נא להיזכר בהתאם: הדיירים הכי זכורים ב"האח הגדול". צילום מתוך ״האח הגדול״, רשת 13

נא להיזכר בהתאם: הדיירים הכי זכורים ב"האח הגדול"

יוצאים לדרך: רגע לפני העונה החדשה של "האח הגדול", החלטנו להרכיב את רשימת הדיירים שאנחנו הכי זוכרים עד היום מהבית המפורסם במדינה!

הערב, ייפתחו דלתות "האח הגדול" (רשת 13) ויכנסו אל הבית המפורסם דיירים חדשים ואנונימיים שישתלטו לנו על המסך בחודשים הקרובים. רגע לפני שזה קורה, החלטנו להכין רשימה של הדיירים האנונימיים (מהעונות שכל כולן היו על טהרת האנונימיים ולא חצי) שהכי נזכור מהתכנית המצליחה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עינב ויוסי בובליל

עם כל הכבוד לזוכה הישראלית הראשונה, שפרה קורנפלד, מי שבלטו לאורך כל עונת הבכורה של האח הם ללא ספק האב ובתו - יוסי ועינב בובליל. כבר מרגע הכניסה בהפתעה של יוסי ובמהלך כל הפרקים - השניים סיפקו חומרים, לא היססו לריב, להצחיק ולהעניק כמה ציטוטים שהפכו לסלנג הכי חם במדינה. עד היום הם מהשמות שמסמלים את הפורמט. יוסי אומנם חזר לעבודתו הרגילה (עם הבלחה בגולסטאר), אך עינב הספיקה מאז לחזור שוב לתכנית ולהפוך לאושיית רשת מצליחה.

© מתוך האח הגדול 1

אלירז שדה

אלירז היה הנשמה והאנרגיה של העונה השנייה. אם חשבנו לרגע שאי אפשר להגיע להישגים של עונת הבכורה, אלירז הראה לכולם אחרת. הוא בלט לאורך כל העונה, היה לו נמסיס, סיפק רגעים שנזכור עוד שנים קדימה וגם - מינף את הניצחון שלו בתכנית בצורה מאוד מרשימה והפך למנחה עסוק במיוחד.

© מתוך האח הגדול 2

ליהיא גרינר

אומייגד! אמריקה - בישראל. ליהיא גרינר הראתה לנו איך עושים ריאליטי אמיתי ועם או בלי להתכוון סיפקה לנו כמה רגעים אייקונים במיוחד בתולדות הז׳אנר. מהבגידה בארוס ועד ההפתעה כשהוא כמעט נכנס כדייר, בנוסף לאישיות הצבעונית שהיא הייתה כבר אז - הפכו אותה לאחת המתמודדות שהפכו את העונה הזאת לטובות ביותר בגרסה המקומית. מאז ליהיא הפכה למלכת הריאליטי, השערוריות והפה חסר המעצורים.

© מתוך האח הגדול 3

אביבית בר זוהר

אהבתם את ליהיא? עונה אחר כך זכינו לקבל את אביבית בר זוהר, עוד דיירת שכאילו נולדה עבור הריאליטי הזה. למרות שלא תמיד ידענו לעכל את אביבית, לא יכולנו להפסיק לצפות בה, בבחירות שלה, בריבים שלה ובבקשות ההזויות עד כדי דמעות מהאח הגדול. כמו עם עינב, גם אביבית חזרה לסיבוב נוסף כדיירת רשמית בבית, גם שם לא היססה לריב, להעניק רגעי זהב, לפלרטט ולבכות - רק שהפעם היא זכתה ליותר אהבה, הגיעה אל הגמר וקטפה את המקום השלישי.

© מתוך האח הגדול 4

טהוניה רובל

אי אפשר לשכוח את טהוניה! כבר מהרגע הראשון היה בה משהו שתפס אותנו, וכנראה שלא סתם. היא החזיקה את כולם קצר, עמדה על שלה, התעצבנה, רבה ולא נתנה לאף אחד לערער אותה. למרות הקשיחות שהפגינה כלפי חוץ, היא לא היססה גם להראות רגש כשהיא לא יכלה יותר, ידעה לשמר גם על ההומור שלה וכל אלו הובילו אותה לניצחון הגדול באותה העונה.

© מתוך האח הגדול 5

דנית גרינברג

אח דנית! אם היו אומרים לנו ששנים אחרי ההשתתפות שלך בתכנית עוד ישתמשו בקטעים שלך כסאונדים ויראלים בטיקטוק - יש מצב שהיינו מאמינים (אחרי שהיו מסבירים לנו מה זה טיקטוק). דנית הייתה הצעירה באותה העונה, וזה היה ניחן. היא הייתה שברירית, אנרגטית, התאהבה די מהר ובקלות ולא היססה להראות כל סוג של רגש בבית שהתחלף בקצב מסחרר. כל העניין עם אליאב (שהולידה בין היתר את הריב המתוקשר על ההתאהבות ביניהם וכן את סצינת הגיז׳דור כשהוא הודח), הצחוקים והלהיט של העונה -״טל, בא לך לרקוד?״ לא הותירו לנו ברירה אלא להכניס אותה לרשימה, ובצדק.

© מתוך האח הגדול

שי חי

המקרה של שי חי תפס אותנו מוכנים ולא מוכנים. עם או בלי כוונה, כמעט כל הבית היה נגדו באותה העונה, מה שהוביל לתאונת שרשרת של אירועים אשר בסיומה שי חי הוצא מבית האח. על אף הנסיבות, הוא היה דייר בלתי נשכח, כאלו שהדביקו אותנו למסך וגרמו לנו להבין מה קורה שם? בזמן שבחוץ נולד המושג ״צבא האמת״ שהלך וגדל. שי חי הראה את כל הצדדים שלו, ובכל פעם מחדש, ובעיקר בגלל שיטת ״כל האמת בפרצוף״ - הדיירים והקהל לא תמיד ידעו לחבק זאת בחזרה. בסיבוב הנוסף שלו בתכנית, הפעם כ-VIP, שי חי הצליח לסגור מעגל ולהגיע לגמר. גם הפעם זה לא היה קל ומלווה במריבות ובסצינות קשות - אך זה לא מנע ממנו להגיע למקום השני.

© מתוך האח הגדול, רשת 13

ישראל אוגלבו

הסיפור של ישראל היה נורא אניגמתי לצופים. מצד אחד מאוד אהבנו אותו, אך מצד שני הוא לא הרבה לשתף בכלל בפרטים בחייו (מעבר למה שראינו בתעודת הזהות), רק בהמשך התכנית ישראל הצליח לקלף מעצמו את המגננות ולטפטף מסיפור חייו הקשה. הוא הצליח לבלוט במשך עונה שלמה, בין אם בגלל סיפור אהבה ובין אם כשעמד לצד אחרים או לא היסס לריב כשהרגיש צורך. לפעמים היה נדמה שישראל ידע בדיוק מה הוא עושה והוא גם זכה בגדול באותה העונה.

© צילום: גיא כושי ויריב פיין

תקוה גדעון

את הרשימה שלנו נסגור עם תקוה גדעון. מה אפשר להגיד על תקוה? הפתיעה אותנו! במשימה הראשונה חשבנו עוד שמדובר בעוד דיירת שכבר ראינו בעבר, אבל מהר מאוד תקוה שלפה את האישיות שלה ואנחנו פשוט הלכנו שבי אחריה. היא לא תמיד הייתה קלה, לפעמים כעסנו עליה, לא הבנו את הבחירות שלה או הצדדים בהם בחרה, אבל בסך הכל היא פשוט הייתה היא ולא יכולנו להישאר אדישים לכך. הצחוק שלה, השנינות, האנרגיות וכן - גם הכעס, תפסו אותנו כל כך חזק שזה היה בלתי נמנע להעניק לה את הניצחון בעונה שבעיקר עסקה סביבה.

© מתוך האח הגדול, רשת 13
תגובות