רכילות בקטנה: אגם בוחבוט ובר ברימר הופכים למתחרים. צילום מאינסטגרם

רכילות בקטנה: אגם בוחבוט ובר ברימר הופכים למתחרים

השבוע ב״רכילות בקטנה״: הכוכבת שנחסמה מהטיקטוק, הכוכב החדש בעולם הבידור, האם ביונסה העתיקה ממעצבת ישראלית וגם: מי איחר להשקה של ״להיות איתה״?

אם הייתם עסוקים יותר מדי בלהבין האם החורף כאן או לא ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נחסמה וחזרה

חשבון הטיקטוק של אדיסון ריי נחסם הלילה, אך הספיק לחזור עם כל 84.5 מיליון העוקבים. עדיין לא ברורת הסיבות לחסימה, אך בהודעת פוש שקיבלה הכוכבת מהאפליקציה נכתב כי ״חשבונך נחסם לצמיתות, עקב הפרות מרובות של תנאי הקהילה שלנו״. עם הבשורה כתבה ריי בהומור בטוויטר שלה כי: ״טוב, אצטרך למצוא עבודה״.

© Gettyimages.IL/ Theo Wargo

לא רק שורד

אחרי ששהה לא מעט זמן על אי בודד ורגע לפני עלייתה של ״הישרדות״ לאוויר, השחקן הנרי דוד לוהק לסרטו החדש של רשף לוי, "קרתגו" המצטלם בימים אלו בקולומביה.

חגיגות המיליון

חברי שלישיית ״מה קשור״ הגיעו השבוע לביתו של המפיק משה אדרי כדי לחגוג את ההישג ההיסטורי למעלה ממיליון צופים לסרט ״לשחרר את שולי״. ציון ברוך התערב בזמנו עם אדרי שאם יעברו את המיליון, משה ירים אותו על הכתפיים. ציון ניצח ומשה הכריז רשמית על סרט המשך. בין האורחים: שר התרבות והספורט חילי טרופר, במאי הסרט בן בכר והשחקניות אביה מלכה ולירון וייסמן.

© רפי דלויה

מזל שיש ביטוח?

דורית רבליס הצטלמה לקמפיין של מותג האופנה הבריטי NEXT בלונדון. במהלך הצילומים דורית הייתה צריכה להצטלם על עץ, אלא שאז נחתכה ברגל מהעץ ובמזל גדול זה נגמר בחתך קטן בלבד.

© באדיבות יחסי ציבור

כוכב עולה

בזמן שהוא מככב בקליפ החדש של נועה קירל, ב-Twentyfourseven מצרפים את תומר הכהן (״לבד בבית 2״, ״נינג׳ה ישראל״, ״מצולמים״) כדוגמן החדש של המותג. הכהן יצטרף לאלה לי ונטע אלחימיסטר בקמפיין סתיו-חורף 2022 ויחליף את סטפן לגר.

© עמיר צוק, באדיבות יחסי ציבור

סיום בפעם שלישית 

כוכבי ״מקיף מילאנו״ (כאן חינוכית) סיימו לצלם את העונה השלישית של הסדרה. כידוע בעונה הזאת הצטרפו שחקנים נוספים כמו אגם אוזלבו, טל גרושקה, מארינה מקיסמיליאן ודינה סנדרסון (בתפקידי אורח) ועוד שחקנים רבים.

אוהבים ומתחרים

אגם בוחבוט ובר ברימר ימצאו את עצמם מתחרים בחנוכה הקרוב על לב הקהל. הסיבה? כל אחד מהם יככב במופע חנוכה אחר. ברימר יככב בפסטיגל הקרוב, בעוד בוחבוט תשיק יחד עם רמי לוי (בשיתוף ישראכרט) את ״חנוכה: המסע אל הניצחון״ בו תככב לצד מיכל הקטנה, לינור אברג׳יל (שהשתתפה גם בקליפ שלה) וכפי שפרסמנו לראשונה אתמול - גם אודי ואביעד יככבו במופע ויגלמו מנהל בית ספר ואת אנטיוכוס (בהתאמה). מחיר כרטיס למופע יעלה 19.9 ש״ח בלבד.

© צילום מאינסטגרם

משוחררים

השבוע לא מעט מכוכבי הנוער סיימו את שירותם הצבאי בצה״ל. מי שגזרו את החוגר ויצאו לאזרחות הם אגם אוזלבו (״בני אור״), יונתן ווקס (״מקיף מילאנו״) וכמובן גם עומר חזן ויהונתן מרגי. 

© צילום פרטי

חנוכה בטיקטוק

ואם כבר מופעי חנוכה: אחרי ה׳טיקטוק שואו׳, מופע חנוכה חדש עם כוכבי הטיקטוק האהובים שייקרא: ׳טיקטוק שואו אולסטארס!׳. במופע ישתתפו ליאון שניידרובסקי, משפחת אליהו, שלי צירינג, פסטיבי, אן בי ועוד כוכבים על במה אחת עם כל השירים, הצ׳אלנג׳ים והריקודים הויראלים מהשנה האחרונה באפליקציה.

העתקה או לא?

השבוע התעוררה המעצבת אסיה לתגלית שלדבריה הותירה אותה בהלם מוחלט. לטענתה ביונסה לבושה בחצאית שהועתקה ממנה בגסות רוח. מדובר בחצאית שעיצבה המעצבת הישראלית לתצוגה שלה בשבוע האופנה תל אביב 2020. אסיה מוסרת: ״יש כאלה שיאמרו שזה מחמיא - אני אומרת שזו העתקה בגסות רוח״.

© רפי דלויה
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beyonce? (@beyonce)

להיות איתם

בתחילת השבוע התקיימה ההשקה החגיגית לעונה השלישית והאחרונה של ״להיות איתה״ (קשת 12), אליה הגיעו כל כוכבי העונה ובראשם כמובן רותם סלע ואביב אלוש. מי שדפק איחור אופנתי להשקה של עצמו הוא היוצר אסי עזר שהיה נרגש במיוחד לאורך הערב.

© אור גפן, באדיבות יחסי ציבור
תגובות