לעולם ועד: הטריילר של "לכל הנערים שאהבתי 3" בחוץ!. צילום מסך מהטריילר (Netflix)

לעולם ועד: הטריילר של "לכל הנערים שאהבתי 3" בחוץ!

חיכינו לזה הרבה זמן וזה סוף סוף קורה! הערב (ג'), נטפליקס שיחררה רשמית את הטריילר לסרט האחרון בסדרת הסרטים "לכל הנערים שאהבתי"

קשה להאמין, אבל מה שהתחיל בקופסת מכתבים סודית, ג'קוזי ומסעדה, הפך לזוגיות מיוחדת שסחפה מאות מיליוני צופים מכל העולם. כבר בחודש הבא יגיע לסיומו הלהיט הרומנטי בסרט שלישי ואחרון של "לכל הנערים שאהבתי". התאריך המיוחל הוא ה-12 בפברואר, אבל כבר עכשיו אנו זוכים להצצה ראשונה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בדומה לקודמים לו, גם הסרט השלישי בסדרת הסרטים,(שייקרא הפעם: "לכל הנערים: לעולם ועד") ממשיך לעקוב אחר הנערה בעלת קופסת המכתבים הסודיים (שמזמן כבר לא כאלה) -  לארה ג'ין (לנה קונדור) יחד עם בן זוגה פיטר קבינסקי (נואה סנטינאו). במהלך שני הסרטים הראשונים השניים עברו מסע שלם בזוגיות שלהם. שכזכור, החלה כזוגיות פיקטיבית במטרה לעורר את קינאתה של האקסית של פיטר ולהסיר את ההתאהבות של לארה ג'ין בג'וש, בן הזוג של אחותה. בסרט השני הם התמודדו מול קראש חדש של לארה אשר חיזר אחריה בצורה כובשת.

 

הסרט החדש מתרחש שלוש שנים לאחר הסרט הראשון, לארה ג'ין ופיטר נמצאים בשנה האחרונה ללימודיהם, מתכוננים לנשף הסיום, מטיילים ברחבי העולם ומתחילים להתכונן לחיים האמיתיים. חיפוש המכללות, מציף את הבעיות השונות והשאלה הגדולה - האם הקשר של השניים ישרוד את המעבר הדרמטי? מה יעלה בגורלם של הזוג האהוב? וגם - האם לארה ג'ין תצליח להגשים את חלומה? שאלות רבות שאת תשובתן נדע כבר בחודש הבא, וכאמור, אנחנו בהתרגשות שיא ולא יכולים לחכות!

© צילום: Netflix/Bettina Strauss
תגובות