מי שרב מאוהב: הזוגות מהסדרות שהחלו כיריבים. מתוך החממה, טין ניק

מי שרב מאוהב: הזוגות מהסדרות שהחלו כיריבים

מאלה-לי ודניאל עד אלנה ודיימון: לא אצל כל הזוגות מסדרות הנוער ההתחלה הייתה כל כך קלה, ואצל חלק מהם יחסיהם היו ממש טעונים לפני שהפכו לרומנטיים

פעמים רבות כשאנחנו צופים בפגישה ראשונה של בחור ובחורה על מסך הטלוויזיה, הם נפגשים, מחליפים מבטים מבוישים ולנו הצופים כבר ברור לאיפה זה הולך מפה... יחד עם זאת ישנו גם סוג אחר של זוגות, שהמצב שלו אחר לחלוטין ובמקום שמערכת היחסים תתחיל מפרחים ופרפרים היא מתחילה מיריבות של ממש שרק בסוף מבשילה לאהבה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נינה ואלכס - גאליס

בעונתה השניה של הסדרה התחלקו הנערים, גיבורי הסדרה לשתי קבוצות: אתנה ואכילס, ומי שנבחרו לעמוד בראש אותן קבוצות יריבות היו נינה ואלכס בהתאמה. בשל כך, אין זה מפתיע שהשניים הפכו ליריבים אמיתיים תוך זמן קצר. למרות זאת, לאורך העונה השנייה ובעונה השלישית של הסדרה נראה שהם מתקרבים לאט לאט מבחינה רגשית ומתחילים לפתח רגשות רומנטיים זה כלפי זו שמבשילים לבסוף לזוגיות של ממש.

© מתוך "גאליס", ערוץ הילדים

דיימון ואלנה - יומני הערפד

אי אפשר לעשות רשימה שכזאת בלי להזכיר את אחד הזוגות האהובים והאייקוניים ביותר שקיימים, שלהזכירכם התחילו בכלל כיריבים מושבעים. דיימון לא היה נחמד לאלנה (בלשון המעטה) בתחילת הסדרה והיא בתורה אפילו לא חלמה שבאיזשהו שלב היא תתאהב בדיימון, אבל החיים הם כידוע לא צפויים ולמרות יחסיהם הארסיים של השניים בתחילת הסדרה, במהלכה הם הפכו לזוג אהוב ביותר.

© צילום מתוך "יומני הערפד", CW

בן וזואי - האי

אמנם זואי ובן (או 'קרמיט' אם תרצו) מעולם לא היו יריבים אמיתיים, אך מערכת יחסיהם בתחילת דרכה הייתה די קרובה לכך, הם לא הפסיקו לריב ולרדת זה על זה, עד שיום אחד במהלך מריבה סוערת במיוחד יחסיהם התהפכו ב-180 מעלות ואנחנו קיבלנו את אחד הזוגות היותר טובים וחמודים בסדרה.

© מתוך "האי", ערוץ הילדים

רון והרמיוני - הארי פוטר

אין ספק שאחד הזוגות הספרותיים היותר זכורים הקיימים הם רון והרמיוני, שני חבריו הטובים של הארי פוטר. בדומה לזואי ובן, גם הם לא היו ממש יריבים אבל בהחלט רבו לא מעט למורת רוחו של הארי, ואף היו תקופות שלמות בהן אפילו לא הסכימו לדבר זה עם זו. למרות כל זאת הבינו השניים בסוף הסדרה שמריבות או לא, הם פשוט נועדו אחד לשניה והם הפכו לזוג!

© © 2011 Warner Bros. Ent באדיבות yes

דניאל ואלה-לי - החממה

אלה לי ודניאל נחשבים בעיני רבים לאחד הזוגות הטובים בסדרות נוער בכלל ובחממה בפרט, אך אם לרגע ניזכר בעונה הראשונה ובתחילת יחסיהם נגלה בקלות שבהתחלה היחסים ביניהם היו ההפך הגמור מרומנטיים. אלה לי לא סבלה את דניאל בכלל בעיקר בגלל איך שהתייחס לאחיה, זאת אפילו בלי להזכיר את העובדה שהיא הייתה ב"עורבים" והוא ב"נשרים", דבר שגם הוא גרם לחלק מהיריבות שלהם. למרות זאת יחסיהם עברו טוויסט מעניין כשבסוף העונה הראשונה דניאל התוודה על אהבתו, והשאר היסטוריה...

© מתוך החממה, טין ניק
תגובות