אופוריה וספיידרמן בטופ: אלו הזוכים בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV. באדיבות Disney ישראל ופורום פילם

אופוריה וספיידרמן בטופ: אלו הזוכים בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV

טקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV נערך אמש (א') בקליפורניה ובו הוכרזו הזוכים הגדולים של השנה • זנדאיה וטום הולנד מובילים את הזכיות, אך מי גיבור העל האהוב ביותר?

הלילה (שני) בסנטה מוניקה שבקליפורניה, התקיים טקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של ערוץ MTV. בטקס שמתקיים מדי שנה מאז 1992, הוענק פסלון "פופקורן הזהב" לגיבורי התרבות הגדולים מהשנה החולפת - במסך הגדול ובמסך הקטן.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בקטגוריית הסרט הטוב ביותר של השנה זכה "ספיידרמן: אין דרך הביתה" בכיכובם טום הולנד (שזכה גם בפרס "ההופעה הטובה ביותר בסרט") וזנדאיה. האחרונה שמחה בצורה משולשת כי גם הסדרה בכיכובה, "אופוריה", זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר של השנה והיא קטפה על התפקיד בה את פרס "ההופעה הטובה ביותר בסדרה".

© © צילום: gettyimges.IL\Emma Mclntyre

למרות שספיידרמן אהוב במיוחד, מי שדווקא קטפה את פרס גיבור/ת העל הטוב/ה ביותר של השנה היא בכלל "האלמנה השחורה" בגילומה של השחקנית סקרלט ג'והנסון. הנבל הטוב ביותר בסרט הוא דניאל רדקליף על תפקידו בסרט ההרפתקאות "העיר האבודה".

© פורום פילם ודיסני ישראל

בפרס ההופעה הקומית הטובה ביותר בסרט זכה ראיין ריינלודס על תפקידו בסרט "לשחרר את גאי", ובפרס ה"פייט הטוב ביותר על המסך" זכו הדמויות קסי ומאדי מ"אופוריה". ההרכב הטוב ביותר על המסך היו קאסט כוכבי הסדרה "לוקי" (דיסני+).

 

השיר הטוב ביותר סביב יצירת טלוויזיה/קולנוע הוא השיר "On My Way" מהסרט "Marry Me" בכיכובם של ג'ניפר לופז ומאלומה.

 

בקטגוריות תוכניות המציאות והדוקו: הפרס התחרות הטובה ביותר על המסך זכה הריאליטי "המירוץ לדראג של רופול", תכנית הלייף סטייל של השנה היא "סלינה+שף" (בהנחיית סלינה גומז), ובפרס התכנית החדשה והלא מתוסרטת הטובה ביותר זכתה התכנית "דמילו שואו" בכיכובן של צ'ארלי, דיקסי ומשפחתן. בפרס תכנית הדוקו המוזיקלית הטובה ביותר זכתה אוליביה רודריגו על "driving home 2 u".

© צילום מתוך אינסטגרם

ג'ניפר לופז בת ה-52 זכתה בפרס מפעל חיים (Generation Award), ולא הצליחה לעצור את הדמעות. "אני רוצה להודות לאלה שאמרו לי בפנים או מאחורי הגב שאני לא יכולה לעשות את זה", אמרה לופז הנרגשת. "אני באמת לא חושבת שהייתי עושה את זה בלעדיכם. ואני יודעת שלא הייתי מגיעה לכאן בלי המעריצים שצפו בסרטים. תודה לכם, אני אוהבת אתכם".

© gettyimges.IL\ Rich Polk

גם עולם הרשת לא נזנח בטקס, ובפרס פריצת השנה ברשת זכתה הטיקטוקרית בלה פורץ' (@bellapoarch).

© gettyimges.IL\David Livingston

הטקס ישודר שוב הערב (שני) בשעה 21:00 בערוץ MTV ישראל.

תגובות