אור אלקיים זוטי פותח הכל: "דניאל יונה הוא לא היחיד שמשקר ברשת". מתוך מתחילים מאפס, כאן 11

אור אלקיים זוטי פותח הכל: "דניאל יונה הוא לא היחיד שמשקר ברשת"

הוא אחד מיוצרי התוכן הבולטים בישראל ונמנה ברשימת הטיקטוקרים המקומיים הכי נעקבים בארץ - אך מה קרה כשהוא נאלץ להתנתק מהטכנולוגיה והמרשת למשך עשרה ימים במסגרת תכנית טלוויזיה? ("מתחילים מאפס", כאן 11) • רגע לפני תפסנו את אור אלקיים זוטי לשיחה פתוחה על הכניסה לתחום, התמכרות לרשת וגם - מה הוא חושב על כל מה שקורה עם דניאל יונה?

איך הייתם מסתדרים בלי המסכים שלכם במשך עשרה ימים? בלי בגדים להחלפה? איך הייתם מתמודדים עם כך שביום בהיר אחד, כל החפצים שלכם נלקחים אל תוך מכולה ומשאירים אתכם רק עם קורת גג ואחד עם השני? עם המצב הזה יתמודדו המשתתפים בעונה השנייה של התכנית "מתחילים מאפס" בערוץ כאן 11, שחוזרת הפעם בפורמט של עונת משפחות ומספקת הצצה לחייהן של ארבע משפחות, זאת לאחר שהסכימו להשתתף בניסוי הבודק את החיים ללא שפע חומרי ועוסק בשאלה חשובה- האם הן באמת צריכות את כל מה שיש להן כדי להיות משפחות מאושרות?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחד מהמשתתפים בעונה הוא אור אלקיים זוטי, כוכב רשת ויוצר תוכן בינלאומי ואחד מהבולטים בישראל. אור לוקח חלק בניסוי המתועד יחד עם אמו ורד ועם אשתו דריה, כוכבת רשת גם היא, מה שהופך את הבית לעסוק ברשתות החברתיות בתדירות של 24/7. רגע לפני שידור העונה החדשה (הערב), ערכנו ראיון מיוחד עם אור, בו סיפר על ההתחלה שלו מאפס ככוכב רשת, ההצלחה בזירה הישראלית והבינלאומית, האמינות של כוכבי רשת, ההשתתפות בתכנית ועל התובנות ממנה.

איך נכנסת לטיקטוק? 

"התחלתי לפני ארבע שנים, כשהאפליקציה בדיוק שינתה את השם שלה מ'מיוזיקלי וכשהיא לא הייתה כל כך מוכרת בארץ. בתחילת הדרך הייתי מנסה לייצר תוכן באינסטגרם, לא הייתה הרבה חשיפה, מה שגרם לי להרגיש שאני משקיע לחינם. פעם אחת החלטתי להעלות סרטון שלי רוקד בטיקטוק, למרות שלא הייתי בכלל עושה ריקודים. פתאום קלטתי שאותו הסרטון מגיע לעשר אלף צפיות ולא עשיתי משהו מיוחד כדי לקדם את זה, בעוד בסרטונים באינסטגרם הייתי משגע חברים שישתפו ויעזרו, כדי להגיע לאותה כמות צפיות בדיוק. כשראיתי את זה הבנתי שיש באפליקציה הזאת משהו מיוחד. התחלתי להעלות לחשבון תוכן שכבר העליתי לאינסטגרם בעבר, לצד יצירת תוכן בלעדי לטיקטוק. התחלתי לראות שיש אנשים שצופים, יש קהל שמכיר אותי. מדובר בתקופה שהיו מפגשים בעזריאלי של יוצרי תוכן, לא באמת השגתי כסף מהתוכן בחשבון ובמשך שנתיים יצרתי אותו לכיף. 

בתקופת הקורונה התחילו להיכנס לאפליקציה כל מיני עסקים וגילאים יותר גדולים, ככה שהתחלתי להיות מוכר. תוך כדי היצירה הכנסתי לסרטונים את אימא שלי ואת בת הזוג שלי. אפשר להגיד שבזכות הטיקטוק אני בעולם של כוכבי הרשת, זה מקום שנורא רציתי להיות בו והאפליקציה הזאת פתחה לי את כל הדלתות לשם".

איך הסביבה שלך הגיבה על ההחלטה?

"אני יכול להגיד לך שזה נורא חיבר ביני ובין אימא שלי. הייתה תקופה בטיקטוק שאימהות לא היו משתתפות בסרטונים. בעקבות טרנד שהתחיל בחוץ לארץ שפתאום הכניסו את אימא שמשתתפת ורוקדת, הצעתי לה לעשות סרטון דומה. למרות שאימא שלי היא אחת העקומות (צוחק), הצלחתי ללמד אותה את התנועות הפשוטות, היא ראתה כל מיני סרטונים, הורידה את האפליקציה למכשיר שלה ואז התחלנו לעשות סרטונים ביחד. אותם סרטונים היוו סוג של פריצת דרך בכל מה שקשור להשתתפות של אימהות, ברמה שזיהו אותנו כ'אימא והבן מהטיקטוק'. ככה שאימא שלי קיבלה את זה ממש טוב ועד היום היא עוזרת ותומכת בכל שלב.

© מתוך מתחילים מאפס, כאן 11

גם בת הזוג שלי, דריה, מעודדת אותי ועוזרת לי לצלם את הסרטונים במשך שעות. מצד שני, באותה תקופה הייתי מעורב מאוד בחיי הלילה והיו לי ליינים של מסיבות בצפון. שם היו כאלו מסביבי שהיו צוחקים עליי, כי הם היו בטוחים שטיקטוק זה רק ריקודים, למרות שלא הייתי עושה ריקודים בכלל. תמיד שהגיע רגע שרצו לרדת עליי ולהשתיק אותי, היו אומרים לי 'לך תעשה טיקטוק'. לא הקשבתי לאנשים, הייתי עושה מה שאני רוצה והולך נגד הזרם. לעומת זאת, יש לי את החבורה שלי מהטיקטוק, שכולנו התחלנו בלי עוקבים מעלים אחד את השני ומעודדים אחד את השני. כן היו מצבים שתגובות הורידו את המצב רוח אבל לא נתתי לזה לכבות אותי, אותם אנשים שצחקו עליי אז מבקשים ממני עכשיו ברכות לאחים שלהם".

"אף אחד לא חייב לאהוב את מה שאני עושה. אבל למרות כל התגובות הרעות ורעשי הרקע, ראיתי שיש צפיות, שיש מענה לזה. הדבר שממש הפתיע אותי היו המפגשים שארגנתי עם החבורה שלי מהטיקטוק על הגג של עזריאלי, אז זה לא היה מאורגן כמו עכשיו. היינו ילדים שאף פעם לא נפגשו פנים מול פנים והחלטנו יום אחד לארגן מפגש, כל אחד העלה סרטון ייחודי לחשבון שלו לכבוד המאורע ופרסם את התאריך. כשראיתי באותו מפגש שילדים ואנשים מזהים אותי מהאפליקציה, הבנתי מה הכוח שלה. אותו כוח פורץ את גבולות האפליקציה, בזכותה אני מכיר יוצרים מהתחום ועושה איתם שיתופי פעולה". 

איך אתה מגיב לכך שמזהים אותך גם בארץ וגם מחוצה לה?

"זה מפתיע ומרגש. לפני שנה וחצי או שנתיים הייתי במיאמי. זאת הייתה התקופה של ליל כל הקדושים, אז החלטתי למתוח ילדים אמריקאים שבאו לבקש ממתקים מהבית של בת דודה שלי, שם גיליתי שאחד מהילדים עוקב אחריי. כשהייתי בסיישל, שני ילדים ממשפחות שונות זיהו אותי- אחד צרפתי ואחד תורכי. כשהייתי במרוקו עם המשלחת מישראל מטעם משרד החוץ ובזמן שהייתי בעשייה שם, ירדתי לתחנת דלק כדי לקנות קפה ופתאום אבא אחד בא אליי וביקש סרטון לילדים שלו. קשה לי להתרגל לעובדה שגם בחוץ לארץ מזהים אותי. מבחינת התנהלות אני נותן יחס אישי ומצטלם גם בארץ וגם מחוצה לה, יש כאלו ששואלים אותי שאלות ומדברים איתי ככה שאני ממש נשאב לתוך זה. יש פעמים שזה אינטנסיבי, תמיד צריך לדאוג לחיצוניות מבחינת שיער וגילוח כי אי אפשר לדעת איפה יכולים לזהות אותך. מעבר לזה, העובדה שיש לי שיער ירוק הופכת אותי למאוד בולט, לכן תמיד יש לי כובע בתיק. למרות זאת, אני מקבל כל אחד שמזהה אותי ובא אליי באהבה, מצטלם ונותן יחס אישי לכל אחד".

 

איך היית מתאר את סוג הסרטונים שאתה עושה?

"יש לי עמוד טיקטוק וערוץ יוטיוב שהם בינלאומיים, שם התוכן נוטה לקומדיה ויותר מתרכז במתיחות ודברים מצחיקים. לצד אלו, יש לי גם חשבונות ישראליים בשתי האפליקציות האלו, שם אני מתעסק גם בקומדיה אבל גם מערב את המשפחה, למשל כשאני עושה סרטונים של סיטואציות בין בני זוג. בנוסף לזה, אני נותן הרבה עובדות ומספר סיפורים מעניינים מהעולם. בתחילת הדרך שלי התחלתי במתיחות ואז ראיתי שזה פונה לכל העולם, לא רק לישראל, אז אמרתי לעצמי שאני חייב לפתוח עמוד ישראלי שיהיה שונה מהבינלאומי ואז עיצבתי אותו שונה. לא יצא לי לחשוב לפני מה אני אעשה בחשבון, זה כנראה בא לי לבד".

תאר את יצירת התוכן לקהל הישראלי והקהל בחוץ לארץ.

"התחלתי ליצור סרטונים בישראל, אבל סרטוני המתיחות שהייתי עושה ברחוב היו בלי מילים, כשהייתי מפיל קופסאות על אנשים למשל. אותם סרטונים התחילו להתפוצץ בחוץ לארץ ושמתי לב שאני מקבל תגובות של 'מה, אתה לא מחוץ לארץ?'. אותן תגובות גרמו לי להרגיש שאני רוצה לעשות הפרדה, כך שלצד אותו קהל קיים תהיה לי גם קהילה בארץ שאתמקד גם בה ואחזק אותה, הרי תמיד כיוונתי לקהל הישראלי. כתוצאה מאותה הרגשה, הפכתי את עמוד הגיבוי שלי לחשבון הישראלי. העובדה שיש שתי קהילות גדולות לשתי החשבונות הופכת את העבודה ליותר קשה. צריך להעלות לחשבון סרטון אחד ביום ולי יש שני חשבונות, לכן צריך לעבוד על שני סרטונים שונים ביום לכל רשת, ליוטיוב ולטיקטוק".

 

מאיפה אתה שואב השראה לתוכן?

"אני מסתכל על רעיונות מחו"ל, מקבל כיוון ויוצר רשימה של כל מיני רעיונות שעולים לי לאותו סרטון. נגיד, אני יכול להיכנס לעמוד בין לאומי של טריקים, לראות את הסרטונים שם ולהזמין אותם בעצמי. אחת המתיחות היותר מוצלחות וידועות שלי היא הכיסא, שאני יושב עליו ואז יוצא ממנו המוט. הכיסא עצמו עלה לי 2500 שקל, אבל זה היה לגמרי שווה. כשסרטון מצליח לך, אתה נותן את הטאץ' שלך, כשעושים חלק שני שהוא על אותו עיקרון אבל שונה. למשל, כשהסרטון של הקופסאות הנופלות הצליח לי, עשיתי חלק שני לכריסמס, שאני מחופש לסנטה וכל הקופסאות הן מתנות. בנוסף, אני מוצא הרבה פוטנציאל לסרטון מסיטואציות שקורות לי בחיי היום יום עם דריה ואימא שלי. היום יש לי מלא רעיונות, ככה שאני לא מספיק לצלם הרבה מהם". 

איך נראה יום בחייך?

"כמו שאמרתי, יש הרבה מאוד עבודה כל יום. תמיד יש סרטונים לערוך ולא באמת מספיקים לערוך את כולם. כשעושים יום צילום העבודה יותר אינטנסיבית, כי צריך לצלם באותו יום כמה וכמה סרטונים. סדר היום שלי השתנה לפני החתונה שלי, כשהתחלתי לקום מוקדם כל בוקר וללכת להתאמן. אותה שגרה נשארה גם עכשיו, ככה שכל היום שלי אחרי האימון פנוי. אם מדובר ביום שאני מצלם בו תוכן, יש שתי אופציות. אם אני נמצא בבית, אני מכין מראש רשימת סרטונים ומצלם אותם ואם אני נוסע למרכז, אני מצלם עם חברים ויוצרי תוכן אחרים, או הולך לשדרות רוטשילד כדי לצלם סרטונים מצחיקים. כשאני לא בבית זה ממש פרויקט, דריה לוקחת יום חופש מהעבודה שתוכל לבוא ולצלם וצריך להביא את כל הציוד מהצפון למרכז, שזאת נסיעה של שעתיים. מה שנשאר זה לערוך וזה קשה לערוך כל כך הרבה תוכן, עכשיו אני מתכנן לחפש עורך, שיוריד לי את כאב הראש".

 

הרבה אנשים אומרים ש"כוכב רשת" לא נחשב מקצוע. מה דעתך על הנושא?

"אני בחיים לא כיוונתי שזה יהיה מקצוע שלי, לא ראיתי שקל במשך שנתיים. אני עבדתי במקביל ליצירת תוכן. ברגע שהרגשתי שזאת יכולה להיות העבודה שלי, החלטתי אחרי הקורונה להתמקד רק בזה ועכשיו יש לי מזה הכנסה טובה ויציבה. להיות כוכב רשת או לעבוד בתחום זה לא משהו שכל אחד יכול לעבוד בו, תמיד צריך להישאר רלוונטי ולעבוד הרבה. יש ימים שאני נכנס לדיכאון, לא יוצא מהמיטה, מתנתק מהכל ולא מעלה סטורי או סרטונים ולוקח את היום חופש שלי. אני למדתי איך להתנהל בסיטואציות האלה, יש אנשים שיכולים להיתקע בזה במשך שבועות וחודשים, כי יום אחד משיגים הרבה צפיות ונמצאים על גג העולם ויום אחר מתבאסים כי יש סרטון שיש לו פחות צפיות, למרות שהשקעת בו את החיים שלך. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Or Elkayam Zuti (@orelkayamzuti)

אם יש קמפיין מטורף שהיית רוצה לעשות ומישהו אחר קיבל אותו, זה גם מדכא. בסופו של דבר, זה התחום ואנשים צריכים ללמוד אותו. אני חסמתי להרבה אנשים את הסטורי שלהם, כדי שאוכל להתמקד להתעסק בי ולא להכניס אליי את האנרגיות השליליות שאני פחות אוהב. אני מכין לעצמי סדר יום לפני כל יום ואני משתדל כמה שיותר לעמוד בו, ככה שגם אם אני לא מספיק, אני יודע שאני צריך להשלים את זה יום אחרי". 

בזמן האחרון עולם כוכבי הרשת חווה טלטלה, כאשר יוצר התוכן השנוי במחלוקת דניאל יונה הודה כי זייף את הזוגיות שלו עם כוכבת הרשת טל הרוש. בעקבות אותו מקרה, הרבה יוצרי תוכן יצאו כנגד יונה וגינו את האמרות שלו. כך אלקיים הגיב למקרה מנקודת מבטו כיוצר תוכן.

"ברור שזה פוגע בנו כיוצרי תוכן. אנחנו עובדים נורא קשה ויש לנו את הכוח להשפיע לטובה, כשאנחנו הולכים להתנדב ולתת מעצמנו. הייתי עכשיו במחנה קיץ של ארגון 'לתת' וניהלתי להם את העמוד אינסטגרם במשך התקופה של המחנה, ביום השואה האחרון הלכתי לבקר ניצול שואה והעברתי את הסיפור שלו בשיתוף מטא. אני מתנדב איפה שאני יכול וכמה שיותר ובמקביל משתדל לחנך ילדים בטיקטוק על כל מיני נושאים. יש לי בחשבון הרבה סרטונים על עישון ונגד חרמות, בהרבה מהמקרים הגעתי עד לבית של הילד המוחרם כדי להעלות את המודעות בנושא.

אם אנשים יחשבו שאנחנו עושים את זה בשביל צפיות לייקים ותגובות, זה מאבד את האמינות שלנו, כי אנחנו באמת משקיעים בזה. בסופו של דבר, זה שאני מרוויח כסף ממה שאני אוהב לעשות זה בונוס. אני לא יודע אם דניאל יונה הסתנוור מכל הלייקים והצפיות, אבל אי אפשר לתת לזה לשגע אותך. צריך לייצר תוכן כי אתה אוהב לעשות את זה. זה מאוד מבאס שהאירוע קורה אחרי שהצלחנו, ככוכבי רשת, לשפר התדמית של הטיקטוק בארץ ולהוכיח שזאת לא רק אפליקציה שמיועדת לילדים או עוסקת רק בריקודים, יש בה גם הרבה תוכן. מקווה שזה לא ישפיע על הורים אחרים שיחשבו שזה מה שיש בתחום הזה, כי לפני שילד מחליט אם הוא נכנס לטיקטוק, ההורה שלו נותן את האישור. אם אותו הורה רואה שזה התוכן שהילד שלו צורך, זה ייפגע באנשים שכן יוצרים תוכן ומשקיעים".

"חשוב להגיד שדניאל יונה הוא לא היחיד שמשקר, גם עכשיו וגם לפניו היו הרבה אנשים ששיקרו בשביל צפיות. בסופו של דבר ילדים גדלים ויבינו, אבל לצערי הקהל יאמין לכל דבר שימציאו לו. בקהל של דניאל יונה יש הרבה ילדים שמאמינים לו 'על עיוור' ולא חושבים שהוא משקר. אני מכיר אותו מהמפגשים בהתחלה ויכול להגיד שבתחילת הדרך שלו הוא היה מייצר תוכן יפה בלי כל השקרים, הוא עזב את הטיקטוק וחזר השנה, אחרי פרישה של שנתיים או שלוש. לדעתי, עוד חודש כולם יישכחו מזה והכל יהיה כרגיל, הוא יחזור לייצר תוכן וזה רק עניין של זמן עד שתגיע הסערה הבאה".

באוגוסט האחרון התחתנת עם דריה, שהיא גם כוכבת רשת. איך נראית זוגיות של כוכבי רשת?

"זה כיף שיש מישהי שנמצאת איתך באותו ראש ומשקיעה כמוך. כל הזמן שאני מצלם משהו היא נרתמת, תומכת ונותנת רעיונות מנקודת המבט שלה. מעבר לזה, יש הרבה פעמים שהיא מתעצבנת עליי ורוצה שאני אעשה לרגע הפסקה, אבל מתרגלים לזה. היא ממש משלימה אותי, אנחנו ביחד כבר עשר שנים והיה לי ברור שהיא תתמוך בי מההתחלה. הרבה ילדים בטיקטוק נורא חיכו שאציע לה נישואין, היו לנו הופעות שחלקן היו ביחד והיו כאלו הביאו לי טבעת מזויפת מפלסטיק, כדי שאציע לה כאן ועכשיו. כשהיא באה איתי לאותן ההופעות היא התחילה להבין גם את הכוח שיש לאפליקציה".

© אור גפן, יחסי ציבור

מאיפה באה ההחלטה להשתתף ב-"מתחילים מאפס"?

"בהתחלה מלהקת שלחה לי הודעה באינסטגרם. ראיתי את הפרק הראשון בעונה הראשונה ואמרתי שאני לא בנוי לזה. אחרי כמה זמן, עוד מלהקת שלחה לי הודעה והחלטתי לשמוע פרטים. העליתי את הרעיון לאימא שלי ולדריה והרגשתי שהן זורמות, אבל היה להן נורא קשה לחשוב על זה שמרוקנים את הבית. בסוף החלטנו ללכת על זה. כשקיבלתי את ההזדמנות להשתתף אמרתי לעצמי שהיום אני בחיים לא אוכל לחוות דקה בלי הטלפון לידי, אז אמרתי שאני חייב לסמן וי על החוויה הזאת. במבט לאחור אני נורא שמח שהלכתי על זה, זה היה נורא מאתגר וחיבר בין כולנו".

© מתוך מתחילים מאפס, כאן 11

מה היה הכי קשה בתכנית?

"היה לי קשה שהייתי בלי טלפון. הרי אני חי ברשת ואני צריך להעלות סרטונים לערוצים. פתאום אני מפסיד עבודה ולא יודע מה קורה איתי במשך אותם עשרה ימי צילום, האם אני עדיין נשאר רלוונטי? מעבר לזה, אני שונא שנוגעים לי בדברים, אפילו אימא שלי לא נוגעת לי בהם. החדר שלי יכול להישאר הפוך ומבולגן במשך שנה, עד שאני אסדר אותו, אבל בתכנית אנשים אחרים באים ונוגעים לי בדברים. כמו שאמרתי בתכנית, זה כמו יום כיפור! זה קשה להעביר את הזמן. אבל בזמן הצילומים אתה נפתח יותר, מגלה את עצמך ופתאום מתחיל להתעסק בדברים שפחדת לדבר עליהם. אחרי שההפקה הלכה, השאירו לי מצלמה קטנה כדי שאוכל לדבר איתה ופתאום התחלתי להעלות את המטרות, הבעיות והחלומות שלי. אלו דברים שלא עשיתי בעבר, כי אני לא אדם שלוקח ורושם את החלומות והשאיפות שלי, אני אדם של עשייה. אם יש יום שאני לא פעיל, בו זה יום מבוזבז. אבל בצילומים יש לכמה רגעים זמן פנוי, שגורם לך לשקוע במחשבות".

© מתוך מתחילים מאפס, כאן 11

איך התכנית השפיעה עליך?

"אני מרגיש שזה נורא חיבר ביני לבין אימא שלי ודריה. גם כשאני איתן אנחנו כל הזמן בטלפון, נורא שקועים בזה וכל אחד עסוק בשלו. אבל בניסוי, הדבר היחיד שיש לך לעשות הוא לדבר אחד עם השני. התכנית צולמה חודש לפני החתונה שלי, ככה שלא הספקנו לתכנן את החתונה ופתאום לא היה לנו טלפון, אז היה לנו הרבה חוסר ודאות בכל מני היבטים של החתונה. התכנית חושפת גם את הקשיים שלי והדברים שהם פחות טובים אצלי. התכנית נורא השפיעה עליי עד היום, אם לפני הייתי בטלפון גם כשאני במסעדה עם חברים, היום הטלפון שלי רוב הזמן בצד. זה כן גרם לי להבין את החשיבות של העולם החיצוני, למרות שאני עובד ומתפרנס מהטלפון, אני לגמרי יכול לשים את הטלפון בצד כדי להיות עם אנשים שחשובים לי".

 

© מתוך מתחילים מאפס, כאן 11

 

הבנתי שאתה אוהב לאגור דברים, אתה חושב שזאת תכונה שהשתנת בעקבות ההשתתפות בתכנית?

"בכללי אני עדיין שונא שנוגעים לי בדברים. לא יצא לי להזמין, כי הייתי בלחץ של החתונה, אבל לא נראה לי שזה השתנה. אני עדיין אאגור ואשמור, אבל אני מרגיש שיש לי יותר ערך לדברים שלי. יש לי בגדים שאף פעם לא לבשתי או כאלו שהייתי קונה בשביל ללבוש פעם אחת, אז שיניתי את זה. אבל אני מלך האגירות, אני אוהב לאגור. מה שכן, הייתי קונה דברים שוב כי לא הייתי מוצא אותם בבית, אז בתכנית עזרו לי לדעת לסדר נכון. הביאו לי כל מיני מגירות וסידרו לי את הארון ברמה שאני יודע איפה כל דבר נמצא. אני לא רואה את עצמי מפסיק לאגור שטויות, אבל אני בטוח לא אקנה משהו פעמיים וזה באמת מקל עליי".

"מתחילים מאפס" מקוטלגת כסדרת דוקו-ריאליטי. אתה רואה את עצמך משתתף בריאליטי אחר?

"הייתי רוצה ללכת עם דריה או אימא שלי למירוץ למיליון, הן בטח היו רוצות ל'אח הגדול' או 'הישרדות'. אלו דברים שנורא מדברים אליי, נראה מה יוליד יום".

מעבר להשתתפות בריאליטי, מה החלום שלך?

"יש הרבה חלומות, מפחיד להגיד את זה בקול. אחד מהחלומות שבוערים בי זה להיות בפסטיגל, זה מטורף ומדובר באבן דרך בקריירה. בנוסף, אני מאוד רוצה להנחות. יצא לי להנחות את העונה של 'הסודות נחשפים' של 'הבנים והבנות', אבל אני רוצה גם להנחות תכנית בה אני אהיה בפרונט. יש לי גם חלום שקשור לעולם המשחק, התחלתי ללמוד את המקצוע. אני לא יודע אם אני טוב, בכל זאת אני ממשיך ללמוד ואם אצליח לכבוש את החלום הזה, זה בונוס מבחינתי. מעבר לזה, אני רוצה להגיע לכל המקומות הגדולים בחוץ לארץ, לאירועים הכי גדולים, שם אני אדע שהקהל שלי חזק ואוהב אותי ובכללי אוכל לסמן 'וי' על חוץ לארץ".

© מתוך מתחילים מאפס, כאן 11
תגובות