אנה זק יודעת? זה כוכב הטיקטוק שלוהק לסדרה חדשה. צילום פרטי

אנה זק יודעת? זה כוכב הטיקטוק שלוהק לסדרה חדשה

סדרת נוער חדשה יוצאת לדרך - ולנו כבר נודע על שם מפתיע שצפוי לככב בפרויוקט החדש של כאן חינוכית • כל הפרטים

עונת הליהוקים החלה? בכאן חינוכית עובדים במרץ על סדרה קומית חדשה לילדים ולנוער בשם "מלון הוטל" ולנו נודע על כמה שמות מפתיעים שיקחו חלק בהפקה שתצא לדרך ממש בקרוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הסדרה עוקבת אחר משפחת כספי (גורי, אורלי והילדים: אורי, איתן ונאיה) שביום אחד מקבלים בשורה משנת חיים. הדוד של אורלי נפטר והוריש להם מלון בנהריה. אפס ניסיון או הבנה במלונות לא עוצר אותם, הם מקפלים ציוד ועוברים לביתם החדש "מלון הוטל". רק כשהם מגיעים הם מגלים שהם ירשו מלון מוזנח עם אין סוף קלקולים מוזרים.

מי שצפוי לככב בסדרה הוא טיקטוקר ויוצר התוכן שצבר תאוצה בשנה האחרונה בעיקר בזכות ריקודים מוזרים והבעת חיבה היסטרית לאיידול שלו, אנה זק. מדובר בדניס טל המתחזק חשבון טיקטוק המונה קרוב לחצי מיליון עוקבים. דניס יגלם את אורי כספי - האח הבכור והמתוק בן ה-15. לא הילד הכי מבריק אבל מפצה על זה בטונות של שמחת חיים, טירוף וכיף חסר עכבות.

דניס הוא לא הכוכב היחיד מהרשת שיגיע אל המסך באותה הסדרה - גם היוטיובר בן קיסר יככב בתפקיד אורח וכן אלכס קורקינט שהתפרסם בעיקר בשל סרטונים מסוכנים ומדאיגים על תאונות דרכים שעשה. בגזרת המבוגרים אפשר למצוא בקאסט הראשי גם את השחקן המוערך גיא לואל

 
תגובות