הדמויות הקומיות שחייבות לקבל סדרה משלהן. כאן חינוכית, hot, קשת 12

הדמויות הקומיות שחייבות לקבל סדרה משלהן

אם היו נותנים לכם לבחור כמה מהדמויות הקומיות ביותר על המסך הישראלי ולהעניק להן סדרה משלהם, במי הייתם בוחרים? • קבלו את הרשימה שלנו!

אנחנו תמיד נתקלים ועוד ניתקל בדמויות ש׳מפילות׳ אותנו מהכיסא, בין אם הן דמויות ראשיות ובין אם הן דמויות משנה. השאלה שנשאלת היא, למה לא לתת לאותן הדמויות במה שהיא רק שלהן? בדיוק בגלל זה הרכבנו את רשימת הדמויות שאנחנו חושבים שצריכים לקבל סדרה משל עצמן!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גדליה  | "שבאבניקים"

גדליה, ״התלמיד המצטיין״ מבין חבורת השבאבניקים (אורי לייזרוביץ'), נכנס לנו ללב כבר מהשנייה הראשונה שבה הסדרה עלתה לאוויר. מה שיפה בגדליה, הוא שגם רואים בו את הפאן הקומי, גם את הפאן הרגשי ובכלל, האישיות המורכבת של הדמות הזאת גרמה לנו לחכות עוד יותר לפרקים הבאים ולראות איך היא תתפתח מפרק לפרק.

© אוהד רומנו

למה גדליה צריך לקבל סדרה משלו: כי הוא ללא ספק מהדמויות שהחזיקו את "השבאבניקים" והיווה חלק מרכזי בעלילת הסדרה. עם כמה שהדמות של גדליה מלאה בבשר, אפשר לראות ממנו עוד יותר אם תהיה לו סדרה משלו ואולי גם נראה שינויים בתפיסת העולם שלו כחרדי.

שם שהיינו נותנים לסדרה: "שומו שמיים".


ליליאן אסייג | "שנות ה-90"

המאמא המרוקאית (אוולין הגואל), היא מבין הדמויות הבולטות ביותר בתוכנית והיא ממשיכה יחד עם השגעונות שלה לגלגל אותנו מצחוק עוד מ-"שנות ה-80" וכל הבדיחות שלה תמיד עמדו במבחן.

למה ליליאן צריכה לקבל סדרה משלה: יש לה קסם ייחודי משלה, דמות מפולפלת עם אישיות יוצאת דופן ואין ספק שעם נוכחות כמו שלה, בקלות היא תוכל להחזיק תוכנית שלמה משל עצמה.

שם שהיינו נותנים לסדרה: "מאמא ליליאן".

אביתר מ-"זגורי אימפריה"

זמר החתונות המשפחתי של סדרת הלהיט (ישראל אטיאס), גרם לנו להתאהב ולצחוק ממנו מפרק לפרק.

 

למה אביתר צריך לקבל סדרה משלו? השאיר לנו טעם של עוד והוא בדיוק מהסוג שיכול להחזיק סדרה על הכתפיים ועל השולחנות.

שם שהיינו נותנים לסדרה: "החפלה של אביתר".

רוני מנדלבאום מ-"הפיג'מות"

הסיטקום הבלתי הנשכח תמיד יהיה רלוונטי, ואחת הדמויות שתמיד נזכור, היא רוני מנדלבאום בתו של האיש והאגדה גרי מנדלבאום, AKA "גרי המבורגרי".

© מתוך הפיגמות, ערוץ הילדים

למה רוני צריכה לקבל סדרה משלה? מצד אחד הייתה הילדה הקרצייה והצינית, מה שהפך אותה לדמות עוד יותר מצחיקה ומצד שני גם יש בה את הצד המאוהב והמעט רגשי. כל זה רק
מראה שדמות מורכבת כמו של רוני, יכולה להראות את השני הצדדים הללו יותר לעומק אם היא תקבל סדרה משלה. בנוסף לכך, אם גרי קיבל את הבמה של "גרי מנדלבאום בלש פרטי" למה שגם לרוני לא תהיה?!

שם שהיינו נותנים לסדרה: "התנהגות למופת!".


זינה מ-"אנחנו במפה"

"יש לנו פה דובי!", "הביתה ולריה" הן רק חלק קטן מהמשפטים שעד היום הן חלק בלתי נפרד מצופי הסדרה, בזכות שלום מיכאלשווילי שהפך את הדמות לססגונית וכזו שרואים פעם בחיים.

 

למה זינה צריכה לקבל סדרה משלה? במהלך שתי העונות של הסדרה "אנחנו במפה" ראינו את זינה רק לדקות ספורות בכל פרק, צחקנו מכל מערכון שלה ומהצחוק שלה, התאהבנו בה שוב כדמות הנבל בפסטיגל האחרון וזה רק עשה לנו חשק לעוד ועוד ממנה.

שם שהיינו נותנים לסדרה: "בנווווות!".

צחי ושוסטק | "מועדון החנונים"

אומנם "מועדון החנונים" ירדה מזמן מהמסך, אבל כמובן שאי אפשר לשכוח את צמד החברים הכי מצחיקים שיש.

 

למה צחי ושוסטק צריכים לקבל סדרה משלהם? מצחיקים כל אחד בנפרד, אבל כשהם ביחד הם פאוור קאפל שהופך לנו את הבטן בצורה בלתי שגרתית. בכנות? אנחנו גם מתגעגעים אליהם!

שם שהיינו נותנים לסדרה: "צחי את שוסטק".

איצקו | "רמזור"

הסדרה שהפילה את כולנו מהכיסא, הביאה לנו שלל דמויות שוברות מצחוק ובעיקר את אייל איצקוביץ' הקמצן שכל חיי הנישואין שלו משתבשים.

 

למה איצקו צריך לקבל סדרה משלו?

איצקו אומנם לא זכור לנו כדמות הכי אסרטיבית במיוחד, אבל עם ההתנהגויות המוזרות שלו, עם היציאות הקורעות שלו ועם האישיות המאותגרת שלו, בהחלט אפשרי למתוח עוד יותר את הדמות של איצקו, להוציא ממנו תכונות שלא ראינו ברמזור וכל זה יקרה, רק אם יתנו לו את הבמה הטלוויזיונית שלו. מי יודע, אולי אפילו הוא ישתפר בחשבון מאז שבגללו בתו דניאל טעתה בשיעורי הבית...

שם שהיינו נותנים לסדרה: "עולמו של איצקו".


זעתר מ-"לבד בבית"

הסיטקום הכיר לנו פנים חדשות מלאי הומור ואליהם התלווה הילד המגודל צחי המכונה "זעתר" (שחר חסון) שבכל פרק הצחיק אותנו רק במבט.

 

למה זעתר צריך לקבל סדרה משלו? הומור משוגע, משחק נפלא ורגעים קומיים שפשוט עושים לנו שמח בכל סצינה.

שם שהיינו נותנים לסדרה: "זעתר לנשמה".

אירנה | "הפרלמנט"

בת זוגו של שאולי הקורע, הפכה לאחת הדמויות האהובות עלינו כבר מהופעתה הראשונה על המסך. הדמות של אירנה ללא ספק כבשה אותנו, האירה לנו את המסך וללא ספק נחרטה בזיכרון שלנו בזכות השחקנית ליאת הר לב.

 

למה אירנה צריכה לקבל סדרה משלה? אירנה היא דמות שביטחון לא חסר לה בכלל, דמות שיודעת לקחת את העניינים לידיים וכמו שליאת בעזרת כישורי המשחק שלה ידעה איך להפוך דמות משנה לדומיננטית, זה רק מראה שהיא לא צריכה להתאמץ בשביל להניע תוכנית משלה.

שם שהיינו נותנים לסדרה: "חמודה יעני".

תגובות