הישרדות VIP: לאן נעלמה האסטרטגיה בפרק הפתיחה?. מיכה לובטון, באדיבות רשת 13

הישרדות VIP: לאן נעלמה האסטרטגיה בפרק הפתיחה?

מתמודדים רעם פוטנציאל ולא מעט רגעי דרמה בהמשך העונה, האם העונה החדשה של "הישרדות VIP" ענתה לנו על הציפיות הגבוהות? • ביקורת פתיחה

"הישרדות" (רשת 13) חזרה למסך בעוד עונת VIP, הפעם עם ליהוק מבטיח במיוחד שמסמן עונה מבטיחה ומלאה באסטרטגיה, אבל האם פרק הבכורה גרם לנו גם לחשוב כך? זה מה שחשבנו. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בכללי הפרק היה מרוח מדי, תעודות הזהות באווירת הסוכנים החשאיים היו מיותרות ומייגעות, ובעקרון רצינו כבר להגיע אל התכל'ס. בנוסף חגגו יותר מדי על אווירת המסתורין של "השורד במסכה" (מעין גימיק כאלטרנטיבה לתכנית המתחרה), אלא שזהותו נחשפה עוד בזמן הצילומים ברשתות החברתיות וחיפוש מהיר תחסוך לכם את המתח (אבל פליז תחכו). בכל אופן נתנו ממנו מנה דגושה מדי.

© מתוך "הישרדות", רשת 13

חלוקת השבטים לא הפתיעה אותנו, אבל היה מעניין לראות לאן הרוח נושבת (כלומר עד אשר מקומות הבנות נתפשו בקבוצה 'האדומה'). המתמודדים נראים אסטרטגיים בטירוף וליהוק מבטיח, אבל משום מה בפרק הראשון כמעט כולם פעלו בצורה שפוגעת להם באסטרטגיה בצורה מובהקת. לא מעט מתמודדים חשפו את החולשות שלהם על ההתחלה, דבר שיכול להעיב עליהם להמשך העונה. כרגע האווירה והעריכה נורא קלילה והומוריסטית ודווקא היינו רוצים לראות יותר בום, אבל זה פרק פתיחה ולכן זה עוד לגיטימי.

מי המתמודדים שבלטו לנו? ג'קי אזולאי נראת אחת שתבלוט בעונה - אבל כזאת שזה יבוא בעוכוריה, נראה כי היא תמיד תרצה להגיד את המילה האחרונה ויהיה מעניין לראות איך זה יתקבל, אולי דווקא בשבט שלה זה בדיוק מה שצריך. מעיין אשכנזי הגיעה בגרסה ה"לא פרייארית" שלה, כך גם אוהד בוזגלו שינסה לקחת את המושכות לידיים בדיוק בגלל שאחיו זכה בעונה הקודמת.

© מתוך "הישרדות", רשת 13

לייה גיל חזקה מתמיד, גם היא לא פראיירית ותיתן פייט, אבל היא צריכה להראות קצת יותר ממלכתיות בהקשר הזה כי הלשון שלה יכולה להפיל אותה בקלות, מי כמוה שהייתה כבר בעונה אחת צריכה לדעת.

מי שבלטה ולא לטובה היא ורד בוסקילה שאכזבה אותנו ונראה כי לא הבינה את המשחק, עשתה טעות אסטרטגית כשהבינה לא נכון את חלוקת השבטים ובכלל, נראה שהנעליים של ירדן ג'רבי פעלו פה שלא לטובתה. עם זאת, אנו משוכנעים כי ורד לא אמרה את המילה האחרונה.

מייקל לואיס בולט - ולפי הצצה לפרק הבא זה כבר לא טוב עבורו, שכן השבט השני "חם" להדיח אותו בדיוק בגלל זה. ליזה ביך הפתיעה לטובה עם הכוח שלה ואם היא תתנהל נכון במשחק היא יכולה להגיע רחוק.

 

כרגע פאני מסתמנת כחולייה החלשה מבין כולם (לצד שירה פרבר), וזה יכול לעבוד לשני הכיוונים - או שירצו להדיח אותה מהר מאוד כי כרגע הם בשלב שניצחונות שבטיים מאוד חשובים לשמירת כוח ומספר אנשי צוות או שדווקא ישמרו אותה כי מי שיקח אותה תחת חסותו יזכה בקול נאמן. אבל אם היא תגיע לאיחוד - הדבר עלול ליצור מאזן כוחות לא טוב כי היא תחבור לגרוש שלה - אוהד.

החוליה החלשה?
החוליה החלשה? © מתוך הישרדות, רשת 13

ובאשר להנרי דוד? ובכן, אם זה תלוי בנו נשמח שיודח כבר הערב במועצת השבט, ויפה שעה אחת קודם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ערוץ 13 (@reshettv)

תגובות