גירל פאוור: הביצועים האהובים ביותר מ"אקס פקטור" לאורך השנים. מתוך אקס פקטור, רשת 13

גירל פאוור: הביצועים האהובים ביותר מ"אקס פקטור" לאורך השנים

רגע לפני הגמר הגדול של "אקס פקטור לאירוויזיון", חזרנו אחורה בזמן ומצאנו כמה מהביצועים האהובים עלינו ביותר של המתמודדות בעונות הקודמות

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עדן בן זקן - "Hurt"

האודישן הזכור ביותר אי פעם הוא כמובן האודישן של עדן בן זקן, עם האוברול המנומר שעלה 30 שקל. בן זקן, שהייתה אז בת 18 בלבד, היממה את הקהל כששרה את "Hurt", וזכתה בגמר במקום השני. מאז, לא הפסיקה לעבוד ולשחרר סינגלים ואלבומים. שני הסינגלים הראשונים שלה, "מנגינה" ו"מלכת השושנים", הפכו מיד ללהיטים. מאז עדן הספיקה להוציא שירים רבים מספור ואף זכתה בתואר "זמרת העשור", אך לעולם לא נשכח את ארבע דקות האודישן שלה שגרמו לכל מדינת ישראל להתאהב בה.

 

ענבל ביבי - "Impossible"

ענבל ביבי החלה את מסעה ב"אקס פקטור" כבר בגיל 15, כאשר התמודדה בעונה הראשונה והודחה רגע לפני הגמר. מאז ביבי הספיקה להשתתף בסדרת הנוער "נעלמים" ולשיר גם שם. אלא שמאז די נעלמה מהרדאר, אך זו החליטה להתמודד גם בעונה הנוכחית והפעם על מנת לייצג את ישראל באירוויזיון. למרות כל זאת, קשה לשכוח את האודישן של ענבל הוא בהחלט האודישן שלה בפעם הראשונה, בו ביצעה את השיר "Impossible", ובפזמון אחד הצליחה לגרום למדינת ישראל כולה להתאהב.

 


עדן אלנה - "Stone Cold"

עדן אלנה, שייצגה אותנו באירוויזיון האחרון, התחילה את דרכה בעונה השלישית של "אקס פקטור" בה זכתה במקום הראשון. כבר בשיר האודישן שלה היה ברור שעומדת מולנו זמרת מדהימה עם עתיד גדול בתעשיית המוזיקה בישראל ובעולם, וכיום היא מחזיקה בשני שיאים - היחידה שזכתה בשתי תוכניות ריאליטי מוזיקליות בישראל, והזמרת ששרה את התו הגבוה ביותר באירוויזיון. למרות כל זאת, הרגע בו באמת התאהבנו באלנה הוא בשיר האודישן שלה, "Stone Cold", אותו ביצעה כשהייתה בת 17 בלבד.

 


רוז פוסטאנס - "You And I"

רוז פוסטאנס הייתה הזוכה הגדולה של "אקס פקטור" בעונה הראשונה. רוז, פיליפינית במקור, עברה לארץ על מנת לעבוד כמטפלת סיעודית והייתה סולנית בלהקה שהופיעה בבר קטן בתל אביב. באקס פקטור ניתנה לרוז את הבמה בפעם הראשונה, והיא כבשה אותה בסערה. קולה המדהים של פוסטאנס גרם למאות אלפי ישראלים להתאהב בה ובסיפורה המרגש. כנגד כל הסיכויים, היא זכתה בעונה הראשונה, אך קריירת השירה שלה לא נסקה כאן. למרות זאת, לנו נשארו את הביצועים המדהימים שלה בתחרות, כמו הביצוע המדהים שלה לשיר "You And I".

 
תגיות
תגובות