אל תשכחו! הדמויות שאיבדו את הזיכרון. סקיי 2 טין ניק, כמעט מלאכים, telefe, גאליס, ערוץ הילדים

אל תשכחו! הדמויות שאיבדו את הזיכרון

שכחתם? אנחנו כאן כדי להזכיר! דמויות רבות בטלוויזיה איבדו את הזיכרון בסדרות האהובות והבלתי נשכחות • קבלו את הרשימה שלנו!

דמויות רבות מאבדות את זכרונן בסדרות טלוויזיה, חלק כתוצאה מתאונה וחלק בעקבות נבלים מרושעים. אנחנו כאן כדי לעורר את זיכרונכם ולהציג בפניכם את הדמויות שנאלצו לאורך הפרקים להיזכר בחיים שלפני ובאהוביהם.

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

© ADOBESTOCK

 

אריק- "סקיי"

רק אתמול נפרדנו מהסדרה האהובה "סקיי", אחרי שנפתחה בכך שזכרונו של אריק נמחק על ידי חייזר שהתחזה לסקיי ולאורך העונה, הוא לא זוכר את כל מה שחווה בשבועיים האחרונים ואת מי שהיה איתה בזוגיות. אבל אריק לא היה, החייזר דאג למחוק את הזיכרון לאחיו יוני, לאמו ולליאור. מזל שהחברים ברוש ומקס הצליחו להמלט מהחייזר ולא לשכוח את מה שבאמת קרה.

תמרה וייס - "השיר שלנו" 

אם יש דבר אחד שאנחנו לא נשכח מסדרת הדרמה המוזיקלית, חוץ מסיפור האהבה של נינט ורני, הוא הרגע שבו תמרה נורתה על ידי מתנקש בסוף העונה השלישית. 

עונה אחרי, תמרה התעוררה לחיים על ידי תרופה ניסיונית שגרמה לה לאבד את הזיכרון. תמרה לא זכרה כלום מהחיים שהכירה לפני שנורתה כולל את רני שאיתו הייתה בזוגיות והשאירה את כולנו בלחץ האם הזוג יחזור להיות יחד.

© אסנת רום, באדיבות yes

עידן פרי - "פולמון" 

אחד מבין הדמויות הזכורות לנו מהסדרה, הוא עידן שאיבד את זכרונו לאחר שנפגע  במהלך פעולה צבאית ומאז הוא נסע לתאילנד, הקים וניהל את כפר הנופש 'סאנוק' בו הוא אירגן מסיבות פולמון. 

בר האקסית של עידן אותו לא פגשה מאז התאונה, הגיעה לתאילנד אחרי שקיבלה הודעה מיובל בשמו של עידן וגילתה שלא זוכר אותה. בפרק אחר בו בר ניסתה לעשות אומגה ונפלה על עידן, הוא חטף מכה שגרמה לו להזכר בכמה רגעים מעברו ביניהם הרגע שבו סיפרה שבגדה בו בו ובהמשך גם בתאונה שעבר בצבא. לאורך כל הסדרה, עידן מתמודד עם בעיית הזכרון ולכוד בין הרצון להזכר או להמשיך בחייו החדשים.

 

חברי "השמיניה"

בתום העונה השלישית של הסדרה, דדי מחק לכל מי שלקח חלק בפרוייקט "השמיניה" את הזיכרון, אחרי שהתברר שגלי הלמדא שבהם השתמשו במחקר, מסוכנים. בעונות ההמשך של "השמיניה- הדור הבא", שרבים ממעריצי הסדרה מכחישים את קיומן, סופר על כך שאבנר גייס את השישיה ללא איה, ניצן ואדם כדי למנוע את תכנונו של אבשלום לשלוט בעולם, כשלפני כן רענן להם את זכרונותיהם הקודמים.

 

 חברי "כמעט מלאכים"

עונה אחרי שלוס שיגרה פצצת אטום אל מפרץ 'הנסיך הקטן' שפיזרה עשן ופיצלה בין החברים, נוצרו שתי קבוצות: תנועת 'עידן חדש' שכללה את מר, חסמין, רמה, נצ'ו, ז'קה ותיאו, שעברו על ידי לוס שטיפת מוח שמחקה את זכרונותיהם והקבוצה השנייה 'תנועת ההתנגדות' שניצלה מהפצצה וכללה את טיאגו, טצ'ו, מלודי, טפי, לוקה, ולריה וסיימון.

חברי 'העידן החדש' הגיעו לאחוזה, שנוהלה על ידי לוס. בעזרת אספרנסה, היחידה שזכרונה לא נמחק, הצליחה להזכיר לחברי 'העידן החדש' את החיים שהכירו לפניכן ולגרום לשתי הקבוצות להתאחד מחדש כדי להשלים משימות שישנו את העתיד.

יונתן מיטרני - "גאליס" 

העונה הרביעית של 'גאליס' נפתחת כשיונתן נמצא חי לאחר שהפעיל את היהלום בגאליסיה והפך לפסל אך איבד את הזיכרון. בפועל מה שקרה זה שטיראן הגיע לגאליסיה עם שיקוי איתו ניסה להעיר את יונתן, אך ברגע האחרון רפאל ואנה הצילו את יונתן, לקחו אותו לבית שלהם והחביאו אותו. יונתן הכיר מציאות אחרת, עד שעברו כמה פרקים ודני, ליעם ודורי מצאו אותו, החזירו אותו למחנה ולאט לאט הוא התחיל להיזכר במציאות שהכיר קודם.  

© מתוך גאליס, ערוץ הילדים

פרוגי ממליצים: לפני 11 שנה, יצא לאקרנים הסרט "לא תשכח" שמבוסס על סיפור אמיתי ודי עצוב של אובדן זיכרון. הסיפור מתמקד בפייג' שעברה תאונת דרכים קשה, נחבלה בראשה וכתוצאה מכך היא לא זוכרת שום דבר שקשור לבעלה ליאו, שניסה בכל דרך אפשרית לרענן את זכרונה. סרט מומלץ עם סוף מפתיע!  

 

תגובות