הבינג' השבועי: "אן עם הצמות" היא הסדרה המושלמת לסגר. Ken Woroner/Netflix

הבינג' השבועי: "אן עם הצמות" היא הסדרה המושלמת לסגר

מחפשים המלצת בינג' לסגר? קבלו סדרה שלא תרצו לעזוב אותה!בעלילה שתשאב אתכם לתחילת המאה העשרים "אן עם הצמות" (2017) היא הגרסה של נטפליקס ל"האסופית"

מחפשים מה לראות? קבלו את ההמלצה השבועית שלנו! "אן עם הצמות" או בשמה באנגלית "Ann with an E" היא הסדרה שאתם מחפשים. הסדרה, שעלתה לראשונה ב-2017, מבוססת על סדרת ספרים אשר עוקבת אחר חייה של ילדה יתומה ג'ינג'ית ושובבה בשם אן שירלי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה מתחילה בזוג האחים המבוגרים מת'יו ומרילה קטברט אשר לא הקימו משפחה, ובשל גילם מביעים רצון לאמץ נער שיעזור להם בעבודות החווה. בגלל אי הבנה כלשהי הם מקבלים נערה העונה לשם אן שירלי. אן היא נערה שלא מפסיקה לפטפט ולדמיין, דבר שמקשה על הזוג שתחילה מעוניין להשיבה לבית היתומים.

 

"אן עם הצמות" מציגה בצורה נהדרת ומשכנעת את האירועים (אשר לפי הספרים מתרחשים אי שם בתחילת המאה ה-20), החל ההתלבושות, דרך התפאורה והשפה שמכניסים אותנו ממש אל תוך התקופה. יוצרי הסדרה לא שכחו לגעת בנושאים חשובים כמו פמיניזם, גזענות ולהט"ביות.

© Ken Woroner/Netflix

ל" אסופית" היו מגוון סדרות וסרטים המבוססים לאורך השנים, כמו למשל סדרה מצוירת אשר שודרה ב-"חינוכית". לעומתה, הגרסה הזו ל" אסופית" מיועדת לקהל קצת בוגר יותר. אן עם הצמות" לא מפחדת להגיש לצופים דברים עמוקים או מפחידים. כל אלו לצד טון קליל שייעורר בכם חיוך.

 

אם קראתם את סדרת הספרים וציפיתם לראות דברים זהים גם בסדרה דעו לכם שזה לא המקרה. יוצרי הסדרה לקחו לעצמם חירות אמנותית ויצרו קווי עלילה חדשים לגמרי שלא התקיימו בסדרת הספרים. מדובר בצעד שחידש, גיוון ורענן את הסיפור. גם ליהוקי הסדרה היו נפלאים במיוחד. נראה שלכל דמות הותאם השחקן המדוייק לתפקיד, וקשה לדמיין מישהו אחר נכנס לנעליהם.

© Ken Woroner/Netflix

לסדרה יש שלוש עונות ו-27 פרקים בסך הכל, אז לא יקח לכם יותר מדי זמן לצפות בכולה. הסדרה תשאב אתכם עמוק ובמהירות אל תוך העולם נהדר של קנדה בתחילת המאה העשרים.

תגובות