הזוגות הכי טובים מהסדרות של גיורא חמיצר. יחסי ציבור ערוץ הילדים, מתוך האי, מתוך החממה (טין ניק)

הזוגות הכי טובים מהסדרות של גיורא חמיצר

דניאל ואלה לי, אגם ואודי ואפילו סקיי ואריק! קבלו את רשימת הזוגות שהכי כבשו את ליבנו בסדרות הנוער המצליחות של גיורא חמיצר

הסדרות של גיורא חמיצר הן חלק מהילדות של הרבה ילדים בישראל, ועל כן לא מפתיע שגם רבים מהזוגות בסדרות הללו נכנסו לנו ללב והקסימו אותו! את מי בחרנו לרשימה שלנו? קבלו! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דניאל ואלה לי (AKA: דניאללי) - החממה

מדובר אחד הזוגות האהובים והאייקוניים ביותר לא רק ב'החממה' אלא בסדרות טלויזיה לנוער בישראל. הם אמנם התחילו כיריבים, אבל לאט לאט לאורך העונה הראשונה חלה תפנית במערכת יחסיהם כאשר החלו להתקרב, ופתאום הם שמו לב שהם דווקא די דומים סך הכל. למרות שחלקכם יהיו דווקא במחנה של ׳לליפתח׳, דווקא משהו באלה לי ודניאל הרגיש נכון יותר, מי יודע - אולי זה בכוכבים?!

© מתוך החממה, טין ניק ב-yes

אדם ואיה - השמיניה

אם נתעלם מהעניין המטריד שאדם היה בן 15 ואיה רק בת 10 שהתבגרה בעזרת הטורבו-טיים כשהפכו לזוג, אדם ואיה הם זוג אייקוני ביותר ואהוב למדי. החיבה שחשו אליהם הצופים לא פסקה לאורך הסדרה ואף נמשכה עד היום, למרות מותו המצער של אדם בעונה הרביעית הידועה לשמצה.

© מתוך השמיניה, ערוץ הילדים

דילן וליבי - האי

אחת השאלות שיותר חזרו על עצמן לאחר סיומה של הסדרה "האי" היה למי שייכת היד המושטת לדילן בסוף הסדרה? אמנם גיורא חמיצר חזר ואמר מספר פעמים שהיא שייכת לליבי, אך רק כמות הפעמים שבהן נשאלה השאלה כבר מרמזת לנו על הפופולריות של הזוג ועל הבטחת מיקומם ברשימה שלנו. הגורל חיבר ביניהם, האהבה שתמיד נהרסה בגלל מוות חוזר ונשנה של ליבי (מסכנה!) - הפכו את הסיפור שלהם למשמעותי על מדף הזוגות בסדרות הנוער המקומיות.

© מתוך האי, ערוץ הילדים

סקיי ואריק - סקיי

סקיי ואריק הם אמנם הזוג הכי חדש ברשימה שלנו מאחר והם מככבים בסדרה האחרונה של חמיצר, יחד עם זאת זה לא מונע מהם להיות זוג מתוק במיוחד בעל סיפור הכרות מקסים. בעינינו סיפור האהבה בין החייזרית לבן האנוש, נותן לו את הזכות להיות אחד הזוגות המוצלחים בסדרות של חמיצר.

© גיא כושי ויריב פיין, יחסי ציבור

בן וזואי - האי

'האי' הביאה אל חיינו לא רק את דילן וליבי אלא גם זוג אחר ולא פחות מקסים. בן וזואי הכירו באמצע העונה הראשונה של הסדרה ולמרות שתחילת יחסיהם לא הייתה ידידותית במיוחד בהתחלה ועמוסה בציניות שובבית, תוך זמן קצר היא התהפכה ואנחנו קיבלנו את אחד הזוגות היותר חמודים בעינינו בסדרה. אפשר לראות אותם שוב יחד על המסך?

© האי, ערוץ הילדים

אבי ומיקה - השמיניה

הזוג האהוב עלינו לפחות מהסדרה ׳השמיניה׳ היה ללא צל של ספק אבי ומיקה. אנחנו לא בטוחים אם בגלל הכימיה ביניהם מהרגע הראשון או סיפור האהבה שלהם שהתפתח מידידות לאהבה או אולי העובדה שהיו ככל הנראה הזוג היציב ביותר בסדרה (לפחות עד העונה השלישית), מה שבטוח אי אפשר שלא לאהוב אותם, לצחוק איתם ולקנא בהם!

© יחסי ציבור, ערוץ הילדים

רוני וניני (AKA: רוניני) - השמיניה

כן, כן, זוג נוסף מהסדרה... אמנם נכון שגם פה בדומה לאדם ואיה הפרש הגילאים קצת מטריד אבל אם מתעלמים לרגע מהפרט הזה, מדובר בזוג חמוד במיוחד שאי אפשר שלא לאהוב. שניהם פשוט קסומים ונדמה שנועדו זה לזו.

© מתוך השמיניה, ערוץ הילדים

אודי ואגם - שכונה

אמנם יש שיגידו שזוג של 'היפה והחנון' הוא מעט קלישאתי אבל אם יש זוג שדווקא עשה את זה כמו שצריך זה אודי ואגם. הזוגיות שלהם התחילה באופן מקסים כאשר נתן לה שיעורי עזר והמשיכה באופן פחות מקסים כאשר נתנה לו סתירה כשגילתה שהתחזה לחוליו דה סילבה. למרות העליות והמורדות הרבים שידע הקשר שלהם אנחנו אהבנו אותו עד מאוד!

© מתוך שכונה, טין ניק ב-hot
תגובות