תהפוך לבינלאומית? סדרת נוער חדשה על להקת בנות מעורבת מיפו. adobestock אילוסטרציה

תהפוך לבינלאומית? סדרת נוער חדשה על להקת בנות מעורבת מיפו

סדרת הנוער הבינלאומית הבאה תבוא מישראל? סדרת לייב אקשן חדשה שתתמקד בשלישיית בנות מיפו נמצאת בסיום שלבי הפיתוח ותשודר בשנה הבאה • כל הפרטים

ישראל הפכה למעצמת סדרות שכובשות את העולם, וכעת סדרת נוער ישראלית חדשה תנסה גם היא להגיע למסכים בחו״ל, תוך כדי העברת מסר על חיים מעורבים זה לצד זה למרות הבדלי שפה ודת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה החדשה תהיה מז׳אנר הלייב אקשן. כל פרק בסדרה, שעתידה להיקרא ״תלאתה״ (״שלוש״ בערבית) יהיה באורך של בין 30 ל-40 דקות. הסדרה תעסוק בשלישיית בנות 16 בשם עיישה, אלה ומלייקה שגדלו בשכונה מעורבת ביפו (בה מתגוררים זה לצד זה יהודים, ערבים ופליטים מאפריקה) ומתאחדות להקים להקה רב לשונית. בהתאמה הסדרה תהיה בעברית ובערבית, וכן תכלול מוזיקה מקורית לאורכה. בארץ הסדרה תשודר בערוץ טין ניק לצופי HOT בעוד כשנה, סתיו 2022.

יפו
יפו © adobestock

את ״תלאתה״ יצרו מיכל קופר קרן וליאור ירון, ששיתפו פעולה גם ב״ספיידרז״, ״כדברא״, ״כוכב הצפון״, ״מיוחדת״ (המצטלמת בימים אלו) ועוד. הסדרה נמצאת כרגע בסיום שלבי הפיתוח וכאמור, מחפשים לה משקיעים מעבר לים על מנת להפוך אותה לסדרה בינלאומית, ובינתיים לא מעט מפיקים מחו״ל כבר הביעו התעניינות בה.

© גיא כושי ויריב פיין

מנכ״לית ׳ענני תקשורת׳, אורלי אטלס-כץ מסרה לכלי התקשורת בחו״ל על הסדרה: "מדי פעם אנו מתחילים לעבוד על פרויקט שהוא לא רק משעשע אלא גם שובה לב, מרגש ובעל פוטנציאל לעורר את הצופים לשאוף ליחסים טובים וחזקים יותר. ׳תלאתה׳ היא בדיוק זה, ואנחנו לא יכולים לחכות לחשוף אותה לצופים בכל מקום".

תגיות
תגובות