הבינג' השבועי: "המפץ הגדול" - לא רק לגיקים. באדיבות yes

הבינג' השבועי: "המפץ הגדול" - לא רק לגיקים

מחפשים המלצה חמה לסוף השבוע? קבלו את אחת הסדרות הקומיות הכי מצליחות ששודרו על המסך, כזו שאתם לגמרי חייבים להשלים!

אם אתם אוהבים סדרות קומדיה כמו "חברים" או "איך פגשתי את אמא" - כדאי שלא תפספסו גם את אחת הסדרות המצליחות והאהובות ביותר ששודרו - "המפץ הגדול". הכינו את שמיכת הפוך והכינו את עצמכם לבינג' מושלם לסוף השבוע!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העלילה מתרחשת בעיירה שכוחת אל בשם פסדינה שבקליפורניה, ועוקבת אחר חייהם של ארבעה צעירים מגה-חנונים בשנות העשרים לחייהם. שלדון - בחור חכם ביותר אשר עורך מחקר בפיזיקה באוניברסיטה ולא ממש מסוגל לקרוא סיצואציות חברתיות. הוא נוהג לדבר ביותר מדי כנות עם כל אדם עד כדי חוסר טאקט. לנארד - שותפו לדירה של שלדון, עורך גם הוא מחקר בפיזיקה באוניברסיטה וחסר מזל בכל הקשור לרומנטיקה. הווארד - מהנדס, שגם לו אין שום מזל עם בנות המין השני, אך זה לא מונע ממנו לפלרטט עם כולן ללא הצלחה, וראג' - בחור ממוצא הודי אשר בא ממשפחה עשירה במיוחד ועורך גם הוא מחקר באוניברסיטה.

© CBS באדיבות yes

הסדרה נפתחת כששחקנית צעירה בשם פני מגיעה להתגורר בבניין בדיוק דירה מול לנארד ושלדון, הם מתוודעים זה לזה די מהר ואף הופכים לחברים (במקרה של פני ולנארד אך לזוג בחלק מעונות הסדרה ההתנגשות בין העולמות השונים בתכלית של חבורת החנונים עם פני שלא בקיאה בכלל בפיזיקה ושאפילו לא סיימה קולג' יוצרים סצנות משעשעות למדי, וההתנגשות התמידית של החבורה עם העולם ה"רגיל" החיצון גם היא סיבה לצחוק לא פעם, בייחוד במקרה של שלדון שלא יודע להתנהל בכלל בעניינים מחוץ לעולמו הפרטי ושמתקשה בהבנת סיטואציות חברתיות רבות אשר לנו נראות מובנות מאליהן.

 

הסדרה מלאה ברפרנסים לתרבות הפופולרית, לפיזיקה ולמתמטיקה שאנשים שבקיאים בדברים הללו יבינו מיד. יחד עם זאת, לא חייבים להיות 'גיקים' כדי ליהנות מהסדרה. אגב, עצם העובדה שלא מבינים את ההומור לפעמים מצחיקה בפני עצמה, מכיוון שהיא ממחישה עד כמה שקועים החבורה בעולמם הסגור. למרות שבתחילה נראה כי הדמויות שייכות כולן לאותו טייפ-קאסט של ה'גיק' המצוי, הם שונים זה מזה באופי, בתכונות ובסיפור החיים. 

כל הדמויות יוצרות מרקם עשיר ומשעשע שגורמות לסדרה להיות מצחיקה ומעניינת. אם אתם מעוניינים בהסחת דעת קומית מרעננת על המסך - זו לגמרי סדרת הבינג' המושלמת עבורכם להפעם.

© באדיבות yes
תגיות
תגובות