גלובוס הזהב: אלו הזוכים הגדולים של השנה. KEN WORONER/NETFLIX, מתוך "נשמה" דיסני ופיקסאר

גלובוס הזהב: אלו הזוכים הגדולים של השנה

"גמביט המלכה" ניצחה את הכוכבת הישראלית, בעוד גאווה ישראלית אחרת הגישה את פרס הסרט הזר. • מי הם הזוכים הגדולים בטקס הנוצץ? קבלו!

טקס גלובוס הזהב נערך הלילה (שעון ארצות הברית) וחילק, במתכונת וירטואלית, פרסים לזוכים הגדולים מהשנה החולפת. אלו הזוכים הבולטים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שירה האס, שעשתה היסטוריה מעצם היותה השחקנית הראשונה המועמדת לפרס "השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה" (על תפקידה ב"מורדת") אולי הפסידה את הפרס לטובת כוכבת "גמביט המלכה" (אניה טיילור-ג'וי), אך ללא ספק הביאה את הכבוד הראוי וזו לגמרי פתיחה מעולה לקריירה הבינלאומית שלה. "גמביט המלכה" גם ניצחה את "המורדת" בקטגוריית "מיני סדרה" של השנה. 

את התואר "השחקן הטוב ביותר במיני סדרה" זכה השחקן מארק רופאלו (המוכר גם ככוכב סרטי "הנוקמים" ו"האלק") על תפקידו בסדרה "שומר אחי".  

בקטגוריית "השחקן הטוב ביותר בסרט קומדיה או מחזמר" זכה סשה ברון כהן שהביא השנה את "בוראט סרט ההמשך". בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בסרט הדרמה נרשמו לא מעט דמעות - השחקן צ'דוויק בוזמן זכה לתואר הנחשק ואלמנתו נאמה במקומו. בוזמן זכה בפרס על תפקידו האחרון ב"Ma Rainey’s Black Bottom".

 

הסרט הטוב ביותר של השנה הוא "Nomadland", בהתאמה במאית הסרט, קלואי זיאו, קטפה את פרס הבימוי ולמעשה היא האישה הראשונה שזוכה בפרס מזה 28 שנים. בפרס הסרט הזר הטוב ביותר, אותו הגישה גל גדות שלנו, זכה הסרט "מינארי".

טקס פרסי גלובוס הזהב®
טקס פרסי גלובוס הזהב® © yes DRAMA ו-STINGTV

סרט האנימציה הטוב ביותר של השנה הוא "נשמה" של דיסני ופיקסאר. הסרט גם קטף את פרס הפסקול הטוב ביותר לשנת 2020.

 

סדרת הדרמה הטובה ביותר היא הלהיט "הכתר" המגוללת את סיפור חייה של משפחת המלוכה הבריטית. לא רק בפרס על הסדרה, כוכביה - אמה קורין וג'וש אוקונו זכו בפרס השחקנית והשחקן הטובים ביותר בסדרת דרמה (בהתאמה) וג'יליאן אנדרסון בתור שחקנית המשנה הטובה ביותר בדרמה.

 

טקס פרסי גלובוס הזהב® ה-78, שודר בשידור ישיר לפנות בוקר ב- yes TV DRAMA וב-STINGTV, כך גם הטקס הערוך והמתורגם שישודר הערב (ב') בשעה 21:00.

תגובות