הכוכבת החדשה של ערוץ דיסני: "הייתי רוצה להשתתף בהיי סקול מיוזיקל". באדיבות דיסני ישראל

הכוכבת החדשה של ערוץ דיסני: "הייתי רוצה להשתתף בהיי סקול מיוזיקל"

הכירו את הכוכבת החדשה שכובשת כבר בימים אלו את המסך שלכם, קילייה קוראן! היא רק בת 15 וכבר מככבת בתפקיד הראשי בסדרה החדשה והמסתורית "הסודות של סאלפר ספרינגס" בערוץ דיסני. רגע לפני שהיא הופכת לכוכבת על, תפסנו אותה לראיון בלעדי ובינלאומי • האם היא מאמינה ברוחות ומי ההשראה הגדולה שלה?

אנחנו מקווים שאתם אמיצים מספיק כי לראשונה בערוץ דיסני הושקה סדרת מתח ומסתורין חדשה בשם "הסודות של סאלפר ספרינגס" (זמינה בדיסני VOD ביס, הוט וסלקום). העלילה מספרת על מלון רדוף ברוח מסתורית כשכל התרחשות העלילה היא תוך כדי נסיעה בזמן. תפסנו את את כוכבת הסדרה, קילייה קוראן, שמגלמת את גריפין, לריאיון בינלאומי בלעדי!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ערוץ דיסני מכתיב בכל פעם מחדש את קצב הכוכבים שגדלים בערוץ ומככבים על המסך בשלל סדרות וסרטים מצליחים כמו: "היי סקול מיוזיקל", "קאמפ רוק", "ליב ומאדי", "המכשפים מבוורלי פלייס" ועוד. כעת סדרה חדשה מסתמנת כתוספת מעולה לרשימת ההצלחות. "זאת הפעם הראשונה שיש סדרה כזאת מסתורית בערוץ דיסני, אז זה ממש מגניב להיות חלק מדבר כזה", סיפרה לנו קוראן מביתה שבארצות הברית.

האמנת שתצליחי להגיע להישג כזה בגיל 15ֿ ולככבת בתפקיד ראשי בסדרה?

"אף פעם לא חשבתי שמשהו כזה גדול יקרה לי לי בגיל כזה. לקראת תחילת הצילומים לא הפסקתי להתרגש. אני חושבת שרק בתחילת צילומי הסדרה זה פתאום הכה בי שאני משתתפת במשהו כל כך גדול בגיל כל כך צעיר".

 איך הגבת כשבישרו לך שהתקבלת?

"זה היה רגע בלתי נשכח. אני זוכרת שאמרתי להם: 'אתם בטוחים שזו אני?' ואחרי כמה רגעים, כשקלטתי שזה באמת קורה, פשוט התחלתי לקפוץ ולשמוח בחדר, זה הדבר שהכי שימח אותי!".

איזו סדרה הייתה ההשראה שלך להתחיל את הקריירה בעולם המשחק?

"הסדרה שהכי גדלתי עליה היא ׳המכשפים מבוורלי פלייס׳, אני כל כך אוהבת את הסגנון של הסדרה ואת השחקנים המדהימים בה. סדרה נוספת שממש גרמה לי לחלום להיות שחקנית בערוץ דיסני היא 'האנה מונטנה'. שתי הסדרות הן חלק גדול מאוד מהילדות שלי, גרמו לי להתאהב בערוץ דיסני ופתאום להיות חלק מדבר כזה זה פשוט מרגש אותי כל פעם מחדש".

 

המכשפים מווברלי פלייס
הבאדיבות דיסני ישראל

את מגלמת בסדרה את ׳גריפין׳ שהיא דמות מאוד חזקה, קשוחה ומנהיגה. זה משהו שמזכיר אותך? 

"יש קצת דמיון. גריפין היא מאוד הרפתקנית, עקשנית, וכמו שאמרת- מנהיגה. היא יודעת מה היא רוצה מעצמה. זה לפעמים הדהים אותי שדמות כל כך צעירה יכולה להיות כל כך בטוחה בעצמה ועוצמתית יש כמה דברים שממש מזכירים אותי או שהייתי רוצה להיות".

היה מפחיד לצלם סדרת מתח ומסתורין?

"היה יותר כיף מאשר מפחיד", מציינת הכוכבת ומפרטת, "הסט לא היה מפחיד כמו שהוא נראה בסדרה. התאורה וכל הערפל שניתן לראות, אלו דברים שבאותו רגע לא נראים מפחידים. אני מסכימה שכשראיתי את התוצאה הסופית היה רגע שהבנתי שיש כאן אפקט של פחד. היו כל כך הרבה קטעים שאמרתי ׳יואו אני לא יכולה לחכות לראות איך זה יראה על המסך׳ ואני מתרגשת מאוד שגם אתם בישראל תראו את זה".

הסדרה מספרת על רוח רפאים שנמצאת במלון נטוש. את מאמינה ברוחות רפאים?

"כן! אני מאמינה ברוחות", מתוודה, "אני לא חושבת שזה כמו שכולנו מכירים מהסיפורים של פעם, אלא יותר בכיוון של אנרגיה או משהו כזה שאני לא כל כך יודעת להסביר". 

גריפין ״הסודות של סאלפר ספרינג״
גריפין ״הסודות של סאלפר ספרינג״ © באדיבות דיסני ישראל

עכשיו זה רשמי - קילייה קוראן, את כוכבת ערוץ דיסני. 

"הו! זה מרגש אותי שאתה אומר את זה ככה, זה באמת מטורף עבורי להיות חלק מהמשפחה הזאת. מדובר בהגשמת החלום הכי גדול שלי. אני עדיין לא מעכלת שאני חלק משושלת של כוכבים שגדלתי עליהם".

 באיזה סרט או סדרה של ערוץ דיסני היית רוצה להשתתף? 

"׳היי סקול מיוזיקל׳ כמובן!, אומרת נחרצות ומסבירה, "צפיתי בסרטים כל כך הרבה פעמים. הייתי רוצה גם להשתתף בסדרה ׳המכשפים מבוורלי פלייס׳, כמו שאמרתי אני מאוד מעריצה ואוהבת את הסדרה והיא חלק בלתי נפרד מהילדות שלי - אז חד משמעית הייתי רוצה לקחת חלק בה".

הדמות שלך, גריפין, מאוד מזכירה את אומה מהסרט ״היורשים״. מסכימה עם זה?

"ברור שאני מסכימה וזה גם ממש מחמיא לי! אני זוכרת שכשצפיתי בה לראשונה בסרט ׳היורשים 2׳ ישר חשבתי שהיא מגניבה ושאני כל כך רוצה להיות כמוה". 

הגענו לסיום, מה הכי היית רוצה למסור לקהל הישראלי?

"תודה רבה לכם על כל האהבה שאתם מרעיפים עלינו! אני מקווה שאתם נהנים לצפות בפרקים של 'הסודות של סאלפר ספרינגס' בערוץ דיסני. הלוואי שיום אחד נצפה בפרקים יחד!". 

 

 

הסדרה ״הסודות של סאלפר ספרינגס״ משודרת בכל חמישי בשעה 21:00 בערוץ דיסני  

 

תגובות