יותר מארבע קושיות: הדמויות הכי סקרניות שראינו על המסך. יאן פינקלברג, באדיבות yes, LIAM DANIEL/NETFLIX

יותר מארבע קושיות: הדמויות הכי סקרניות שראינו על המסך

רגע אחרי שכולנו שאלנו את ארבע הקושיות בליל הסדר, הכנו עבורכם רשימה של הדמויות הכי סקרניות שראינו על המסך בסדרות האהובות. דבר אחד בטוח – הם שאלו את עצמם הרבה יותר מארבע שאלות

אחד המנהגים בליל הסדר מידי שנה בחג הפסח הוא ללא ספק לשיר "מה נשתנה הלילה הזה" ולשאול את ארבע קושיות. רגע אחרי ששבענו מערב החג, הרכבנו עבורכם רשימה של ארבע דמויות הכי סקרניות שראינו על המסך בסדרות האהובות, מ"ברידג'רטון" ועד "טהרן", שאפשר לומר בביטחון שעברו את רף ארבע הקושיות ממזמן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בן סטון – "מניפסט"

אחת מהסדרות המדוברות שרק השנה הגיחה לנטפליקס היא - "מניפסט". הסדרה לא סיפקה לנו רק עלילה מסקרנת ומותחת שריתקה עשרות מיליוני צופים מול המסכים – אלא גם דמות אחת סקרנית וחכמה במיוחד, ואנחנו כמובן מדברים על בן סטון. כשהוא נוחת עם בנו הקטן ואחותו באורח פלא לאחר חמש שנים בהם נעלמו באופן מסתורי במהלך טיסה, הוא לא נח לרגע ומתחיל בחקירה. יותר מ-200 נוסעים שהו איתו במטוס במטרה למצוא את התשובה לשאלה הגדולה – מה קרה להם במטוס? מהר מאוד החקירה מסתעפת ומסתבכת, סימני השאלה גדלים, והוא מוצא את עצמו מחפש תשובות לשאלות שרק הולכות ומתרבות.

 

אלואיז ברידג'רטון – "ברידג'רטון"

סדרת הלהיט של "נטפליקס" שחזרה אלינו ממש לאחרונה בעונה שנייה, "ברידג'רטון", עוקבת אחרי שמונת האחים למשפחת ברידג'רטון בחיים בחברה הגבוהה בלונדון אי שם במאה ה – 19 ובחיפושים שלהם אחרי אהבה. האחות החמישית, אלואיז, היא די שונה בנוף הלונדואי של אותה תקופה – היא נערה סקרנית, דעתנית ומרדנית. במשך שתי העונות היא מחפשת תשובה לשאלה אחת גדולה – מי היא ליידי ויסלדאון? לא נעשה לכם ספויילרים, אבל בעונה השנייה הסקרנות הולכת וגוברת וחיפוש התשובה הגדולה הולך כמה צעדים קדימה. ולא רק זה – אלואיז היא נערה דעתנית שקוראת ומביעה את דעתה על זכויות נשים – דבר שממש לא מובן מאליו באותה התקופה. החוכמה שלה הביאה לסיום עונה שנייה מפתיע, ואנחנו לא יכולים לחכות ולראות לאן הסקרנות שלה תביא אותה בעונה הבאה.

© LIAM DANIEL/NETFLIX

דנה ארגמן – "בת השוטר"

דנה היא ללא ספק אחת הדמויות הסקרניות ביותר על המסך שלנו. לאחר שהיא הייתה עדה לרצח והיא נשלחת להסתתר בבני ברק – היא נכנסת לחקירה מסובכת שהמון סימני שאלה צצים בכל רגע. הסקרנות שלה הביאה אותה לא פעם לסיטואציות מסוכנות במהלך הסדרה, אך באומץ רב היא הצליחה לצאת מכל מצב. בחודש הבא צפויה לעלות העונה השנייה של הסדרה, ואנחנו לא יכולים כבר לחכות!

© יאן פינקלברג, באדיבות yes 

תמר רביניאן – "טהרן"

לעבודה מרתקת ומסקרנת דרושה אישה חכמה ביותר, וכאן נכנסת לתמונה תמר רביניאן, ניב סולטן המעולה, בסדרה האהובה "טהרן". תמר היא לוחמת מוסד והאקרית מחשבים, שבמשימתה נשלחת לבירת איראן. כשהיא לבד בלב מדינת האויב, היא נדרשת לשים פרטים לדברים הקטנים ולחקור את הסביבה כדי לא להיתפס. בעונה הראשונה ראינו שהחוכמה והסקרנות שלה הובילו אותה לגילויים מרעישים, ואנחנו מחכים לראות לאן תמר תמשיך להגיע בעונה השנייה והמצופה שתעלה גם היא בחודש הבא.

© באדיבות כאן 11

 

 

תגובות