עידו טאקו ואברהם ארנסון יובילו סדרת נוער על המסע לפולין. אינסטגרם, נוי דקל (באדיבות yes)

עידו טאקו ואברהם ארנסון יובילו סדרת נוער על המסע לפולין

סדרת נוער דרמתית חדשה של כאן חינוכית תתעסק במסע לפולין בעקבות השואה, אותה יובילו כוכבי הנוער עידו טאקו ואברהם ארנסון • כל הפרטים

אחרי סדרת נוער שהתעסקה בקום המדינה ובפלמח, כעת מגיעה סדרה חדשה עם ערך היסטורי לבני הנוער, כזו שתתעסק בזיכרון השואה. ב"כאן חינוכית" עומדים לצאת לדרך עם סדרת נוער דרמתית בשם "כל עוד בלבב" שתתרחש במסע לפולין ובהיסטוריה של העם היהודי באירופה. בהתאמה - הסדרה תצולם בפולין.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

את הסדרה יובילו כמה שמות מוכרים ואהובים כמו עידו טאקו ("סקיי", "קיבוצניקים") בתפקיד הראשי כקובי, אברהם ארנסון שמככב במקביל בפלמח לוקח חלק גם בהיסטוריה הזאת, יסמין גנדיס שפרצה אל המסך ב"רק רוצים לרקוד" וב"דאנסטורי", רותם קינן, פירה קנטור ושחקנים נוספים. כמובן שגם כאן מסתמנת תגלית חדשה - אלכס זילבר שתוביל גם היא בתפקיד הראשי בתור שני ואורנית אדרי.

טאקו, גנדיס וארנסון
טאקו, גנדיס וארנסון © מעין רחימה, אינסטגרם, נוי דקל
© עמית נעים
אדרי © oranitedri@ צילום מאינסטגרם

עלילת הסדרה מתארת מסע תיכוניסטים למחנות ההשמדה בפולין, שם נפגשים שני צעירים: שני (זילבר), נערה צינית ומרוחקת, המתקשה להתחבר לרעיון ה"מסע", וקובי (טאקו), בחור מבית מסורתי וציוני נלהב. בין השניים ניצת רומן נעורים, למורת רוחו של מדריך הקבוצה, שאינו רואה במסע מקום מתאים ל"עניינים שבינו לבינה". לאורך הנסיעה שני מבקשת לגלות מה עבר על סבתה באוקראינה בזמן המלחמה. יחד עם קובי היא יוצאת למסע אישי, בניסיון להבין את ההיסטוריה המשפחתית שלה ואת מקומה שלה ברצף המשפחתי, היהודי וההיסטורי. הסדרה עוסקת בשאלות של זיכרון השואה, דרך עיני הדור השלישי והרביעי, באמצעות סיפורי הצעירים ודרכי ההתמודדות שלהם במהלך המסע. בסדרה עולות סוגיות של זיכרון וזהות, ושל המקום אותו העבר הלאומי והפרטי תופס בהווה היומיומי שלנו. את הסדרה יצרה חן קלימן גל ("אחותי קפצה כיתה", "אליפים", "מבצע קיפוד" ועוד).

© משה אבוטבול
תגובות