברשתות החברתיות, מיד ישים לב שלבחור אהבה ענקית לאופנועים, והוא בכלל חשב להיות מכונאי! אז איפה הקשר למשחק? אם הייתם שואלים אותו אז סביר להניח שגם הוא לא היה יודע. אי שם בשנת 2015, כשהסתובב ברחוב עם חבריו, הוא תפס את עיניו של במאי ספרדי שהתלהב ממנו כל כך שהחליט ללהק אותו לתפקיד ראשי בסרט Nothing in return (עליו זכה בפרס האקדמיה לקולנוע - האוסקר הספרדי), לאחר מכן הגיעה "בית הנייר", והשאר היסטוריה. הראן הוא אחד מהשחקנים הספרדים האהובים ביותר בעולם, ורק על הסיפור הזה אפשר לעשות סרט שובר קופות!

מילה קוניס - "מופע שנות ה70"

מילה קוניס פרצה למסך הגדול בסיטקום האמריקאי המצליח "מופע שנות ה-70", אך לולא שקר לבן אחד קטן שנגמר בנס ליהוקי של ממש, יכול להיות שקוניס לא הייתה אחת מהשחקניות הדומיננטיות ביותר בהוליווד, ואפילו לא הייתה מכירה את שותפה לקאסט, לימים בעלה, השחקן ההוליוודי אשטון קוצ'ר. כדי להבחן לתפקיד של ג'קי ברקהארט, קוניס הייתה צריכה להיות בת 18, אך נבחנה כשהיא בת 14 בלבד. למלהקים אמרה, שתהיה בת 18 ביום ההולדת שלה, בלי לציין איזו יום הולדת. גם כשהעניין התגלה, הוא לא הפריע למלהקים ללהק את השחקנית הצעירה והמוכשרת, לאחד התפקידים הזכורים ביותר שלה!

ג'וני דפ

דפ הוא אחד מהשחקנים הידועים בהוליווד מזה שנים, עם כמה מהתפקידים הגדולים ביותר על המסך כמו קפטן ג'ק ספארו ב"שודדי הקאריביים", ווילי וונקה ב"צ'רלי בממלכת השוקולד", ועוד רבים, לצד פרסים נוצצים. אך למרות שקשה להאמין, לאחד השחקנים המצליחים בהוליווד לא ממש הייתה מחשבה להפוך לאחד כזה. האמת, דפ בכלל נשר מבית הספר בגיל 15 על מנת לפתח קריירה מוזיקלית. דפ התגלה כשחקן לגמרי במקרה, כשליווה חבר לאודישן לסרט האימה "סיוט ברחוב אלם". למרבה האכזבה של אותו חבר, מי שתפס את עיני הבמאי היה דפ עצמו, שהוצע לעשות אודישן במקום ולבסוף קיבל את התפקיד בעצמו.

רייצ'ל מקאדמס ולינדסי לוהן - "ילדות רעות"

נדמה שאנחנו לא מסוגלים לדמיין את כוכבות אחד מהסרטים המצליחים ביותר של שנות ה-2000, רייצ'ל מקאדמס כרג'ינה ג'ורג' ולינדסי לוהן כקיידי הרון, בדמויות אחרות מזו של השנייה! הדמות של כל אחת מכוכבות הסרט נחשבת לזכורה ביותר שלהן, ומתאימה להן בדיוק. אך מה אם היינו אומרים לכם שהשחקניות היו מגלמות את אותן הדמויות רק, קצת אחרת? לפני שנבחרה לתפקיד של רג'ינה ג'ורג, רייצ'ל מקאמס בכלל עשתה אודישן לתפקיד קיידי הרון, אליו נבחרה לבסוף אחת מכוכבות הנוער הגדולות ביותר בהוליווד באותם זמנים, לינדזי לוהן. בחירה שהיום נראית לנו כמשהו ששייך לייקום מקביל, אז הייתה כמעט מציאות!

 

 

תגובות