איזה פספוס! הסצינות המפתיעות שירדו בעריכה. באדיבות yes, אוהד רומנו

איזה פספוס! הסצינות המפתיעות שירדו בעריכה

"השמיניה", "GLEE" ואפילו ב"חברים": יש לא מעט תכנים על המסך שנאלצו לוותר על כמה סצינות מפתיעות במיוחד בעלילה

אספנו עבורכם כמה סצנות שירדו בעריכה מהסדרות הבולטות והאהובות ביותר שראינו על המסך.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דורי ונטשה מתנשקים - השמיניה

כבר מהעונה הראשונה ידענו כי לדורי היה "קראש" על נטשה, ובשלבים מסוימים בסדרה נראה כי היחסים הללו אף הדדיים! אמנם נטשה הייתה בהתחלה עם אדם ואז עם עומרי, אך נראה שאיפשהו באמצע דווקא היה לה גם זמן לפתח רגשות כלשהם לדורי. תופתעו לגלות שאותה כימיה אף הבשילה לנשיקה בין השניים! לצערינו בסופו של דבר הוחלט לחתוך את הנשיקה ובכך גם פספסנו את הרומן המפתיע.

© צילום: יחסי ציבור, באדיבות ערוץ הילדים

סצנת הסיום של "איך פגשתי את אמא"

אם עוד לא סיימתם את הסדרה "איך פגשתי את אמא, אז תזהרו מהספויילרים שאנו הולכים לכתוב כאן! בסופה המפתיע למדי של הסדרה אנו מגלים שהאמא עליה מדברת כל הסדרה בכלל מתה, ושכל מטרת הסיפור הייתה כדי שטד יוכל לשאול את ילדיו אם זה בסדר שיציע לרובין, איתה הייתה לו מערכת יחסים של "און אנד אוף" בעבר, לצאת איתו. הילדים הסכימו ובשבילנו כך הסתיימה הסדרה, אך תופתעו לגלות שהייתה סצנת סיום עם מאורעות שהתרחשו לאחר מכן. בסצינה שירדה בעריכה טד ורובין מתחתנים ולילי מוסרת למרשל את חמשת הדולרים עליהם התערבו באחת העונות בסדרה בנוגע לשאלה האם טד ורובין יהיו ביחד בסוף.

© באדיבות yes

המפגש בין איירון מן לבתו - "הנוקמים: סוף המשחק"

הסרט הרביעי בסאגת "הנוקמים" היה מרגש ואמוציונאלי לצופים רבים, בייחוד בגלל הסצנה המרגשת בסופו בה טוני סטארק (AKA איירון מן) משתמש בכפפת האינסוף ומקריב את חייו כדי להציל את כולם. יחד עם זאת, זמן מה לאחר שחרור הסרט חשפו מארוול שלאחר אותה סצנה הייתה אמורה להיות סצנה נוספת בה טוני פוגש את בתו מורגן (המגולמת על ידי קת'רין לנגפורד, האנה בייקר בשבילכם) כשהיא כבר גדולה, והם חולקים שיחה וחיבוק מרגשים במיוחד. סצנה זו מהווה תמונת מראה לסצנה בה ת'אנוס השתמש בכפפת האינסוף ופגש את בתו שלו. לצערינו מארוול בחרו לחתוך את הסצינה כי הצופים בהקרנה המוקדמת לא הבינו אותה לחלוטין.

 

בריטני מתוודה על אונס שחוותה - Glee

הסדרה Glee ידועה בהיותה סדרה שלא מפחדת לגעת בנושאים כאובים ורגישים, ואף הייתה בין הסדרות החלוצות בתחום כששידרה דברים הקשורים להומופוביה גזענות, הפרעות אכילה ואנשים בעלי צרכים מיוחדים. על כן מעט הופתענו כשגילינו שאחת מהדמויות הראשיות בסדרה, בריטני, שיתפה באחת הסצנות בסדרה כי נאנסה בעבר, לצערינו בסופו של דבר הוחלט לצנזר את הרגע הזה בסדרה והוא לא שודר.

© באדיבות yes

צ'נדלר נעצר בשדה תעופה - חברים

מאז ומתמיד צ'נדלר היה ידוע כבדחן של החבורה, אך עניין זה בא בעוכריו כאשר כשהוא ומוניקה התכוננו להמריא לירח הדבש שלהם. צ'נדלר נעצר בשדה התעופה כאשר התבדח באומרו "אין צורך לדאוג לי גברת, אני לוקח את הפצצות שלי ברצינות" - הבדיחה הזו הובילה את צ'נדלר היישר אל חדר חקירה בשדה התעופה כדי לברר אם הוא אכן נושא פצצות. אם תהיתם מדוע הרגע הזה נמחק אז דעו לכם שזה מפני שהפרק שודר זמן קצר לאחר אירועי ה-11 בספטמבר, ולהכניס בדיחה על אדם שמכניס חומר נפץ למטוס זמן קצר לאחר אותו אסון היא מעט בעייתית בטיימינג.

© Gettyimages.IL

שיחה בין מארק ללקסי - האנטומיה של גריי

מארק ולקסי נחשבים לאחד מהזוגות היותר אהובים ב"אנטומיה של גריי", על כן זה היה שובר לב כאשר הם נפרדו בעונה השישית. למרות הכל נראה שלמארק היה אכפת מאוד מלקסי על אף פרידתם. את האכפתיות הזו היה אפשר לראות בבירור בסצנה שנחתכה מתוך סוף עונתה השישית של הסדרה - כאשר אלכס (עימו לקסי החלה לצאת אחרי פרידתה ממארק) נורה ונפצע ולקסי ניסתה להחיותו באמבולנס. בגלל שלקסי הייתה נסערת מפציעתו של אלכס היא התבקשה לצאת מהאמבולנס, אך מארק שראה שהיא עודנה בפאניקה, ירד אחריה למרות שלא היה חייב וניחם אותה.

תגובות