כמה רומנטי: ווידויי האהבה המרגשים שאהבנו. מתוך גאליס, ערוץ הילדים

כמה רומנטי: ווידויי האהבה המרגשים שאהבנו

מחר בערב נציין את חג האהבה, ולכבוד האווירה הרומנטית שכבר שורה אוויר, אספנו כמה מהוידויים והנאומים המרגשים של בני הזוג בסדרות האהובות

מוכנים לט"ו באב? מחר בערב נציין את חג האהבה שלנו וכדי להתכונן כמו שצריך ליום הזה, אספנו כמה נאומים רומנטיים מהסדרות המצליחות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'קסון אייברי - האנטומיה של גריי

הזוגיות של ג'קסון ואפריל מהאנטומיה של גריי ידעה הרבה עליות ומורדות והם נחשבים לאחד הזוגות היותר אהובים בסדרה. רבים יסכימו שאחד מרגעיהם הזכורים ביותר של השניים היה בעונה העשירית, כשאפריל עמדה להתחתן עם מת'יו, אך רגע לפני שהיא ומת'יו קשרו עצמם בקשר הנישואים, קם ג'קסון מהקהל והתוודה בפני אפריל על אהבתו אליה בנאום מרגש ביותר: "אני אוהב אותך אפריל, תמיד אהבתי, אני אוהב בך הכל, אפילו את הדברים שאני לא מחבב אני אוהב, ואני רוצה אותך איתי. אני אוהב אותך ואני חושב שגם את אוהבת אותי". זה לא הפתיע שבעקבות הנאום אפריל רצה עם ג'קסון ועזבה יחד איתו. עם זאת, אנו חייבים להודות שאנחנו קצת מצטערים בשביל מת'יו...

 

יונתן מיטרני - גאליס

מעבר להצעת הנישואין המרגשת של יונתן ולנאום שנתן לקראתו, אין ספק שאחד הרגעים הזכורים ביותר מהסדרה הוא קפיאתו של יונתן בסוף העונה השלישית כדי להציל את כולם. ממש רגע לפני שיונתן קפא הוא הספיק להיפרד מדני, שאז עוד לא ידעה שהוא הולך לקפוא באחד מנאומי האהבה המרגשים ששמענו. בדבריו אמר: "את החיים שלי דני, את הטוב, את הרע, את השמח, העצוב. ולא משנה מה היה עם, מי הייתי או כמה כעסתי, אני אף פעם לא הפסקתי לאהוב אותך. את האחת שלי ותמיד היית".

© מתוך גאליס, ערוץ הילדים
 

צ'נדלר בינג - חברים

בסוף עונתה השישית של הסדרה המצליחה "חברים", החליט צ'נדלר להציע לבת זוגו מוניקה נישואין. להפתעתו מוניקה גילתה על כוונתו להציע והקדימה אותו בהצעה משלה, לדאבונה היא כל כך נחנקה מרוב התרגשות עד שלא הצליחה לדבר, על כן צ'נדלר לקח את המושכות והציע לה נישואין בווידוי מרגש מאין כמותו: "את גורמת לי להיות מאושר יותר משחשבתי שאוכל להיות, ואם תתני לי אני אבלה את שארית חיי בניסיונות לגרום לך להרגיש כמוני, מוניקה התינשאי לי?" מובן שמוניקה אמרה כן ואנחנו לא יכלנו לעצור את הדמעות בדיוק כמוהם.

 

ג'ייק פרלטה - ברוקלין 99

בעונתה החמישית של הסדרה התחתנו סוף כל סוף צמד השוטרים האהובים, ג'ייק ואיימי. במסגרת נדרי החתונה ג'ייק נשא נאום רומנטי שלא יכלנו להישאר אדישים אליו: "היום היה יום מטורף. אבל אני לא אמור להיות מופתע כי עברו עלינו הרבה ימים מטורפים. הדייט הראשון שלנו, הנשיקה הראשונה שלנו, הפעם הראשונה שבה אמרת שאת אוהבת אותי, והיום שבו אמרת שתתחתני איתי. וגם אתמול, ושלשום, וגם היום שלפניהם. כי כל יום שבו אני יכול להיות עם מישהי מדהימה כמוך הוא יום מטורף מבחינתי. אני אוהב אותך"

טד מוסבי - איך פגשתי את אמא

למרות שהסדרה עוקבת בעיקרון אחר מסעו של טד בדרכו לפגוש את אם ילדיו, הסדרה איכשהו עוסקת יותר במערכת יחסיו הסבוכה של טד עם רובין, ובעונה האחרונה של הסדרה מתאר טד את אהבתו לרובין בצורה שלא יכלנו להישאר אדישים אליה (ותבינו שהוא אפילו שהוא לא אמר את זה לרובין עצמה כן?). "אני מאוהב בה אוקי? אם את מחפשת את המילה שאומרת שאכפת לך מבן אדם אחר מעבר לכל הגיון ולרצות שיהיה לו כל מה שהוא רוצה, לא משנה כמה זה הורס אותך, זאת אהבה! כשאתה אוהב מישהו אתה לא מפסיק אף פעם, אפילו אם אנשים מגלגלים את העיניים או קוראים לך משוגע. אפילו אז, במיוחד אז! אתה לא מוותר כי אם אני מוותר, אם אני פשוט לוקח את עצת כל העולם ועובר הלאה ומוצא מישהי אחרת, זו לא תהיה אהבה זה יהיה משהו חד פעמי שלא שווה להילחם עליו, אבל זה לא מה שזה".

 

לקסי גריי - האנטומיה של גריי

אם יש סדרה שטובה בוידויי אהבה מרגשים זו האנטומיה של גריי ועל כן הם זוכים להופיע ברשימתנו לא פעם אלא פעמיים, בנוסף מי אמר שרק גברים יכולים לעשות את זה? בעונתה השמינית של הסדרה, זמן מה לאחר שהיא ומארק נפרדו לקסי לא מצליחה לעמוד בפני רגשותיה ופשוט שופכת את ליבה בפניו "אני... אני אוהבת אותך..באמת, אני פשוט מאוהבת בך, ואני מנסה לא להגיד את זה, ואני מנסה כל כך חזק למחוץ את זה ולהתעלם מזה ולא להגיד את זה...אני כל כך מאוהבת בך .אתה כאילו בתוכי, אתה כמו מחלה, אני כאילו נדבקתי ב'מארק סלואן' ואני לא יכולה לחשוב על שום דבר ועל אף אחד ואני לא יכולה לישון ואני לא יכולה לנשום ואני לא יכולה לאכול ואני אוהבת אותך, אני פשוט אוהבת אותך כל הזמן, כל דקה בכל יום, אני אוהבת אותך"

 
תגובות