דילן דרור: "קל להגיד 'לאבא שלו יש כסף'". אסף חן

דילן דרור: "קל להגיד 'לאבא שלו יש כסף'"

היוטיובר בן ה-14 מגיע ל-'א' עד ת'' ומשתף בדרך שלו להצלחה, השילוב עם הלימודים, הטוקבקיסטים המשייכים את ההצלחה לכסף של ההורים ועל האפשרות שיפרוש מיוטיוב • צפו בפרק

הוא אחד מהשמות המבטיחים בעולם הבידור, יש לו מיליוני צפיות בכל פלטפורמה, השתתף השנה כאחד ממנחי "ששטוס" ורק לאחרונה חשפנו כי לוהק לתפקיד ראשי בסדרה של גיורא חמיצר. כל זה כשהוא רק בן ארבע עשרה! דילן הגיע להתארח בעונה החדשה של א' עד ת' (מדי יום שני בפרוגי ובערוץ Zoom), לסובב את הגלגל ולענות על השאלות שכולכם רציתם לדעת עליו - כדי שנכיר אותו קצת יותר מקרוב.

לכל פרקי העונה של א' עד ת':

>> הלבשת מגיש: One Project

אתה מרגיש שאתה מצליח לחוות את הילדות שלך כמו שצריך?

"להגיד לך את האמת? כן, חד משמעית. זה תכלס מה שאני אוהב ומה שאני אוהב לעשות. אני מרגיש שיש לי את הילדות שלי, כי בעצם זה מה שאני אוהב לעשות ומה שכיף לי. אם לא הייתי אוהב את זה ולא הייתי אוהב את מה שאני עושה, ואם הייתי קצת מרגיש שאני מאבד את הילדות, אז הייתי מפסיק עם זה. אני נמצא פחות זמן עם חברים ואני נמצא פחות זמן בבית ספר, אבל זה כיף לי וזה מה שאני עושה".

אתה מרגיש ילד או שמאז שנכנסת לתחום הזה, אתה קצת מרגיש אפילו מבוגר?

"אני מרגיש שאני יותר מתבגר, כי אני גם מסתובב עם אנשים שהם עכשיו יותר גדולים ממני, עשרים פלוס, וכן, אני התבגרתי ברמה מטורפת משלוש עשרה עד ארבע עשרה, זו גם קפיצת גיל וגם החלפת קול, אז זה גם יותר מבגר אותי. גם אני נראה יחסית מבוגר. כל הזמן, אנשים אומרים לי,'אתה לא אתה בן שבע עשרה?!'".

עם החברים בתעשייה
עם החברים בתעשייה © פרוגי

מה החברים בכיתה אומרים?

"יש את המפרגנים ויש את אלה שמנסים לשים רגליים, ולשים מלח ולעקוץ, אבל אני לא מתייחס לזה כל כך. אני מתעלם מזה, אני לא מתייחס לזה כל כך. אני לא זוכר משהו ספציפי, אבל זה עקיצות קטנות כאלה, דברים שלא באמת מתייחסים אליהם".

אתה מתכנן לסיים לימודים כמו שצריך?

"בשבילי כאילו לימודים זה מקום ראשון, ואחרי זה, כל היוטיוב והבלגנים. מאוד חשוב לי ולהורים שלי שאני אצליח בלימודים וככה אני עושה".

איך מתמודדים עם טוקבקיסטים בגיל כזה צעיר?

"לא מתייחס לזה בכלל, אבל חשוב לי להגיד שצריך להפסיק עם זה כמה שיותר מהר, כי אומנם אני מתעלם מזה ולא מתייחס, אבל יש ילדים שנכנסים לדיכאונות ודברים כאלה, ובוא נגיד, לא חסרים סיפורים".

© dylendror@ מתוך אינסטגרם

מצאתי תגובה ואני אקריא לך. "עוד ילד שבא מבית עם מלא כסף, אז הוא קנה את ההצלחה שלו."

"תשמע, בתכלס, אנשים, שיגידו מה שיגידו, אני יודע מה אני שווה, אבל יש ילדים, שאם ילד עכשיו, אחר, שהוא לא אני, שפתאום בא וקורא את זה, הוא יכול להיעלב והוא יכול להיכנס לדיכאונות.

מה מעצבן אותך?

"אנשים עם האף למעלה, משתחצנים כזה. אני חושב שצריך להישאר צנוע".

אתה מפחד שיגידו את זה עליך?

"זה קורה לפעמים. תשמע, בטיקטוק אני רואה כל מיני תגובות כאלה".

כי מה? כי נוצרת איזושהי סטיגמה או כי לא מכירים אותך?

"יש אנשים שלא באמת מכירים אותי כמו שצריך, ובגלל כל הטרמפולינות והבריכה שיש לי בבית, שאגב, אנחנו בנינו הכול ואנחנו באנו עם הזמן שלנו, עם אבא שלי ובניתי את הכול לבד, בידיים שלי, ואנשים לא מכירים אותי בעצם, וקל להגיד להם, 'מה, לאבא שלו יש כסף…'. אתם לא רואים את זה, אבל אני עובד קשה ברמות, ואף אחד לא שם לב לזה פשוט. כאילו, רק אנשים שבאמת מכירים אותי אישית ופגשו אותי רואים כמה קשה אני עובד וכמה אני מסור לעבודה".

אתה מנסה לפעמים להיזהר יותר מסרטונים שעלולים להצטייר עם מסר בעייתי או עם פעולות מסוכנות?

"ברור. נגיד, אני לא עושה סרטונים לא עם קללות, לא עם מיניות, לא עם אלימות וללא תוכן בוטה, וגם כמובן, דברים מסוכנים מדי אני לא עושה בכלל. דברים שהם קצת מסוכנים, אני שם מסך שחור שרשום עליו כזה 'אזהרה! לא לעשות בבית…'".

 

כשמתחילים בגיל כל כך צעיר, במיוחד בדור הזה, אפשר להגיע למיצוי די מהר, כאילו להרגיש תחושת מיצוי, זה משהו שמלחיץ אותך? 

"לא, כי תמיד אני חושב על דברים יותר משוגעים, וכמובן, יש לי שאיפות, שהן יחסית, לילד בן ארבע עשרה, מה שנקרא, 'ילד בן ארבע עשרה חולם בגדול'. כרגע, השאיפות שלי זה להגיע לכל העולם של הסרטים, של תוכניות, של ריאליטי, של הנחיה, ולהגיע למקומות גדולים. כרגע, אני מתחיל בארץ".

אתה חושש לפעמים שלאור ההצלחה שלך עכשיו שבעתיד פתאום יהיה לך איזשהו 'מקרה ג'סטין ביבר'?

"לא חשבתי על זה עד עכשיו. יש מצב איכשהו שכשאני אגדל, קצת ירד לי מהיוטיוב ומכל הדבר הזה, אבל אני לא חושב שאני אתחיל להשתגע".

א' עד ת' משודרת בימי שני בצהריים בפרוגי ובערוץ Zoom (ב-HOT, ב-yes, ב-PartnerTV וגם ב-VOD).

תגובות