בדיוק עכשיו: הסדרות שירגיעו אתכם מהמצב. טין ניק, ערוץ Zoom

בדיוק עכשיו: הסדרות שירגיעו אתכם מהמצב

מחפשים קצת אסקפיזם על המסך ונמאס לכם מחדשות? אספנו עבורכם כמה סדרות שלגמרי יגרמו לכם קצת לשכוח

יישובים רבים בארץ ובעיקר בדרום, חווים מדי יום אזעקות, נפילות וריצות למקלטים, לכן החלטנו קצת להרגיע את המצב ולהעסיק את הראש בקצת אסקפיזם. אספנו עבורכם כמה סדרות שיעזרו לכם לעבור את התקופה בצורה חיובית יותר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זאת וזאתי

אין ספק שמדובר באחת הסדרות הישראליות היותר אהובות ומשעשעות שעלו בשנים האחרונות. הסדרה, אשר עוקבת אחר מעלליהן של צמד הזמרות הכושלות תותית ומילעיל, סחפה אחריה אלפי צופים ברחבי הארץ עם אינספור ממים וקטעים ויראלים. בדיוק האתנחתא הקומית שאתם זקוקים לה כדי להירגע מהמצב. 

צפוף

סדרה נוספת משעשעת ופופולרית למדי אשר גם היא סחפה אחריה קהל מעריצים לא קטן, היא ״צפוף״. הסדרה בת ארבע העונות, הסתיימה ממש לא מזמן והיא הדרך המושלמת להירגע לכמה רגעים ופשוט להנות מחוויותיה המשעשעות של משפחה ישראלית מצחיקה במיוחד.

© באדיבות ערוץ Zoom ב-HOT

גורל: סאגת ווינקס

הסדרה, המבוססת על הלהיט המצוייר מהילדות, מתרחשת בעולם מקביל ועוסקת בפיות, קסמים והרפתקאות. לחלוטין הדרך המושלמת לברוח קצת מהמצב ולשקוע בעולם דמיוני לחלוטין בו הכל יכול לקרות.

© Jonathan Hession/NETFLIX © 2020

אווטאר: כשף האוויר האחרון

אם גם אתם צפיתם באווטאר בילדותכם סימן שהייתה לכם ילדות מצוינת ואם לא אז למה אתם מחכים? רוצו לראות! סדרת האנימציה הכל כך מדהימה הזאת סחפה אחריה רבבות מעריצים ברחבי העולם, ילדים ומבוגרים כאחד. אז אם ברצונכם לברוח לרגע אל עולם שונה לחלוטין משלנו, משעשע, מעניין ומרענן - אווטאר היא הסדרה בשבילכם.

PPS

סדרה משותפת של יוצרי ״השיר שלנו״: אורי גרוס ויואב צפיר ששודרה בתחילת השנה הלועזית. העלילה עוקבת אחר רובוט אנושי לא שגרתי (מרגי) אשר מסיבה לא ידועה מתחיל לפתח רגשות ולהיות חצי אנושי. מדובר סדרה מוזיקלית סוחפת, כייפית, משפחתית ומשעשעת שאי אפשר שלא ליהנות ממנה ולברוח איתה לרגעים שמחים.

© אורית פניני
תגובות