ההרכבים שהכי אהבנו בסדרות הטלוויזיה. יחסי ציבור, שי בן אפרים

ההרכבים שהכי אהבנו בסדרות הטלוויזיה

מטין אנג׳לס ועד הפיג׳מות: הכנו לכם את רשימת הלהקות שהכי אהבנו בסדרות הטלוויזיה האהובות והמצליחות , כאלו שאפילו הצליחו לייצר להיטים אמיתיים!

אין כמו מוזיקה טובה בסדרות הטלוויזיה, ואין כמו הרכבים טובים וטלויוזיונים שכובשים אותנו וגורמים לנו לרצות שהם יצאו מהמסך לסיבוב הופעות ענק. אספנו כמה מהלהקות הבולטות בסדרות האהובות - כאלו שאכן הצליחו לכבוש במות אמיתיות וכאלו שהסתפקו בלייצר להיטים בין הפרקים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

"טין אינג'לס" ("כמעט מלאכים")

במהלך העונה הראשונה של הטלנובלה הארגנטינאית המצליחה, סיילו החלה להעביר שיעורי שירה וריקוד בפני מר (לאלי אספוסיטו), טיאגו (חואן פדרו לנסאני), טצ'ו (ניקולאס ריירה), רמה (גאסטון דלמאו) וחסמין (אאוחניה סוארס) ולאט לאט החמישה הפכו ללהקת 'טין אינג'לס'. מאז הלהקה יצרה טירוף לא קטן שיצא מהמסך והגיע עד אלינו לישראל. הלהקה הופיעה כאן לא מעט פעמים (מתוכן פעם אחת עם רוסיו איגרסבל שהחליפה את אאוחניה בלהקה).

 

"טין אינג'לס" היא ללא ספק להקה שהציגה בפנינו את היופי של מוזיקת הפופ הלטינית, כל חבר מהלהקה השתלב בה מעולה מבחינה ווקאלית וכמעט כל שיר שלהם הצליח לפרוט לנו על מיתרי הלב. לא סתם ההרכב המוזיקלי הזה הצליח לסחוף המוני מעריצים שמייחלים לאיחוד עד היום.

 

להקת "אקונומיקה" ("ראש גדול")

בעונתה השלישית של סדרת הנוער שכבשה אותנו, הוקמה להקת ׳אקונומיקה׳ שכללה בהתחלה את דניאל ולירון ובעונה החמישית הצטרפה אליהם יהלומית, זאת לאחר שבתחילה סירבו לצרף אותה ללהקה משום שזו להקה של גברים בלבד, סילקו אותה כשגילו שהיא מתחזית למישהו בשם אריק כדי להתקבל ללהקה ובסופו של דבר, לירון ודניאל התחרטו וקיבלו את יהלומית ללהקה.

 

כל חברי הלהקה שבאה לנקות את העולם היו הסטארים של תיכון "אביבים", הכניסו גוון מוזיקלי עם וויב מגניב לבית הספר וגם אנחנו מאוד נהנינו לשמוע את המוזיקה המצוינת שלהם שהעלתה לנו את המצב רוח כמו עם השיר ׳אצלך על המדף׳. מה שבטוח, אי אפשר למחוק את הלהקה הזאת באקונומיקה.

"להקת הנח''ל 2006" ("השיר שלנו")

׳להקת הנח''ל 2006׳ הוקמה בעונתה השלישית של הסדרה כשבין חבריה היו חלי, שמש, יונתן, תמרה ובהמשך הצטרפו אליהם גם רני ונינט (שאף ביימה את הלהקה במקום שוקי סטאר).

 

ההרכב המוזיקלי הזה הביא איתו כמה ביצועים יפים כמו ׳כשאת איתי׳, ׳כמו נוצה׳, ׳שובי לביתך׳ וגרם לנו להתחבר לשחקנים כמו אניה בוקשטיין, מלי לוי, עידו מוסרי, ענת מגן שבו וזה אחרי שכבר מזמן התחברנו לנינט טייב, רן דנקר ואושרי כהן שלהם תמיד היה כיף להקשיב כששרו ולכל ביצוע הכניסו את הקולות הטהורים שלהם. 

"או בוי"

לפני כשבע שנים, עלתה לאוויר סדרת הדרמה המוזיקלית שהכירה לנו אתהבנים הבדיונית - 'או בוי'. הלהקה שהביאה איתה כמה ביצועים מרשימים לשירים כדוגמת ׳האהבה הזאת שלנו׳ של עברי לידר, 'כל מה שיש לי' של נתן גושן, 'בא לשכונה בחור חדש' של אלון אולארצ'יק וכמובן את שיר הנושא הממכר של הסדרה - 'מי את באמת'.

 

'או בוי' הוא אחד מההרכבים המוזיקליים הטלוויזיונים שהכי נכנסו לנו ללב וזאת בזכות השילוב המוצלח של דניאל גד, לי בירן, טום באום, גפן ברקאי וג'וי ריגר שגילמה את חבר הלהקה הבדוי בן כהן (לאחר שמייקל הועף מהלהקה). כל אחד מחברי הלהקה נתן ביצועים לשירים שלא ביישו את המקור, כאלה שהם נעימים לאוזניים ולפעמים גם הצליחו לרגש. לסיכום, להקה בלתי נשכחת שהלוואי והייתה קיימת באמת.

 

"הפיג'מות"

איך אפשר לכתוב על הרכבים מוזיקליים מסדרות מבלי לציין את ההרכב הכי מצחיק שיש? הלהקה הוקמה בשנת 2003, הרבה לפני שידענו בכלל מה זה פייסבוק ואינסטגרם ועד היום היא לא יוצאת לנו בראש יחד עם שיריה כמו 'שיר המכולת', 'הפיג'מות חוזרים', 'שיר מקורי לא שלנו', 'קצר במוח׳,׳סאבלימאילן׳ והרשימה עוד ארוכה.

 

אילן רוזנפלד, עודד פז וקובי פרג׳ הפכו לחברים הכי טובים שלנו בסלון מהפרק הראשון של הסדרה ובהמשך גם שאר חברי הלהקה לאורך העונות (אלונה טל, יובל סגל שגילם את נתן, ימית סול ודנה פרידר). כל אחד מהם צבע את הלהקה הזאת בדרך הייחודית שלו, עם הקול הייחודי שלו ויחד עם השירים שבכמה מהם משולב הרבה הומור, נוצר הרכב מוזיקלי טלוויזיוני שלגמרי אין שני לו. למזלנו אנו עוד נהנים מהשירים עד היום בזכות ההרכב "עודד פז והקסדות"... 

© צילום פרטי
תגובות