דנה לב חוזרת אל עולם הנוער. dana_lev@ מתוך אינסטגרם

דנה לב חוזרת אל עולם הנוער

פרסום ראשון: השחקנית והזמרת האהובה חוזרת אל סדרות הנוער ולפרוגי נודע כי היא מצטרפת לסדרה חדשה ומסקרנת • כל הפרטים

דנה לב פרצה אל חיינו בסדרת הנוער המצליחה "כדברא", עליה היא גם קטפה את פרס "השחקנית האהובה ביותר" בטקס נבחרי פרוגי בשנת 2017. מאזז לב המשיכה לתפקיד מפתח בעונה השנייה של תאג"ד ואף פנתה בנוסף לקריירה מוזיקלית כששני סינגלים מוצלחים כבר מאחוריה. כעת לב חוזרת אל עולם הילדים והנוער בסדרה חדשה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפרוגי נודע כי לב מצטרפת אל הקאסט המבטיח של דרמת המתח החדשה של "כאן חינוכית" שתקרא "מיוחדת", עליה דיווחנו כאן לראשונה בשבוע שעבר. לב תגלם דמות בשם "נועה" - אחותה של יולי, חריפה, עניינית, נחושה וישירה. מסורה לאחותה מאז התאונה ומגוננת עליה מאוד.

© דור שרון

"מיוחדת" היא סדרת דרמה ומתח לנוער שנוצרה על ידי מיכל קופר-קרן ("כדברא") וליאור ירון. מאיה (17), ולוגרית פופולארית, נבחרת כפרזנטורית של מותג אופנה ביחד עם בן זוגה הטניסאי, ומתכוננת לקיץ מושלם. כל זה משתנה כשהיא נאלצת ללוות את אחותה האוטיסטית אלונה (15) לקייטנת שייט לנוער עם צרכים מיוחדים. בקייטנה, מאיה מתקרבת לאלונה אחרי שנים של ניכור וריחוק, ואף מתאהבת במדריך השייט שלה, שגם הוא אח לאוטיסט. העולם החדש שנפתח בפניה משנה את מסלול חייה, אך גם מסבך אותה בסודות ושקרים שישפיעו על כל הסובבים אותה. בהפקה מבטיחים כי ישולבו צעירים עם אוטיזם וצרכים מיוחדים בצוות השחקנים והכתיבה.

מלבד לב, וכפי שקראתם כאן לראשונה, בסדרה יככבו גם בר מיניאלי (בתפקיד מאיה), נועה אסטנג'לוב בתור יולי (אחותה של לב בסדרה) וליהי טולדנו בתפקיד שיר. צילומי הסדרה יחלו בקרוב.

תגובות