רכילות בקטנה: כוכבי "גאליס" בצעדים חדשים. יחסי ציבור

רכילות בקטנה: כוכבי "גאליס" בצעדים חדשים

השבוע ב"רכילות בקטנה": השחקנית המצליחה יוצאת מהארון וחושפת את הזוגיות, עמנואל לוי על בן הזוג שהסתירה, הסולחה המתבקשת של הכוכבות והשחקן שהתגייס אחרון מבין כולם

אם הייתם עסוקים בליהנות מללכת ברחוב סוף סוף בלי מסיכות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כמו גדולים

זה היה רק עניין של זמן שליאם ואלין גולן יהפכו לכוכבים מצליחים, כמעט כמו הוריהם אילנית לוי ואייל גולן. כל הילדות שלהם הם גדלו תחת אור הזרקורים, לטוב ולרע, וכעת, עם הפיכתם לכוכבי טיקטוק וכשליאם נמצא בדרכו ל״גולסטאר מרוקו״ עם אביו, הם כבר עולים לשלב הבא במדרגות עולם הפרסום. האחים גולן נבחרו להיות הפרנזטורים הראשונים של מותג האקססוריז ״שוגיס״ והשבוע הם כבר הספיקו להצטלם לקמפיין הבכורה שלהם בטייטל החדש.

 
© איתן טל, באדיבות יחסי ציבור

ממשיכה לחשוף

עמנואל לוי שוב בלי פילטרים: כוכבת הנוער החליטה לענות שוב על שאלות מקהל העוקבים שלה באינסטגרם, וכך נתנה לנו עוד פרטים מעניינים על עצמה. תחילה חשפה לוי כי לאחר הפרידה מגל זהבי היא ניהלה מערכת יחסים קצרה מתחת לרדאר עם בחור אותו העדיפה לשמור באנונימיות (״יצאתי עם מישהו וזה לא עניינכם״). בנוסף, נשאלה: אם בעברה יצאה עם בחורה? הכוכבת השיבה בחיוב וסיפרה כי זה קרה לפני כחמש שנים. ״הייתי בתקופה מבלבלת״, שיתפה ופירטה: ״מישהי מהפנטת ביופייה וחמודה בטירוף הזמינה אותי לאכול ואמרה לי שהיא בקטע שלי. זרמתי עם זה ובאתי לדייט. אבל עם כמה שהיא הייתה יפה והאופי שלה היה מדהים, לא הצלחתי להתאהב בה״. את הסטורי חתמה במסר למין הגברי: ״הלוואי והייתי מתאהבת בבנות, יותר קל איתן״.

© צילום מאינסטגרם

הכי בגאווה

השחקנית האוסטרלית, אדלייד קיין ("עד עצם היום הזה", "זאב צעיר", "החיים עצמם", "ממלכה"), החליטה להפסיק להסתיר ובחרה השבוע לצאת מהארון ולחשוף את הזוגיות שלה עם הדוגמנית ההולנדית מרתה וורטמן. את הבשורה הן שיתפו לכולם בסרטון טיקטוק חגיגי.

המסיכה חוזרת

אל תדאגו, לא מדובר בהחזרת המסיכות בשטח הציבורי (כך אנו מקווים), אלא בחזרתה של סדרת הנוער ״זיגי״ (טין ניק ב-HOT). לפרוגי נודע כי אם לא יהיו שינויים את העונה השלישית יחלו לצלם בעוד חודש וחצי, כלומר בחודש יוני הקרוב. בימים אלו משלימים את מלאכת הליהוק לדמויות החדשות, וכמובן שנשוב ונעדכן בנושא!

© באדיבות טין ניק

עכשיו תורה

אחרי שנים של שתיקה, בריטני ספירס תופיע בבית המשפט בחודש יוני הקרוב כדי להעיד על הקרב המשפטי מול אביה, שמשמש כאפוטרופוס החוקי שלה. עורך דינה של הזמרת ביקש שבית המשפט ישמע את עדותה, השופטת נענתה לבקשה והדיון יתקיים ב-23 ביוני.

© gettyimges.IL\ Gabe Ginsberg

רק בריאות

אשלי וקסמן בקשי נותנת משתפת את העוקבים לא מעט במה שעובר עליה בחייה, גם בתהליכים בריאותיים למיניהם. אחרי שחשפה בעבר כי היא גילתה גידול בשד, השבוע שיתפה הכוכבת כי היא עברה ניתוח להסרת הגידול. ״אחרי חודשים של מלחמות, אני סוף סוף אחרי״, חלקה באינסטגרם שלה ״הוצאתי גוש מהשד. לי יש את המזל שהוא שפיר. לא לכולנו יש את אותו מזל ולכן חשוב לי להזכיר לכל הנשים שבקהל לא לוותר, לא לדחות ולדרוש שיבדקו כל דבר קטן שאת חושבת שאת מרגישה. ואם הגעת לגיל הנכון, בבקשה לכי להיבדק!״, דרשה מעוקבותיה.

קבלו אותו!

כוכבת נוספת שהחליטה לחשוף פרט על חייה הרומנטיים היא שירן סנדל. השבוע היא ענתה על שאלה של העוקבים בנושא זוגיות וסנדל החליטה שזה הזמן להפסיק להסתיר. הכוכבת שיתפה כי היא אכן מנהלת זוגיות בימים אלו עם בחור אנונימי אותו היא שמרה עד כה מתחת למדורי הרכילות ולשיתופי הסטורי. ״זכיתי בגבר מדהים. לב ענק שרק רוצה לעשות טוב לכולם וכולם ישר מתאהבים בו. מעבר לשיתוף הזה כנראה שלא אשתף הרבה לגביו כי הוא סרבן אינסטגרם ואני צריכה לכבד את זה״. כמו כן ציינה השחקנית כי גם הסטורי הזה עם התמונה שלו היה די קשה לשכנוע, אך אמו של בן הזוג סייעה בנושא. מזל!

© צילום מאינסטגרם

מיועד לגדולות

השחקן תובל שפיר ממשיך לעבוד על הקריירה המוזיקלית שלו, אותה השיק לראשונה לפני כתשעה חודשים בסינגל בכורה (״תחזיק עוד קצת״). לפרוגי נודע כי שפיר מצלם היום את הקליפ לסינגל השני שלו שיהיה שיר אהבה חדש ומפתיע.

 

דוז פואה

אם כבר בכוכבי ״גאליס״ עסקינן, קבלו עוד אייטם שישמח אתכם ואת חובבי האירוויזיון! השחקן דניאל מורשת חבר אל הסטנדאפיסטית, כוכבת הרשת והשחקנית אלמוג שור ויחד הן הרימו פודקאסט חדש ומפתיע על התחרות האירופאית. לפודקאסט הם קראו ״אירוויזיון זה החיים״ ובו הם כמובן דנים, חולקים ומשוחחים נושאים וחוויות אירוויזיוניות שלהם. בהצלחה! 

 

ניו וייב

המשבר מאחוריהן? אחרי הריב המתוקשר של אנג׳ל ברנס עם מי שהיו חברותיה ללהקת ״פורמולה״ - טניה לאורן, עלמה וליה ציון - כעת נראה שהונף דגל לבן והן פתחו דף לבן. למי שלא היה בלופ: בחודש שעבר, עם צאת סינגל הבכורה של ברנס בקריירת הסולו שלה, חשפה הכוכבת כי היא לא קיבלה פרגון מהקולגות לשעבר על המהלך ושלמעשה הן לא יצרו קשר איתה מאז הפרישה. הבנות השיבו כי דווקא ברנס הייתה זו שניתקה את הקשר מצידה ונראה היה שהקרע קשה ביותר בין הבנות. בפסח האחרון ברנס סיפרה בראיון לפרוגי כי היא אף חסמה את הבנות מהסטורי. אלא שהחודש היא כבר השלימה עם לאורן, והשבוע גם עם שאר בנות הלהקה, איתן בילתה ברנס במסיבה. סוף טוב - הכל טוב!

בימיהן כלהקה
בימיהן כלהקה © פרוגי

ירוק - לא של חייזרים

בזמן שהוא מככב על המסך בסדרת הנוער המצליחה "סקיי" (טין ניק ב-HOT וב-yes) בתור יוני גבאי, השחקן אופק פסח עלה השבוע על מדים והתגייס לצבא ההגנה לישראל. את הגיוס הוא עושה בשלב די מאוחר, שכן כפי שסיפרנו לכם בעבר, לא מעט כוכבים מהסדרה דחו את גיוסם לצבא בשל דחיית צילומי הסדרה. פסח הוא למעשה האחרון מהקאסט שהתגייס ואת השירות שלו הוא יעביר ביחידת מיטב.

© צילום פרטי

הוראות לשעת חירום!

אם כבר דיברנו על חיילים מפורסמים במדים, אז קבלו עוד כמה כאלו. פיקוד העורף גייס לסרטון מיוחד על האפליקציה החדשה שלו את קים אור אזולאי, עמית הכטר, כוכבי "סקיי" רביד רונן ועידו טאקו והשחקניות העולות טוהר צפריר, ליאור בוטביקה ונועה כרמי. החבורה המפורסמת עלתה על מדים וגם צילמה כמה סטוריז לשעת חירום. אנחנו בתקווה שלא נצטרך להשתמש בסרטונים הללו אף פעם!

© פיקוד העורף

חוזרים לבמות בגדול

אמיר שורוש ויניב סוויסה מ"קופה ראשית", זוהר שטראוס, דקלה הדר ("צומת מילר") נתי קלוגר ("החממה"), גל בן עמרה ("סקיי") ונוספים, לוהקו למחזה קומי חדש בשם "ניקוי ראש לשב"כ" בתיאטרון הקומדיה. מדובר בקומדיה סאטירית מקורית העוסקת באחורי הקלעים של השב"כ - אחד מארגוני הביון המוערכים והסודיים בעולם, פרי עטו של הסופר המוערך, חגי טיומקין. המחזה יעלה כבר ב-22 במאי על במות היכלי התרבות ברחבי הארץ.

© יוסי צבקר

יוצאים לדרך

איציק כהן, צדי צרפתי, עדי אלון, עומר דרור, נופר סלמאן, לירון ויגדור, פיני טבגר ואורי לביא הגיעו לסטודיו בתל אביב להרמת כוסית והקראה ראשונה של המחזמר "סאלח שבתי" מבית התיאטרון הארצי, שיעלה לבמות ביוני הקרוב בכיכובם ובבימויו של צדי צרפתי.

© רפי דלויה, באדיבות יחסי ציבור

 ממריאים

חלק מהנבחרת החדשה של ״גולסטאר״ (HOT) כבר המריאו הלילה למרוקו, שם תצולם העונה הבאה של התכנית המצליחה. אייל גולן ימשיך לאמן גם העונה, הפעם יככב על המגרש בנו ליאם ובעלה של גרושתו - המנחה אלירז שדה שכבר השתתף בעונה השנייה של התכנית, גם ירון ברלד חוזר לסיבוב נוסף בפעם המי יודע כמה. הזמר מוקי, אוראל צברי ואושיית הרשת קובי סויסה. זו ההפקה הישראלית הגדולה הראשונה שמצטלמת במרוקו מאז הוכרז על הסכם השלום.

 

© רפי דלויה, באדיבות HOT

 

כתום אייקוני

דמויות ג׳ינג׳יות מככבות בסדרות השונות אבל גם בהפסקת הפרסומות! השבוע הושקה נערת ה״תפוזינה״ החדשה - השחקנית ליהי קורנובסקי. כבר קרוב ל-30 שנים שבמותג המשקה בוחרים בפרנזטורית לפרסומת באווירה כתומה, וכזכור בעבר אותן הנשים שהובילו את הפרסומות אף צבעו את שיערן לכתום. קורונבסקי החליטה שהיא קצת פחות אמיצה בנושא ורוצה לתת לשיער שלה קצת מנוחה (אחרי קרחת בשביל תפקיד דרמה ב-yes ובלונד ב״שכונה״) ובחרה לחבוש פאה כתומה על ראשה. האמת? מתאים לך! 

© רפי דלויה, יחסי ציבור

חוגגת בגדול

הדוגמנית ויוצאת ה"אח הגדול", קארין עליה, חגגה השבוע יום הולדת במסעדת ״מלי מלו״ בגג הוטל בובו בתל אביב. אל המסיבה הגיעה הסוכן רוברטו, חבריה הטובים מבית ״האח הגדול״ שהציגו שכל מה שקרה בבית די נותר מאחוריהם. עוד נכחו: נועה קירל, ריף נאמן, טיילור מלכוב, לירן דנינו, ספיר סבן, ירדן ויזל, נופר מור, גילי אלגבלי, שולה זקן, בן זיני ועוד.  

© שי ארבל, באדיבות יחסי ציבור

על זה

ירדן אדרי צילמה בשבוע שעבר את הקמפיין החדש למותג מוצרי השיער שלה, ״Jordi Hair״, אותו השיקה לפני כשלושה חודשים. אדרי סיפרה על הסט על הזוגיות שהייתה עד לאחרונה עם הצייר הבינלאומי הנחשב אלק מונופולי, אותו הכיר לה הזמר עומר אדם, על התחזקות שלה והקרבה לדת שבעקבותיה היא לא נוסעת יותר בשבתות - באמונה שלמה שרק כך הפרנסה של העסק החדש תישמר, ההחלטה לוותר על השתתפותה בתכניות ריאליטי נוספות למרות ההצעות הרבות שמגיעות לפתחה, על המעבר הקרוב של הוריה לחו"ל בגיל 50 פלוס כדי לנסות את מזלם מעבר לים והקושי שלה עם הצעד הזה.

© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור
תגובות