פרסום ראשון: אנג'ל ברנס פורשת מ"פורמולה" וזו מי שתחליף אותה. Nexus סטודיו, יחסי ציבור

פרסום ראשון: אנג'ל ברנס פורשת מ"פורמולה" וזו מי שתחליף אותה

אנג'ל ברנס, ממובילות להקת הבנות "פורמולה", החליטה לפרוש במפתיע מההרכב • ומי תחליף אותה? כל הפרטים

במשך שנתיים הן היו להקת הפופ הנשית הבולטת בעולם הנוער, אשר הצליחה לסחוף אחריה קהל מעריצים ענקי - אך לפרוגי נודע היום (א') כי חברת הלהקה, אנג'ל ברנס, החליטה לפרוש במפתיע. אתה מקומה תמלא כוכבת אחרת - יוליה בוגלובסקי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ברנס, המשרתת בימים אלו בצה"ל, הייתה מבין הכוכבות הבולטות בהרכב הנשי. בנוסף, רק לפני קרוב לשנה, בנות הלהקה התגייסו עבור להיט הקורא לשחרר את אביה מהכלא (שכבר השתחרר מאז). ברנס הביעה לא פעם את אהבתן לחבורת הבנות וטענה שזה הדבר הכי טוב שקרה לה בחיים ובלעדיהן אף לא הייתה עוברת את התלאות האישיות. בראיון לתוכנית שלנו, א' עד ת', אמרה ברנס על הלהקה כי: "אני אומרת כל יום תודה לרוברטו (בן שושן - מ.א) שחיבר בינינו". 

 

במהלך תקופתה של ברנס בלהקה השתתפה איתן בתוכנית "החיים על פי פורמולה" (שעונתה החדשה טרם שודרה) ובלהיטים: "ג'ונגל", "מתי אתה חוזר?", "מותר לי", "ניו וויב" ועוד. עוד נודע לנו כי ברנס מתכננת בימים אלו קריירת סולו מוזיקלית לאחר תחושת מיצוי בהרכב.

אל דאגה - "פורמולה" תמשיך את פעילותה המוזיקלית. מי שמצטרפת ללהקה היא כוכבת הרשת ולשעבר גם מתמודדת "הבנים והבנות", יוליה בוגלובסקי. החבורה הקליטה אמש (מוצאי שבת) שיר חדש שיצא בקרוב.

 
תגובות