כבוד השופט: הסדרות המשפטיות המרתקות ביותר. משה נחומוביץ, כאן 11

כבוד השופט: הסדרות המשפטיות המרתקות ביותר

גם אם אתם לא מהסוג שחולמים להיות עורכי דין בעתיד, סדרות משפטיות ירתקו אתכם למסך (ולא, הן ממש לא למבוגרים בלבד). הכנו לכם רשימה של כמה מהסדרות הטובות ביותר בנושא!

סדרות משפט הן ז'אנר מאוד פופולרי בשנים האחרונות והסיבה לכך ידועה – הן כוללות דרמות גדולות, אינספור תפניות של הרגע האחרון ומתח ענק. כל אלה גורמים לצופים להתמכר לסדרות אלו בקלות, צופים שהם ממש לא רק מבוגרים! גם אם החלום הגדול שלכם הוא לא להיות עורכי דין, אתם תהנו מאוד בצפייה בהן ותלמדו המון. לכו תדעו, אולי החלום שלכם ישתנה ותגלו את הייעוד האמיתי שלכם. הכנו לכם רשימה של כמה מהסדרות הטובות ביותר בז'אנר, ותאמינו למילה שלנו - הן לגמרי שוות צפייה. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

"Suits"

כנראה הסדרה המשפטית המצליחה ביותר בעשור האחרון, ולגמרי בצדק. גם  שלוש שנים אחרי שהסתיימה, היא עדיין פופולרית, אהובה וזכורה לטובה. העלילה של הסדרה עוקבת אחרי מייק רוס, בחור חכם ביותר שהחל בעברו לימודי משפטים ולמרות שהוא לא סיים אותם, הוא מתמצא באופן פנומנלי בחוק. הרווי ספקטר, "סוגר העסקאות הכי טוב בניו יורק", מתרשם במיוחד ממייק ומחליט להעסיק אותו כעורך דין במשרד הגדול בניו יורק, למרות שמייק ממש לא עורך דין וזו עבירה חמורה על החוק. לא רק שהם צריכים לשמור על הסוד הגדול של מייק, סוד שעשוי להכניס את שניהם לכלא, במהלך הסדרה הם נמצאים בלב דרמות מרתקות. בתשע העונות של "Suits" אפשר למצוא את הכל – דרמה גדולה, מתח, רומנטיקה וקומדיה קורעת מצחוק. כל זה עם קאסט שחקנים מעולה, שביניהם נמצאת האחת והיחידה מייגן מרקל, קצת לפני שהתחתנה עם הנסיך הארי ונכנסה למשפחת המלוכה. 

 

"המדריך לרוצח"

סדרה סוחפת ומותחת מבית היוצר של שונדה ריימס ("ברידג'רטון", "האנטומייה של גריי" ונוספים). במרכז העלילה עומדת עורכת דין מוערכת, פרופסור אנאליס קיטינג, וחמשת הסטונדטים המצטיינים שלה שנבחרו לעבוד לצידה. במהלך הסדרה החבורה הזו, ששואפת להיות עורכי דין, מוצאת את עצמה מסתבכת בפשעים וברציחות (אל תדאגו, אנחנו לא מספיילרים לכם כאן), מה שכמו שאתם מתארים לעצמכם גורם לבלגן גדול. הסדרה מלאה בתפניות מפתיעות ומציגה עלילה מעולה, מלחיצה לעיתים, אבל זה מה שעושה את הצפייה לכל כך מהנה. שש עונות של הנאה מובטחת!

 

"סנגור במבחן"

סדרה שעלתה ממש בקיץ האחרון, והפכה מהר מאוד לאחת מהסדרות הנצפות בחודשים האחרונים. הסדרה עוקבת אחרי עורך דין מוצלח בשם מיקי הולר שלקח לעצמו הפסקה מהקריירה עקב אירועים אישיים. לאחר שקולגה שלו נרצח באופן מסתורי, הוא מקבל בהפתעה גמורה בירושה את המשרד שלו, וביניהם עבודה על תיק רצח מתוקשר של איש עסקים עשיר ומפורסם. לא רק שהולר נכנס למקום מלא בסימני שאלה כשהוא חושש שהוא הבא בתור על הכוונת של המתנקש הלא ידוע, הוא צריך לעבוד מהר ויסודי על תיק הרצח המסתורי ולגלות מה באמת קרה שם כשהמשפט בטווח של ימים ספורים. העלילה מפתיעה מאוד, זורמת לחלוטין ומהנה. לסדרה יש עונה אחת בלבד (בת 10 פרקים) ועונה שנייה שעשויה לעלות במהלך 2023. 

 

"פמתא"

הנציגות הישראלית ברשימה היא לא אחרת מהסדרה "פמתא" של כאן 11, דרמה משפטית מעולה שחבל שלא רואים עוד כמוה בנוף הישראלי. הסדרה מספרת את סיפורה של מרסל בן דוד (חן אמסלם), שוטרת לשעבר שמצטרפת לפרקליטות מחוז תל אביב (בקיצור – פמת"א) וכבר מהימים הראשונים שלה שם היא מוצאת את עצמה בפרשת שחיתות ענקית עם מעורבים רבים ומפתיעים. קאסט השחקנים במהלך שתי העונות של הסדרה מרשים במיוחד – חן אמסלם, עדי הימלבלוי, מיכאל אלוני, אושרי כהן, דר זוזובסקי, אורי פפר, שלמה בראבא, זוהר שטראוס, נגה ארז והרשימה עוד ארוכה. עם העלילה מרתקת וסוחפת בקצב גבוה, חווית הצפייה בפמת"א מהנה במיוחד. 

 

עוד סדרות מצוינות בז'אנר: "האישה הטובה",  "הטובות לקרב", "אנטומיה של שערורייה", "סמוך על סול". 

 

תגובות