אהבה מהסדרות: ההורים התחתנו בשנית, הילדים התאהבו. Katie Yu/Netflix, צילום מ"שכונה" (טין ניק)

אהבה מהסדרות: ההורים התחתנו בשנית, הילדים התאהבו

זה לא מה שאתם חושבים: יש לא מעט אחים חורגים (ללא קשר ביולוגי) מהסדרות שרצה הגורל וכמו ההורים של כל אחד מהם, הם התאהבו • מאודי ומיטל ועד דן וסרינה

אנחנו לא בוחרים במי להתאהב, לכן פעמים לא מעטות האדם בו התאהבנו הוא לא הבן אדם בו היינו מצפים או רוצים להתאהב וגם לא הבן אדם בו החברה הייתה רוצה שנתאהב, יש לא מעט סדרות בהן צפינו במשפחות שפצחו בפרק ב' והילדים שלהם מהנישואים הקודמים הפכו לזוג (אל דאגה, אין קשר דם!)

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אודי ומיטל - שכונה

בנדה ואילנה התאהבו להם במהלך העונות של "שכונה" - וכל אחד הביא למערכת היחסים את ילדיו מהנישואים הקודמים. אבל שום דבר לא הכין אותנו לכך שאודי, בנו של בנדה, יתאהב באחותו החורגת החדשה - מיטל. למרות שזו ניסתה לדחות אותו ללא הרף, בסופו של דבר נענתה לחיזוריו והם הפכו לזוג, עם זאת הזוגיות הזו לא החזיקה זמן רב והם נפרדו בסוף וסיימו את הסדרה עם בני זוג אחרים.

 

בטי וג'אגהד - ריברדייל

בטי וג'אגהד נחשבים לאחד הזוגות החזקים והאהובים ב"ריברדייל" ובסדרות נוער בכלל, על כן אולי זה יכול להחשב מוזר כשנזכרים שהשניים הם בעצם סוג של אחים חורגים, או לפחות היו בתקופה בה אביו של ג'אגהד ואמה של בטי ניהלו זוגיות ואף גרו ביחד, שלא לדבר על העובדה שיש להם בן משותף.

© Katie Yu/Netflix

דן וסרינה - אחת שיודעת

כשדן וסרינה החלו את מערכת היחסים שלהם הם בכלל לא היו אחים חורגים אלא פשוט שני בני נוער מאוהבים, אך בשלב מאוחר יותר בסדרה אביו של דן ואימה של סרינה הפכו לזוג ואף התחתנו בסופו של דבר. אגב גם במקרה הזה דן וסרינה חולקים אח למחצה משותף מהוריהם.

 

לות'ר ואליסון - אקדמית המטריה

בניגוד לזוגות הקודמים ברשימתינו בהם הזוג הפך לאחים חורגים רק כשאחד מהוריהם התחתנו זה עם זה, במקרה של לות'ר ואליסון המצב מעט שונה. השניים פשוט גדלו כאחים חורגים מאז ילדותם מכיוון שאומצו יחד עם נוספים על ידי אותו אדם כדי לגדול באקדמית המטריה. למרות שגדלו כמעט כאחים זה לא מנע מהם לפתח רגשות רומנטיים זה לזו.

 

איריס ובארי - הפלאש

לאחר מות הוריו של בארי אלן (הלא הוא גיבור העל "הפלאש") הוא אומץ על ידי הבלש ג'ו ווסט וגדל כמעט כבנו לצד ביתו הביולוגית של הבלש, איריס. אמנם בעונתה הראשונה של הסדרה לאיריס היה בן זוג אחר אך לאחר מותו היא ובארי הפכו לזוג לבסוף בעונה השנייה.

 
תגובות