XOXO: הסוד של "אחת שיודעת" נחשף!. Gettyimages.IL/Scott Wintrow

XOXO: הסוד של "אחת שיודעת" נחשף!

מסתבר שכמעט ולא ראינו את הגרסה המקורית של ״אחת שיודעת״ בגרסה המוכרת לנו • היוצרים חשפו השבוע פרט מפתיע במיוחד!

הסדרה האייקונית, "אחת שיודעת" ממשיכה להעסיק אותנו, בעיקר בזכות הקאמבק שעשתה לאחרונה עם גרסה חדשה. למי שלא בלופ: הסדרה המקורית מספרת על חבורת עשירים מ׳אפר איסט סייד׳ וחושפת אט אט את הסודות מאחורי העושר והיופי שהדמויות מציגות על המסך. אי אפשר שלא לדמיין את הסדרה בלי הקול שמאחוריה - "גוסיפ גירל", השחקנית קריסטן בל ומספקת הרבה מהציטוטים היותר מוכרים שלה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בפרק השני של הפודקאסט "XOXO", אותו מנחה ג'סיקה סוזר (שגם מגלמת את ונסה בסדרה), התארחו ג'וש שוורץ וסטפאני סאבאג' (היוצרים של הסדרה) ומלבד לדבר על תהליך הליהוק של חבורת האליטה מאפר איסט סייד, הם חשפו פרט מאוד מעניין שיכל לשנות את הסדרה בצורה דרסטית - הדמות של "גוסיפ גירל" כמעט ולא נכנסה לסדרה בצורה שאנחנו מכירים אותה.

לפני שהועלתה הסדרה, הפיילוט שלה הוקרן לקהל מצומצם של אנשים כדי לבחון את התגובה שלהם בסצנות שונות שמתרחשות בה. כשהגיעו הסצנות בהן שמעו את הקול של "גוסיפ גירל", התגובות לא היו כל כך נלהבות "אנשים היו כל כך בתוך זה ואז אמרו 'מי זה הקול הזה שפתאום מופיע ומסיח אותי?'", סיפר שוורץ, אבל דבר אחד היה בטוח - הם לא היו מוכנים לוותר על הדמות האייקונית כל כך מהר. "אנחנו לא יכולים, זה חלק מהתכנית ואנחנו פשוט חייבים לזרום עם זה".

© Gettyimages.IL/ David Livingston

הייתה עוד בעיה ליוצרים של הסדרה - "אחת שיודעת" שודרה ברשת הטלוויזיה האמריקאית, אותה רשת שבה שידרו גם את סדרת המסתורין "ורוניקה מארס". בסדרה הזאת בל מככבת בתפקיד הראשי וגם שם היא נאלצה לתרום את קולה לתפקיד של קריינות לצד תפקיד המשחק. על כך סיפרה סאבאג'- "היא יכלה לעשות את הקריינות, זה לא לוקח הרבה זמן. היא יכלה להיות בשתי התכניות, אבל הייתה לנו הסתייגות בכל הנוגע לשאלה אם הרגשנו בנוח עם העובדה שיהיו שתי סדרות, באותה רשת, עם אותה הקריינית?".

הדבר שקרה אחר כך לא הותיר ספק בנוגע לשחקנית שתקריין את התפקיד - באותה שנה בה הסדרה הייתה אמורה לעלות לאוויר, "ורוניקה מארס" בוטלה באותה הרשת אחרי כשלוש עונות ובל נכנסה מיידית לתפקיד האייקוני עם הציטוטים הזכורים ביותר מהסדרה. השאר? היסטוריה.

© Gettyimages.IL/Kevin Winter
תגיות
תגובות