רואי חזן מגיע לנינג'ה ישראל: "הגיל גם שיחק לטובתי וגם קצת נגדי". באדיבות קשת 12

רואי חזן מגיע לנינג'ה ישראל: "הגיל גם שיחק לטובתי וגם קצת נגדי"

אחרי שניצח ב"הבנים והבנות 2020", רואי חזן מגיע לריאליטי הספורטיבי בפרק שידור הערב (21:30, קשת 12) • רגע לפני תפסנו אותו לראיון מיוחד

את רואי חזן הכרנו בשנה שעברה, כשלקח חלק בתכנית הריאליטי לנוער, "הבנים והבנות 2020", שם גם סיים בחמישייה המנצחת. מאז, חזן הפך לאחד מכוכבי הטיקטוק המוכרים ביותר בארץ והערב - הגיע הזמן שגם הקהל הבוגר יחשף אליו, כאשר יעלה למסלול הנינג'ה הכי מדובר במדינה לראשונה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כשנשאל לגבי התחושות לפני שידור הפרק, שיתף אותנו חזן כי הוא מתרגש במיוחד. "יש לי המון ציפיות מעצמי. אני מצפה לכביש את המסלול כמו שאני כובש כל מיני יעדים בחיים, שזה לפעמים קצת הרבה ציפיות כי אני לא מכונה, לפעמים יש דברים שאני יותר טוב בהם ודברים שפחות, אני מקווה להפציץ".

רואי חזן בנינג'ה ישראל 2022. באדיבות קשת 12
 

איך התכוננת למסלול?

"המון אימונים, באיזור ארבעת החודשים לפני התחרות. התאמנתי בעיקר עם חבר מהיישוב. הוא גר כמה בתים לידי, יש אצלו מן פארק קטן של נינג'ה בחצר והתאמנו שם המון ביחד".

אילו הכנות מנטליות עושים לפני?

"בגלל שזו תחרות מצולמת, יש המון אנשים שרואים אותך וכתוצאה מכך יש המון ציפייה, גם מהאנשים שנמצאים שם ברגע האמת, אבל גם מהאנשים שיושבים בבית וצופים, לקבל הופעה מהמתמודדים. לא הייתי חשוף לדבר הזה אף פעם, למסלול, לגודל שלו, לעוצמה ולכל מה שנלווה אליו, כמו המוזיקה והתאורה, שאלו גם דברים שמשפיעים על החוויה. צריך לתת שואו כשכל הפנסים והמצלמות עלייך, מה שמגביר את הלחץ. זה מצריך המון ריכוז ושלווה פנימית, למקד את עצמך ולבודד את עצמך מכל מה שמסביב, ולתת בראש".

© מתוך קשת 12

יש מישהו בנינג'ה שלקחת ממנו השראה בתחום?

"גיל מרנץ. אני חושב שהוא מוכשר ברמות מטורפות ויש לו יכולות מדהימות. למדתי ממנו כל מיני שיטות וטכניקות מסרטונים שהוא מעלה".

מה הנינג'ה נתנה לך כבן אדם?

"קודם כל אני לא הכרתי את הספורט הזה לפני, כמו שאמרתי לך, התחלתי בכלל להתאמן עם חבר. מצאתי בזה משהו מאוד מעניין וכייפי. זה תחום שפשוט נורא כיף לעסוק בו. למדתי כמה ספורט מכל סוג שהוא יכול למשוך אותך בשנייה וללמד אותך. למדתי מה זו התמדה ומה זה להגיע מוכן לאתגר שקשה לך. להתאמן מתי שצריך, אפילו בשיא החורף והגשם. למדתי מה זה להשקיע את כל כולך".

אתה מתמודד חדש קצת שונה בנוף, בניגוד לשאר המתמודדים החדשים, שטרם הכרנו, איתך יש לצופים עבר - הם מכירים אותך מ"הבנים והבנות" ו אפליקציית ה"טיקטוק". מרגיש שיש עלייך חובת הוכחה גדולה יותר?

"אני ספציפית משתדל להישאר נורא אדיש לכל הדבר הזה, אני לא נותן למעט ההכרה שיש עליי להשפיע בכל מיני סיטואציות, אני לוקח אותה נורא באיזי ומתרכז במשימה ובמטרה שלי. למדתי לווסת ולכוון את עצמי הכי גבוה ומדוייק ברגע האמת".

מריאליטי אחד לאחר, גם "הבנים והבנות" ועכשיו גם "נינג'ה ישראל" - יש עוד תכניות בפריים טיים שתרצה להגיע אליהן?

"וואו האמת שחלום להגיע ל'הישרדות', אני רואה בזה אתגר מנטלי מאוד מלמד ומעצים. החשיבה שלי הייתה באמת להראות שהצעירים גם מסוגלים לעשות דברים גדולים ולהגיע רחוק".

 

אתה חושב שהגיל שיחק לטובתך בנינג'ה?

"אני מאמין שהגיל גם שיחק לטובתי וגם שיחק קצת נגדי. כי מצד אחד לא הספקתי לרכוש מספיק ניסיון, אבל מצד שני בתור נער אתה מלא בהורמונים ואתה משתפר בקצב מהיר, בצורה דרסטית, שזה מה שקרה לי. כל עוד התמדתי והתאמנתי כמו שצריך באמת הצלחתי להשתפר".

נכנסת לעולם הטלוויזיה בגיל שהוא יחסית צעיר. זה השפיע על החיים הפרטיים שלך כנער?

"אני חושב שכל דבר שאנחנו עושים משפיע עלינו באופן כזה או אחר. כל תחום שדורש ממך קצת הקרבה בהכרח משפיע עליך במשהו אחר בחיים. אני חושב שאם נלך לתחום החברתי, השתדלתי כמה שיותר על קשר ולשים את החברים שלי והסביבה במקום הראשון ואחר כך את הקריירה. אני חושב שלפני ואחרי קריירה הדבר הכי חשוב זה החברים והסביבה, איתם נצבור חוויות ונחווה דברים. אני לא אוהב להשתמש במושג הזה של 'רגליים על הקרקע' כי בן אדם הוא בן אדם בלי קשר לפרסום ומה תחום העיסוק. אני חושב שבסך הכל נשארתי אותו בן אדם, פשוט עם תחומי עניין שונים".

אתה מטפח חשבון טיקטוק מוכר ואהוב. אתה מרגיש שהוא עזר לך להתפרסם?

"טיקטוק זו אפליקצייה שהפתיעה אותי מאוד לטובה, אני חושב שקיבלתי אהבה והכרה לא מוכרת מהמון אנשים בטווחי גילים שונים מרחבי הארץ. אגב, חשוב גם לומר שזה יכול ללכת למקום פחות טוב של תגובות נאצה, שאני אישית לגמרי נשאר אדיש לכך ואנשים שמכירים אותי יודעים שכל הדברים הרעים שיש עליי נכנסים מאוזן אחת ויוצאים מהשנייה. אם כבר מדברים, אני מאוד רוצה להתחיל לפרסם תוכן משמעותי יותר ממה שקיים אצלי בטיקטוק עכשיו, לדבר על דברים רציניים ובאמת להיכנס יותר לעומק, לנסות ליצור איזו קהילה שרוצה ללמוד ולהתפתח, להפוך את עצמה לקהילה טובה יותר. זה מאוד חשוב לי גם ששאלת על הטיקטוק כי אני באמת מרגיש שאני צריך את האישור של העוקבים שלי כדי לדעת אם הם רוצים באמת בדברים האלו".

@roey_hazan18

עוד אחד לבד

seeing triple edit - kendall <3

איפה עולם הספורט פוגש אותך?

"עולם הספורט פוגש אותי כל יום. הוא ממלא אותי ועוזר לי להישאר מרוכז ומפוקס, שלם. אני בן אדם מאיד אנרגטי ואני חייב להוציא את האנרגיה הזו במהלך היום".

© באדיבות קשת 12

להתקדם בעולם הבידור זה משהו שהוא מעניין אותך?

"כן, מעניין אותי לגעת בכל תחום שאני יכול לטעום ממנו ולראות אם אני אוהב אותו או שלא וכמה אני רוצה או לא רוצה להמשיך בו. תחום הבידור הוא תחום מאוד מעניין ואני אשמח להכיר ממנו עוד".

תגובות