סיבוב נוסף: הסדרות שקיבלו חידושים. בצפר (טין ניק), Netflix

סיבוב נוסף: הסדרות שקיבלו חידושים

"בצפר" "ווינקס" ואפילו "צער גידול בנות" - סדרות הטלוויזיה שזכו לחיים חדשים על המסך שלנו

בשנים האחרונות הולכת וגוברת תופעת החידושים, כלומר ה"רימייקים" לסדרות אשר זכו להצלחה בעבר, הדבר גורם לעניין מחודש באותן הסדרות ולפעמים גם עניין חוזר בסדרה המקורית. רכזנו עבורכם כמה מאותן הסדרות שמשכו את תשומת ליבנו וזכו לסבב נוסף על המסך שנים אחרי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"בצפר"

מדובר בסדרת סיטקום מצליחה ומצחיקה אשר החלה את דרכה בתחילת שנות האלפיים ומאז הפכה לאייקונית במיוחד (תשאלו את "הפשוטע"). כיכבו בה למשל רוני דואני, ענת מגן שבו ורועי בר נתן. בשנת 2019 זכתה "בצפר" לחידוש בהשתתפות חלק מהקאסט המקורי אך עם תוספת של כוכבים עכשוויים יותר כמו למשל קים אור אזולאי, עומר חזן, גיתית פישר ועוד.

 
 
 

"ווינקס"

סדרה נוספת שהחלה בתחילת שנות האלפיים והיוותה חלק מילדותם של רבים מאיתנו היא "מועדון ווינקס". הפיות המצוירות נתנו לנו הצצה לחיי הקסם ועולמן הלא מושלם של הפיות. השנה עלתה בנטפליקס גרסה מחודשת של חבורת הפיות, "גורל: סאגת הווינקס", הפעם לא מצוירת כמו הסדרה המקורית ושונה לגמרי גם מהרבה בחינות אחרות. יחד עם זאת גם היא זכתה להצלחה רבה והפכה לאחד התכנים היותר פופולריים של נטפליקס בשנה האחרונה (עד כה).

© באדיבות Netflix
 

צער גידול בנות

סדרת הקומדיה הזו החלה את שידוריה ב-1987 והיא זכתה להצלחה רבה בעת שידורה המקורי גם בישראל. זאת גם ככל הנראה הסיבה שבשנת 2016 נטפליקס החליטו לעשות חידוש לאותה סדרה בהשתתפות רוב הקאסט הראשי המקורי, מלבד התאומות אולסן שהחליטו לבאס. הסדרה לא זכתה להצלחה זהה לגרסה המקורית והסתפקה בארבע עונות.

 
 

שושלת

בשנות השמונים עלתה סדרת דרמה מז'אנר אופרות הסבון בני משפחת קרינגטון, בעלי מעמד נחשב בחברה. הסדרה זכתה להצלחה בעת זמן השידור המקורי ואף קטפה כמה פרסים נחשקים במיוחד. בשנת 2017 הוחלט להשיב אותה אל המסך ברשת CW ועם רכישה מתבקשת מצידה של נטפליקס. הסדרה המחודשת המתבססת על זו המקורית, זכתה גם היא להצלחה ובפברואר האחרון אף הוכרז על עונה חמישית.

 
 

בוורלי הילס 90210

סדרת הנוער המצליחה הזו משנות ה-90 הייתה כל כך בלתי נשכחת, שבשנת 2008 הוחלט להחזיר אותה אל המסך בעונות ודמויות חדשות. הסבב השני של הסדרה נמשך כחמש עונות (עד לשנת 2013) עם השם החדש - "90210" וזכה גם הוא להצלחה.

 
 
 

מלבד כל הסדרות האלו נמצאות בפיתוח שתי גרסאות מחודשות נוספות לשתי סדרות אהובות, האחת היא "בנות הפאוור פאף" שמצטלמת בימים אלו ומקבלת גרסת לייב אקשן, "אחת שיודעת" שעתידה לעלות ביולי הקרוב, "איי קארלי" שתעלה גם היא בקרוב, וכן סדרות נוספות.

תגובות