הבינג' השבועי: "אדם זר" שומרת על מתח ומסתורין עד הרגע האחרון. באדיבות Netflix

הבינג' השבועי: "אדם זר" שומרת על מתח ומסתורין עד הרגע האחרון

בזמן שמדברים על מתווה לחזרה השגרה, אנחנו עוד משקיעים בבינג' שלנו. מהי ההמלצה השבועית שלנו? סדרה מיוחדת, מותחת ומבוססת על ספר מצליח

בשמונה פרקים בלבד, "אדם זר" ("נטפליקס") מביאה למסך תעלומה מותחת במיוחד אשר תשאב אתכם לסיפור מרתק עם אינספור גילויים מפתיעים. אם אתם אוהבים סדרות מסתורין שסובבות סביב תעלומה מסובכת, "אדם זר" היא בדיוק הסדרה בשבילכם. רגע לפני שחוזרים לשולחנות בתי הספר (בתקווה), תתכוננו לבינג' מותח במיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

העלילה עוקבת אחר משפחת פרייס, אשר עד אירועי הסדרה הייתה משפחה רגילה למדי. יום אחד, אישה מסתורית באה לאדם פרייס, אב המשפחה, ומגלה לו סוד שהוא לא העלה על דעתו שקשור לאשתו האהובה. אחרי שאדם מתעמת עם אשתו לגבי הסוד, היא נעלמת כלא הייתה, ממש כאילו בלעה אותה האדמה. אדם בטוח שהיעלמותה של אשתו קשור לאישה המסתורית שגילתה לו את הסוד, והוא יוצא לחיפוש אחריה – דבר שיוביל לשרשרת אירועים מרתקת ומפתיעה. אירועים נוספים שקורים באזור אשר קשורים לבני הנוער בעיר ולבלשית במשטרה מוסיפים עוד ועוד מתח לעלילה ובסופו של דבר מתקשרים לאישה המסתורית שבמהלך הסדרה תמשיך לחשוף עוד ועוד סודות של הדמויות בסדרה.

 

"אדם זר" מבוססת על ספר מצליח במיוחד (באותו השם) של הסופר היהודי המוכר הרלן קובן. חלק מהסדרות אשר מבוססות על ספרים מצליחים מתקשות לשחזר את ההצלחה הגדולה, אך במקרה הזה הסדרה התקבלה בביקורות מפרגנות ואוהדות. לסדרה יש שמונה פרקים בלבד, אך כל פרק מהודק ומותח עד השנייה האחרונה. העלילה סוחפת ומרתקת עם לא מעט רגעים מפתיעים וטוויסטים שמסבכים את הכל, וכל זה קורה שברקע הנופים היפיפיים והפסטורליים של בריטניה.

 

© באדיבות Netflix

 

הסדרה מתאימה לכל המשפחה – מבני נוער למבוגרים. העלילה מדלגת בין החקירה של האב והמשטרה ובין הסיפור של הילדים למשפחת פרייס ושל בני הנוער בעיר. למרות זאת, הסדרה אינה מוגדרת כסדרת נוער ולכן לאלה מכם שלא רגילים לסדרות כאלה מומלץ לראות את הטריילר לפני הצפייה. בכל מקרה, לאלה מכם שכן יצפו בסדרה, מובטח בינג' נהדר עם סיפור עוצר נשימה.

תגיות
תגובות