בהשראת החג: הדמויות שנאלצו להיות עצמאיות. ורד אדיר, אלדד רפאלי, STEPHANIE BRANCHU/NETFLIX

בהשראת החג: הדמויות שנאלצו להיות עצמאיות

מ״המפקדת״ ועד ״האי״: מי אמר שעצמאות זה רק בחג? קבלו כמה מהדמויות האהובות שנאלצו להיות עצמאיות במיוחד בסדרות המצליחות שלהן

אוהבים עצמאות? קבלו כמה דמויות שנאלצו לפעול בדרך הכי עצמאית שיש בסדרות המצליחות.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דריה, דניאלה ושאולי - נעלמים

אף אחד לא רוצה להיחטף ולהיות רחוק ממשפחתו, אך לדאבונם זה בדיוק מה שנאלצו לעבור דריה, דניאלה ושאולי בסדרה "נעלמים". הסיטאוציה לא רק גרמה להם לטראומה אלא אף דרשה מהם להיות עצמאיים מאוד ולנסות לעזור לעצמם. בסוף הם כמובן ניצלו, אבל אנחנו בטוחים שזו היתה עבורם חוויה בלתי נשכחת.

 

אמילי - אמילי בפריז

להיות עצמאי זה בדרך כלל כרוך בקשיים, אבל להיות עצמאי במדינה זרה - כרוך בקשיים גדולים עוד יותר. זה בדיוק מה שקרה לאמילי, גיבורת 'אמילי בפריז' שלצורך עבודתה עוברת להתגורר במדינה זרה עם מנהגים שונים ושפה לא מוכרת. למרות הקושי אנו רואים בסדרה כיצד אמילי לוקחת את עצמה בידיים ומצליחה לפתח את הקריירה שלה גם בעיר הכי רומנטית בעולם.

 

נועה - המפקדת

למי מכם שלא ראה את הסדרה נסביר כי נועה לויתן, גיבורת הסדרה, מוצאת את עצמה הופכת מקצינת חמ"ל למ"מ טירוניות באופן די פתאומי ולמחלקה בעייתית למדי. למרות המצב הקשה נועה מתעשתת ולומדת להתנהג בעצמאות ואחריות ולהוביל את מחלקתה בכבוד.

 

מרקו - הלב

אחת מסדרות הילדים האייקוניות ביותר שהייתה חלק מהילדות של כולנו, עסקה גם היא בעצמאות. מרקו מחליט להיות עצמאי וללכת לבדו מאיטליה לארגנטינה כדי למצוא את אימו, זאת למרות שמדובר במסע ארוך וכשהוא בכלל רק ילד. מסעו העצמאי של מרקו היה מרגש, מעורר השראה ויש לו מקום של כבוד ברשימה, על אף חרדת הנטישה שהוא הותיר בנו. 

 

חבורת "האי"

חבורת הנערים העומדים במרכז הסדרה חיו חיים רגילים לגמרי בבית המחסה, כל אחד מהם היה עצמאי בגלל סיפור חייו, אבל העצמאות האמיתית לחיים החלה כאשר הנערים מצאו עצמם לגמרי לבד בעולם ועוד על אי בודד ולא מוכר. אין ספק שזוהי עצמאות מסוג מפחיד למדי, אך מסקרנת.

© אלדד רפאלי, יחסי ציבור
תגובות