יום האחורה: הסדרות שחוזרות אחורה בזמן. יוסי צבקר, דביר כחלון, אייל אפרתי

יום האחורה: הסדרות שחוזרות אחורה בזמן

היום (ג') מצויין יום האחורה הבינלאומי (כן, יש יום כזה!) ולכבוד המאורע המרגש (לא באמת), הכנו לכם רשימה של סדרות אשר מתמקדות בחזרתן של דמויות מעניינות אחורה בזמן!

בכתבה הבאה נחזור אל כמה מהסדרות שחזרו אחורה בזמן - כל זה לכבוד יום האחורה הבינלאומי המצויין ברחבי העולם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האי 

בעונה השנייה של הסדרה, החבורה ברחה מהשוטרים ומההיסטוריה שהשתנתה וחזרו בזמן לשנת 1910 לכפר טיימרים קטן. החזרה בזמן נעשתה על ידי ידית דלת שהחברים קיבלו מבעל חנות שעונים ובהמשך, הם חזרו שנה אחורה (1909) כדי לגרום לג'יני ודילן להתאהב לפני השמדת הטיימרים. אין ספק שהיינו מתוחים!

© דביר כחלון, יחסי ציבור
 

אגדות המחר 

סדרת גיבורי העל מהיקום של "הפלאש" ו-"החץ הירוק" התמקדה בתחילה אדון הזמן ריפ האנטר, מנהיג צוות "האגדות" שמשפחתו נהרגה בשנה ממנה הגיע. מי שהרג אותם היה הנבל סבאג' וכדי לנסות להצילם, האנטר נסע אחורה בזמן, אסף קבוצה של אנשים שהפכו מנבלי על לגיבורי על והם נסעו לזמנים אחרים כדי לתקן את ההיסטוריה ולמנוע את עלייתו של סבאג' לשלטון ב-2166. 

דני הוליווד 

איך אפשר לשכוח את את כוכב הסיקטיז הבדיוני, אותו גילם לא אחר מאשר רן דנקר. בתחילתה הכרנו את דניאלה שתכננה לצלם סרט דוקומנטרי על דני שנפטר בצורה מסתורית בהווה שלה ולכן, ולגמרי בטעות, היא חזרה לשנת 1968 בעזרת מזוודה שהיוותה כמכונת זמן. במקביל לחקירת השתלשלות האירועים שהובילו למותו, השניים ניהלו מערכת יחסים מורכבת שבסופה גם נסעו בחזרה להווה.

© יוסי צבקר, באדיבות yes

תקועים בזמן

סביר להניח שהסדרה האמריקאית לא תשמע לכם מוכרת, אך היא שודרה בערוץ הילדים (במקור מדיסני) לפני 19 שנה וכללה שתי עונות. עלילת הסדרה עסקה בבני משפחת דיפי, שבטעות חזרו בזמן משנת 2121 לשנת 2004 ונתקעו שם בעקבות מכונת הזמן שהתקלקלה. כל אחד נאלץ לבנות לעצמו את שגרת חיים שלו ובסופו של דבר, רק טוב יצא מזה כמו ההיכרות בין פיל לקילי, שלאט שלאט הובילה מחברות טובה לזוגיות. 

אינפיניטי 

הסדרה הביאה אל מסכינו דמויות מרתקות כמו גאיה, דניאל וארי שחזר בזמן עם דודי משנת 2041, כדי לחקור את המוות המסתורי של גאיה הגאונה. הם נאלצים להסתיר את העובדה הזאת לאורך השהות שלהם בעבר (ההווה שלנו) - ולשקר על האנשים אליהם הם נקשרים במהרה.

ֿ
 

 

תגובות