הבינג' השבועי: "Suits" היא דרמה שנונה ומצחיקה. © 2012 Universal Television. All

הבינג' השבועי: "Suits" היא דרמה שנונה ומצחיקה

דרמות משפטיות יכולות להיתפס כסדרות למבוגרים בלבד, אך "Suits" מוכיחה לגמרי אחרת – מצד אחד היא מביאה עלילה מעניינת ומותחת, ומצד שני היא לא מפסיקה לספק דמויות מגוונות וקטעים שנונים ומצחיקים. גם אם אתם לא רוצים להיות עורכי דין כשתהיו גדולים, אין סיכוי שלא תתאהבו בסדרה הזו • המלצת בינג' לסופ"ש!

דרמות משפטיות מלאות במתח ובדרמה, אך סדרה שהיא גם מלאה במתח וגם מביאה למסך דמויות מגוונות ואינספור קטעים שנונים היא לגמרי הבינג' האולטימטיבי. הדרמה משפטית "Suits" (בתרגום לעברית תביעות/חליפות – משחק מילים באנגלית) לגמרי עונה על ההגדרה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"Suits" עוקבת בעיקר אחר הרווי ספקטר, עורך דין ידוע ומצליח (נחשב גם בסדרה כ"סוגר העסקאות הכי טוב בניו יורק") ומייק רוס, עורך דין צעיר (לא בדיוק, תבינו בהמשך) אשר עובד לצידו בפירמת עורך דין מצליחה בניו יורק – "פירסון הרדמן".  בתחילת הסדרה, מייק רוס הוא ההפך הגמור מאזרח שומר חוק ומן הסתם מעורך דין. מייק בעל זיכרון פנומנלי עד הפרטים הכי קטנים שיש ובחור חכם במיוחד. הוא כן ניסה את מזלו בלימודי משפטים, אך נזרק מהלימודים לאחר שמכר תשובות. מאז שנזרק מהלימודים ובזכות הידע הרב שלו הוא נבחן במבחני הקבלה ללימודי משפטים בהרווארד במקום אחרים תמורת תשלום רב (שכידוע לא דבר חוקי בכלל). בפרק הראשון, חברו משכנע אותו לקחת חלק בעסקה מפוקפקת בבית מלון בניו יורק תמורת סכום כסף גדול במיוחד. בזכות פיכחותו הוא מגלה שהתרגיל הוא עוקץ של המשטרה והוא בורח מהם במלון, ומגיע לגמרי בטעות לראיונות עבודה של הרווי, שחיפש באותו הזמן עורך דין צעיר בוגר הרווארד שיעבוד לצידו. מייק אמנם לא היה בוגר הרווארד, ההפך הגמור מכך, אפילו תואר במשפטים לא היה לו - אך פיכחותו וידיעותיו המשפטיות הרבות הרשימו מאוד את הרווי והוא בוחר לקחת אותו לעבוד לצידו.

 

בכל פרק בסדרה הרווי ומייק מתעסקים במקרים ועבירות שונות וחמורות, תוך כדי שמירת הסוד הגדול של מייק, ואיך לא – דרמות גדולות שמתרחשות במשרד "פירסון הרדמן" ומחוצה לו קורות בלי סוף ומשפיעות על הדמויות. אם אתם לא אוהבים דרמות גדולות ויותר בכיוון של קומדיה, תדעו ש"Suits" היא שילוב נהדר בין קומדיה לדרמה. הסדרה מלאה בקטעים שנונים ודמויות מצחיקות כך שההנאה מהסדרה הזו מובטחת לכל חובבי הז'אנרים השונים. 

© © 2011 Universal Television. All Rights Reserved

בגזרת השחקנים, יש שם שבולט במיוחד בשנים האחרונות בעיקר – מייגן מרקל. כן כן, קראתם נכון -  הרבה לפני שמרקל הפכה לדוכסית סאסקס במשפחת המלוכה הבריטית (לשעבר, כן?), היא הייתה שחקנית מבטיחה במיוחד. בסדרה היא משחקת את אחת הדמויות הראשיות, רייצ'ל, שהיא עוזרת משפטית צעירה ב"פירסון הרדמן", אשר חולמת להיות עורכת דין. כבר מההתחלה רייצ'ל מתחברת עם מייק, ולאן שזה הולך משם לא נגלה לכם.

© Gettyimages.IL/Chris Jackson

הסדרה זכתה להצלחה ענקית בעולם, ושודרה במשך תשע עונות עד ירידתה מהמסך ב-2019. גם אם אתם לא רוצים להיות עורכי דין כשתהיו גדולים ועולם המשפטים לא מעניין אתכם, "Suits" תרתק אתכם למסך ותפתח בפניכם עולם חדש ומעניין.

 

תגיות
תגובות